Spring naar bijdragen

Vrijdag 20 mei 2011

Shahire

Aanbevolen berichten

goeie morgen kanjers,

Ik denk dat ik vandaag niet ga werken maar de vijver af ga maken. Moet alleen nog een waterval gemetseld worden en die moet af omdat ze morgen de tuin af komen maken. Dus kies ik vandaag voor mezelf.:) Bovendien slaap ik toch slechter door dat gedoe.
Verder is gisteren voor de zoveelste keer, m'n gebitje gebroken. Ik word er een beetje galisch van hoor. Op z'n minst 12 x terug geweest dat het niet goed zit, en nu is het weer gebroken.
Zal eens flink kwaad worden als ik nu weer naar de tandarts moet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 237
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bolletje: gebit gebroken...ahhh ik weet iets van. Mijn rechter voortand is een kroon, 7 jaar geleden kreeg ik een nieuwe maar tijdelijk had een vervanging, ik had een afspraak voor een baan, toevallig die dag daarna dus zondag at ik een appel en de tand was gebroken, mijn afspraak was om 10 uur ochtend dus ik kon niet van te voor naar de tandarts , ik zat met een dilemma: gaan of niet zonder tand, ik vond dat ik kon de kans niet missen en kon uitleggen wat was gebeurt....gelukkig werd ik wel aangenomen en dezelfde middag mijn tand was gemaakt...wat heb ik geleerd: hoe je bent weegt zwaar dan uiterlijk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Fleurie, Suus en Tien,

Hahaha die Tien.

Suus natuurlijk is dat beter dan het uiterlijk. Ik geef nooit zoveel om het uiterlijk. Voor mij niet belangrijk maar wel goed kauwen. Ik schijn nogal een krachtige bijt te hebben. Een soort kaakklem die Pitt bulls hebben.
Ooit in het Radbout gemeten. toen moest ik al voor een speciaal gebitje daar naar toe.
"Kijk"zei die arts tegen een hoop studenten, "dit is nu typisch een geval van ??????? "Ja moeilijk woord, en iedereen moest aan een kaakspier voelen en in m'n mond. Lekker hoor, maar ik schijn een hele sterke kaakspier te hebben door het kauwen.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol de baard en snor is er toch af, helaas voor jouw. Misschie waag ik nog een keer een poging.

Heel kort ja. Alleen zo jammer dat het haar eromheen dan niet kaal wordt he. Blijft toch opvallen. Nou ja we zien wel, er valt niet veel aan te doen.

Een fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...