bolletje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 goeie morgen kanjers,Ik denk dat ik vandaag niet ga werken maar de vijver af ga maken. Moet alleen nog een waterval gemetseld worden en die moet af omdat ze morgen de tuin af komen maken. Dus kies ik vandaag voor mezelf. Bovendien slaap ik toch slechter door dat gedoe.Verder is gisteren voor de zoveelste keer, m'n gebitje gebroken. Ik word er een beetje galisch van hoor. Op z'n minst 12 x terug geweest dat het niet goed zit, en nu is het weer gebroken.Zal eens flink kwaad worden als ik nu weer naar de tandarts moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Ik wist het hé!!! . Woman moet ge in de mot houden anders gaat ze met de beste stukken lopen..Nondeju!! Goedemorgen *ie=ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Hier is het al heerlijk Alleen moet ik nog in actie schieten..Verlof is één ding, moeten opstaan om dit uur is grrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 seeeeeeeeeeeeeeeggggggggg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Bolletje: gebit gebroken...ahhh ik weet iets van. Mijn rechter voortand is een kroon, 7 jaar geleden kreeg ik een nieuwe maar tijdelijk had een vervanging, ik had een afspraak voor een baan, toevallig die dag daarna dus zondag at ik een appel en de tand was gebroken, mijn afspraak was om 10 uur ochtend dus ik kon niet van te voor naar de tandarts , ik zat met een dilemma: gaan of niet zonder tand, ik vond dat ik kon de kans niet missen en kon uitleggen wat was gebeurt....gelukkig werd ik wel aangenomen en dezelfde middag mijn tand was gemaakt...wat heb ik geleerd: hoe je bent weegt zwaar dan uiterlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Bol,een paar nieuwe bijtertjes misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Goeie morgen Fleurie, Suus en Tien,Hahaha die Tien.Suus natuurlijk is dat beter dan het uiterlijk. Ik geef nooit zoveel om het uiterlijk. Voor mij niet belangrijk maar wel goed kauwen. Ik schijn nogal een krachtige bijt te hebben. Een soort kaakklem die Pitt bulls hebben.Ooit in het Radbout gemeten. toen moest ik al voor een speciaal gebitje daar naar toe."Kijk"zei die arts tegen een hoop studenten, "dit is nu typisch een geval van ??????? "Ja moeilijk woord, en iedereen moest aan een kaakspier voelen en in m'n mond. Lekker hoor, maar ik schijn een hele sterke kaakspier te hebben door het kauwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Bol de baard en snor is er toch af, helaas voor jouw. Misschie waag ik nog een keer een poging.Heel kort ja. Alleen zo jammer dat het haar eromheen dan niet kaal wordt he. Blijft toch opvallen. Nou ja we zien wel, er valt niet veel aan te doen.Een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Fleur, je hoeft maar een keer op discussie antwoorden te klikken. Ik heb zo'n vermoeden dat je een automatische dubbelklik hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Bolletje...pitbull???? een beet van je kan dodelijk zijn??? hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 ff snel Goedemorgen wensen, en meteen weer door naar het werk, onrustig geslapen, vervelende vergaderingen ook, heb het gevoel dat ik daar niet bij hoortot vanmiddag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Hier al de strijk er bijna opzitten.Rust in mn koppie waardoor ik meer energie overhou voor andere dingen, al is de strijk geen favo bezigheid. Klaar is maar klaar !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Niet teveel van aantrekken Gabs. Ik heb het ook niet zo met die vergaderingen..Vind het helemaal lullig als ze met woorden beginnen te gooien die ik van geen kanten begrijp . Is een trekje bij ons op het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
angsthaasje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Vanmorgen om half 8, SoWhatEnergie teveel. Kan ik vanmiddag in het zonnetje de tuin in:DGoeiemorgen Angsthaasje, niet bang zijn hoor !!! Bol bijt niet ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Ok ik heb besloten...ik ga bij Angsthaasje wonen! Opzij Angst..Fleur komt eraan. Ik zie die jacuzzi totaaaaaaal zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
angsthaasje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Momenteel niet zo best. Zit te trilllen en de drang om wat in te schenken is groot. Vanmorgen uit bed direct de jacuzzi ingegaan. Was even heerlijk ontspannend maar nu ik op kantoor zit is het rusteloze gevoel weer toegeslagen. Blijft lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
angsthaasje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
angsthaasje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Stoer hoor zo vroeg al strijken. Ga er zo wel een was in knallen, droogt goed vandaag. Ik werk aan huis, wel zo handig om dan tussendoor even wat klusjes op te pakken .... of de jacuzzi in te duiken. Ook heerlijk wanneer het zonnetje er op schijnt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Ik ook !!! Wil ook in de Jacuzzi:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Heb je de wekker al uitgeprobeerd Angstje? Ik heb gezien dat het bij sommigen echt supergoed werkt.Je drinkt aardig wat en zoiets kan bij het afbouwen een fijne houvast zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Welkom Haaske.Goeie morgen Borrie:sun:Fleurie je blijft leuk schrijven hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
angsthaasje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Hoe werkt dit met de wekker? Gewoon zetten en daar naar toeleven o.i.d.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
angsthaasje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Heb gisteren ietwat minder gedronken maar nog steeds veel te veel. Schat een glas of 20. Vandaag, mocht ik het niet volhouden, ga ik weer kruisjes zetten om het precies bij te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden