Jan1000 Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Hier net ingelogd. Maar iedereen al te bed, ha! Verder zelf goede dag gehad. Misschien dan ook maar te bed, haal ik het omtnijt van Yvonne nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 ik was ook nog aan het bijlezeneen hele drukke dag gehaden nu ff hier tot rust komenslaap lekker wie nog leest:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Ha, tegen die tijd dat ik eruit ben is zij al gepoedelt en aan de koffie! Xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Welterusten voor wie al gaat slapen Voor Niwi alvast Happy Birthday!!(hoef ik morgenochtend niet zo vroeg op om de slingers op te hangen ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 ha Nijn:heart:en niwi: :light::present::musicnote::light::present::musicnote::light::present::musicnote::light::present: van harte gefeliciteerd en nog vele rook/pil- en drankvrije jaren!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Zware dag achter de rug. Maar goed door gekomen. Good night. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Fijn dat je, ondanks je zware dag, die goed bent door gekomen.Slaapse voor zometeen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Moet jij niet ook slapen Sha? Of nachtdienst? Of kun je niet slapen zoals ik nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Moet eigenlijk wel slapen maar kan niet slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Ging maar even een gemiste tv aflevering over mijn werk kijken op internet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Maar gedronken heb ik niet...en een paar maanden geleden wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Waarom kan ik nu niet het hele blokje wissen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 aanpassing; verkeerde draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden