Shahire Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Pssssstttt Yvonne....psssstttt Yvon!Wordt eens wakker! Toe nou Von, wordt nou wakker.....zeg ik niet tegen de anderen dat jij nog met een teddybeer onder je arm slaapt.Kijk...ik heb een beschuitje met hagelslag voor je, een een kopje verse koffieik zet het op je nachtkastje neer, hier....naast je kunstgebitdie moet je ´s nachts wel in een bekertje water zetten hoor!Kom je dan zo...ga ik vast beginnen met de tafel dekken, hoef jij vandaag niet alles alleen te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Zo....dat scheelt Vonneke weer heel veel werk deze ochtend.Sorry van de hagelslag op de grond...het pak viel, is vast wel iemand die het straks even wilt opruimen Ga ik even naar buiten met koffie en een sigaretje....Kan ik meteen zo even daar de was ophangen...is hier rustig en zacht weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Goedemorgen lieve mensen....hier kort geslapen..4 uurtjes maar...zat met mijn hoofd zo vol ideen dat ik kon niet slapen...en toch wakker precies op 6 uur als altijd, ga lekker sporten misschien voel ik daarna meer wakker, ik zie jullie straks.Shahire: je bent toch bezig met de ontbijt, voor me een lekker smoethie a.u.b Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Hmmmmmmmmmmm lekker Shahire..... wat een verrassing heb me trouwens behoorlijk verslapen , na dat bakkie en beschuitje weer even ingedommeld dus :$Maar dat geeft niet..... Goeie morgen luitjes .... hier ook rustig en stil weer nog. Susan , lekker sporten hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Goeiemorgen:DLekker koffie !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Zo, de smoethie voor Susana staat in de koelkast klaardus daar moet de rest gewoon van afblijven.Lekker uitgeslapen Yvon?Was je van harte gegund hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Ah, Blondie ook uit haar kribje gerold Ga voor mezelf ook nog maar eens koffie maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Dank je Sha...ja heerlijk geslapen.... en beschuitje was ook heerlijk. morgu blondie, ook weer op dus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Heerlijk positief en met het goede been uit bed gestapt vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Uit mijn bed gestapt was ik ook vanmorgengeloof ook met m'n goeie been maar ik ga straks er tochnog maar een uurtje intekort geslapen, te onrustig.....nou ja ken beuren he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Zo ik denk dat ik me zo maar weer eens glad ga scheren. Het is mooi geweest met dat gezichtshaar. Iemand zei (niet van het forum) Als het haar elders verdwijnt laat men het elders groeien. Tja zit wat in. Kaal worden het is een crime. Paulus was ook kaal toch.Goedemorgen, verder maak ik me niet zo druk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Ik denk dat je er verstandig aan doet Jaap, lekkker fris glad smoeltje... past beter bij je, had ik eerder gezegd... Sha, nog lekker even terug.... je hebt groot gelijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Berlusconi was, met de nadruk op WAS, ook kaal:wacko:Heb een fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Ben het helemaal met Yvonne eens Ga pas om 8.00 even terug hoor Yvon, eerst zoonlief de deur uitwerkenweet ik tenminste zeker dat hij op tijd de deur uit isnaar school.....is tenminste wel de bedoeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Nou dat is wel een van de laatste personen waarmee ik mezelf vergelijk. Walgelijk ventje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Luitjes, ik ga er vandoor.... hoogste tijd. Maak er wat moois van... Sha lekker pitten nog even.. Jaap voorzichtig met scheren he??? .. Laterrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Niet de persoon Jaap, z'n haar is het onderwerp. Advocaat was eerst ook kaal en later een stuk minder.Toedels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Haartransplantatie is mij te veel gedoe. Ik vind de tandarts al erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Kook:devil::angry:Gelukkig hoef ik niet zo vaak heen. Oke, nu echt weg. Hond uitlaten en dingen doen. Zit te knikkebollen, al voor zessen wakker. Ik had best nog een tukje willen doen. Mot maar ff wachten dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Of hoe korter, hoe kaler Ben er ook weer effe weg mee,toedels:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Werkse voor degene die mogen...Goedemorgen voor degene die wakker zijn en/of worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 goede morgen allemaal. doe mij ook maar een bakkie.jaap paulus de boskabouter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 jaap paulus de boskabouter...rood met witte stippen?oh nee, dan heb je de mazelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Ik ben ook wegggggggggggggggggggggg, have a nice day en maak er wat moois van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Goedemorgen,waar geen haar zit zitten meer hersens.:light:.Hier nog steeds geen zon, jammer.Straks komt de dame van de nazorg en laat ik daarnu eens helemaal geen zin in hebben?Maar goed, wat moet dat moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden