bolletje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Dinah je zou de hond wat beschuitjes kunnen geven of wat rijstwater of een hardgekookt eitje.Zolang er geen bloed bij de ontlasting zit, en het i.v.m. uitdrogingsverschijnselen, niet al te lang duurt hoef je je denk ik geen zorgen te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 tsja Mupke, 't is over en uit met N, maar.... hij wil toch de tuin afmaken?! Is ''zijn'' projectje, het is allemaal wat onduidelijk, maar hij doet nu weer heel veel voor me, het lukt me nu om het een beetje los te laten, ik weet dat hij ook niet goed in zijn vel zit, en blijkbaar is het voor hem ''ontspannend'' om een tuin aan te leggen? Momenteel praten we niet echt met elkaar, verder dan goedemorgen/middag , en praten over de tuin , komen we niet, misschien ook wel eens goed, geen aandacht voor problemen/gevoelens ,puur bezig met een project (in dit geval mijn tuin), en ''vroeger'' zei ik dan altijd dat ''men'' zijn kop in het zand steekt door dat te doen, maar nu geeft het me wel even lucht , nu ff boodschappen doen, later........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Ikzelf geloof niet dat Fleurtje afhankelijk is van dit forum. Vind het weer een beetje denken over een andermans gevoelens en emoties. Als niemand dit forum nodig zou hebben wat doen we hier dan eigenlijk nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Goedemiddag allemaal,jammer van vrijdag wijfie, wel goed dat je het in de hand kon houden!!Gewoon weer opnieuw naar 0 zou ik zeggen.Wat heft je man precies?Hij is och ook een stuk ouder dan jij dacht ik ooit te lezen?En klagen mag hier hoor, gewoon even je hart luchten:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Sowhat, volgens mij was dat Gunn, ben ook wel benieuwd trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 quote: Originally posted by: witteIk heb ook mn "gevaarmensen" hier Fleur En weet je, ik log dan uit... Heeft ook ff geduurd hoor, voor ik zo wijs was. Tenminste ik vind het wel wijs nu voor mezelf om het zo op die manier te doen. Ik vind t wel goed zo voor mezelf bedoel ik Lekker rustig ook enzo. Dat is hoe ik ermee omga misschien heb je er wat aan, misschien ook niet, maar ik dacht ik zet t toch ff neer Klinkt alvast heel wijs. Het is de moeite om het te proberen alvast. Anderzijds wordt dat wel wringen als je juist in een leuk gesprek zit of je nood hebt aan contact. Je kan iets maar zover uit de weg gaan..Ik heb in mijn hele carrière als alcoholist nergens zoveel begrip gevonden maar ook de bijkomende triggers gehad dan op dit forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Nee was ik niet Sowhat.Zit te wachten op overmorgen,dan drie weken droog (na vallen en opstaan sinds 27 feb.) Verslavingsarts vertelde me dat na drie weken de alc.in principe uit je lichaam is verdwenen dus vandaar....Morgen eerste dag AA en over drie weken pshyg van de ggzlibrium aan het afbouwen en twee keer in de weektrouw de antabus erin.Voel me goed, rustig en weinig tot geen trekmomenten meer:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Wijfie ik zou het toch maar niet te licht opvatten dat je wat gedronken hebt. Zo beginnen meerderen. Och het zijn maar een paar glazen. Voor je het weet is het weer helemaal fout. Blijf alert.Je schreef ook over je man dat dat nu toch wel moeilijk wordt. Probeer daar ook over te delen, dat kan nooit geen kwaad.Je wilde toen wat meer vrijheid, heb je die nu, of heb je juist het gevoel dat je nu, nu je man meer gaat mankeren, meer gebonden bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 quote: Originally posted by: DinahNiet boos worden Fleur, maar kan het zo zijn (denk ik even hardop) dat je jezelf te afhankelijk hebt gemaakt van het forum, wat eigenlijk geen echte wereld is maar een virtuele wereld waarin je de poppetjes zelf ingekleurd hebt? Ben ook nogal bezig met het effect van het forum en zo ben jij iemand waar ik een beetje tegenop kijk. Waarom zou ik boos op je worden Dinah? Je zou best eens gelijk kunnen hebben .Het forum speelt voor veel mensen een belangrijke rol en natuurlijk ga je mensen inkleuren zoals je zegt. Dat kaatst dan weleens als bepaalde reacties zich voordoen waarvan je ze van de persoon in kwestie niet verwacht. Maar ook dat geeft dan weer vorm.Maar helemaal realistisch is het niet natuurlijk. Zo ben ik wel al een paar keren serieus op mijn bek gegaan met mijn inschattingen.Het is iets om over na te denken. Voor mezelf dan..hoe vind ik een evenwicht..Waarom kijk je tegen me op? Ik kan best fel uit de hoek komen ..dus ergens begrijp ik dat wel. Maar ik bijt echt raar of zelden hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Fleur ik heb het al eerder gezegd. Je bent niet afhankelijk van dit forum net als niemand van ons. Je bent hier samen met elkaar om te helpen waar het nodig is of af en toe wat geintjes te maken. Niemand heft het recht om je te veroordelen voor degene die je bent:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Wijfie mankeert hij lichamelijk veel of is het meer geestelijk?Weet je dat er ook dagbijeenkomsten zijn? Daar kunnen mensen een potje biljarten of iets dergelijks? Het is een soort bezigheids therapie. Mensen worden gebracht en gehaald. Dan kun je een daggie weg zonder dat je je bezorgd hoeft te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Mensen voor dat ik het vergeet, vanavond op rtl.4 een film over het jaar 2012. Er is door de Inca's en door Nostradamus voorspeld dat er dan iets staat te gebeuren. Maar het is maar een film hoor, en de voorspellingen van Nostradamus kan iedereen op z'n eigen manier interpreteren. Maar ik ga vanavond lekker zitten bibberen met m'n kleine deugniet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Ben jij ook zo geinteresseerd in zulk soort dingen Sowhat? Ik vind het altijd erg boeiend.Ik heb een mediabox en daar komen ook heel vaak progamma's die over dit soort dingen gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 zo was het ff druk in de super!! echt niet normaal meer.... maar goed, boodschapjes weer in huis, sapjes, spa rood, limo, koffie, thee, vroeger was het enkel belangrijk of er bier was, en dat was er ook altijd, 2 planken van mijn koelkast lagen steevast vol met bier, toen ik vanmiddag uit mijn werk thuiskwam trof ik 1 blikje bier aan in de koelkast bleek dat N 1 blikje had meegenomen voor hemzelf, 1 (!!!!!!!) blikje, daar doet ie dan ''ik weet niet hoe lang over'' en daarna gaat ie gewoon weer over op iets anders, en als ik vraag, zal ik voor je meenemen? zegt ie; nee, eentje is net lekker tijdens het klussen'dat snap ik dus niet he, ''drink dan niet, denk ik dan'' doet ie ook meest niet, maar daarom werkt minderen voor mij ook niet, 1 biertje, wat is daar nou aan? ik werd bijna nijdig op hem, omdat ie er zo lang meedeed, en niet doordronk, heel raar ik :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Bolletje...heb film al gezien...het is een heel leuk film qua special effects...geniet er maar van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 ik weet nog dat ik in het begin van mijn eerste poging tot stoppen, in de sauna zat, en daar een vrouw een biertje zag bestellen, en daar deed ze zoooooooooooo gruwelijk lang mee, ik kon daar niets bij voorstellen, ik was gebiologeerd door dat ene biertje, en was bijna in staat er wat van te zeggen!Terwijl als ik mensen zie drinken zoals ik dat deed, dan ben ik alleen maar blij dat ik niet meer hoef, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Gaby...hoe langer je niet drinkt hoe minder ga je opletten wat of hoeveel de andere drink....maar ik weet nog dat er was een tijd dat ik telde hoeveel en hoelang iemand over zijn drank deed.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Eten zit erop. Te pikant alweer Ik moet nog naar de nachtwinkel. Mijn tabak is op. Ik kaats...Ik heb enorm veel trek. Zo een moment van kan mij het wat schelen. Dan wordt het wel een heel fijne lijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Gaby het lijkt net of je iedere keer bevestigd moet worden dat drinken slecht is als mensen veel drinken, als je er bij bent. En als ze heerlijk kunnen genieten, dan word je boos.Maar je weet zelf toch wel waarom je gestopt bent? Die mensen die rustig drinken zijn niet verslaafd, wij wel.Denk "ik gun jullie dat biertje, alleen ik kan het zelf niet". Dan blijf je het bij jezelf houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Ik zie mezelf niet als een opgever. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Fleurtje...ik kan je niet volgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Ikook nie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 DAT BEN JE OOK NIET!sorry voor de caps, maar ik laat ze toch maar staan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Ja Bol,Bedankt voor de filmtip.Nu reclame, ga zo weer verder kijken.Deze voorspellingen hebben mij altijd al geboeid.Realiseer me wel, dat zo,n film goed nep is.Maar toch...het idee.Het is bijna 2012! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Klopt Rapi het is maar een film hoor, maar ik ben toch benieuwd wat ons boven het hoofd hangt.Ikzelf denk dat we een betere tijd tegemoed gaan met wat minder haat en oorlogen.Nou Bol gaat ook weer kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden