Shahire Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Ik heb zo eens heel wat meningen gelezen in deze discussiein sommige dingen kan ik me vinden, in andere niet of minderHet feit dat Bor heeft gemeld dat ze had gedronken was voor mij wel een tekendat ze hierin helemaal oprecht eerlijk is geweestals ik in haar positie had gezeten vraag ik me af of ik het wel eerlijk zou hebben gemeld...tenslotte ben je niet hier aan de frummers verantwoording schuldig, vind ik,zuiver en alleen naar jezelf en je kind/gezinik zal eerlijk zeggen dat ik niet alle reacties heb gelezen die zijn gegeven op Borook niet of zij heeft gedronken waar haar zoon bij waszelf als moeder zijnde, denk ik, dat Bor hier wel over nagedacht zal hebbenhet feit dat haar kind uit huis was geplaatst zal haar zeer zeker niet in de koude kleren hebben gezeten!!ze is en blijft moeder van een kind waar zij van houdt!!de laatste tijd vind ik het hier jammer dat mensen zo weinig de teksten lezen op de 'spreukjesdraad'teksten die soms iets dieper ingaan op het leven en alles/iedereen om ons heenteksten die jezelf soms een spiegel voorhouden.....nadenkertjes.....dan zou een hoop ellende, onbegrip, onmin en noem maar op voorkomen kunnen worden!fijne avond allen nogja, ook ik ben inderdaad door dit soort (vaak) misverstandenminder hier op het forum te vindenjammer....maar realiteit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 quote: Originally posted by: YvonneIk ga ook naar bed. Lange dag weer achter de rug. Als ik nog eerlijker ben dan ik al was... Als een kind uit huis wordt geplaatst hier in nederland, dan is er heel veel aan vooraf gegaan. En dat is iets wat Bor zelf ook zelf wel heeft aangegeven. Meer dan een jaar geleden is dat gebeurd. En dan binnen een paar weken na thuiskomst weer gaan drinken.... Drie flesjes slechts? Jezus... en ja.. ik vloek nu... is niets voor mij.. maar doe het toch.. ik kan er niet bij.... Jezus... en daar dan eigenlijk nog bij vertellen dat het gecontroleerd is.... En boos worden als er hier op het forum geschokt op wordt gereageerd... Sorry Bor, maar heb je dan echt geen benul dat je niet alleen met jezelf bezig bent maar ook met jouw kind... je had niet een klein probleempje met drank.. maar een levensgrootprobleem... zodanig dat .... En sorry aan alle frummers ... Ik denk dat ik de sfeer met dit bericht nog slechter heb gemaakt dan hij al was. Maar hoe langer ik hier over nadenk.. en hoe meer ik het in het 'gewone' denken buiten een forum plaats, des te onbegrijpelijker het voor mij wordt. Ik moet dit gewoon kwijt... Sorry. Ben mee von maar hoeveel keren is borretje niet aangesproken over haar 'gedrag' en de invloed daarvan op haar kind? Je elke keer weer en weer moeten verantwoorden over het feit dat je niet goed bezig bent. Dat moet inslaan als elke keer opnieuw en opnieuw en opnieuw zeggen 'wat ben jij zwak zeg, wat moet jij weinig houden van je kerel'. Hoeveel kan je blijven duwen.Borretje is gedwongen geweest om te stoppen met drinken. Er was weinig keuze. Ze moest wel want anders was ze haar kind kwijt. Ze heeft die tijd uitgezeten maar kon het net zo goed laten gaan. Ze deed het niet. Ik weet dat je het goed bedoelt. Je bent zacht en lief en iemand waar ik enorm veel van hou. Maar moest iemand mij telkens opnieuw zoiets zeggen zou het me ongelofelijk pijn doen. Ze had het in de hand. Ze liep op een fijne lijn ja..Maar zijn we ook zo hard voor anderen op dit forum? Nee...toch niet. Mensen vielen van trappen...braken botten...waren hun kinderen al kwijt..*oh ja ik doelde niet op jou hoor in mijn vorige posting. Wil ik toch ff duidelijk in zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Welterusten allemaal,ga nog even mijn sudoku maken.Lekker slapen allen en morgen fit weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Ik weet niet in hoeverre de melding van bor iets te maken heeft met het concept 'eerlijk zijn'.Ik kreeg er een heel ander gevoel bij.Vooral omdat je het meldde bor en je dadelijk alles ook gelijk afblokte. Op die manier is er teveel ruimte voor Nu ja..ik praat weer eens teveel Of ik gegroeid ben Jopie? Nee, misschien zag men me niet zo goed onder al de woede en pijn.*foutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Sorry...spring ff op iets anders...dat is puur omdat ik uitgewaaid ben maar.WOMAN!! Hoe zit dat daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Nou is ze stil geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 vervelende pc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Als niemand nog iets te zeggen heeft kruip ik ook maar in bedje.Ga straks nog denken dat ik fout ruik *snuffelt onder de oksels*. Toch niet...best ok..Nu ja.Slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Deootje Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Slaap lekker trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Was al bijna weg en zag plots een mega grote fout.Ik gebruik geen deo hoor. Na een zware ontsteking onder mijn oksel van afgestapt maar heb een heerlijk aroma van mezelf Toch maar naar bed trekken.Slaapzacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Als ik me de volgende keer nog een opboei zeg me dan eens te zwijgen. Ik krijg dat niet onder de knie hé . Ach zo jong nog, nog zoveel jaren om te leren.Gone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Hallo Ingri,Een heleboel in je stukje herken ik: vooral van het veel doen voor anderen. Eerst omdat anderen altijd meer waard leken te zijn dan ikzelf, en later om het verdriet te compenseren dat ik anderen aandeed met mijn drinken. Mijn man bemoeit zich met opzet niet met mijn drankgebruik, maar ik vind het wel fijn als hij af en toe laat merken dat hij het ziet als het goed gaat. Hij ziet n.l. ook altijd alles wat niet goed gaat, ook al zegt hij niets!Ik ben het met je eens dat je je alcoholprobleem moet aanpakken voor jezelf en wat voelt het goed als het goed is gegaan. De strengste veroordelaar ben ik altijd zelf en dat met compassie naar jezelf kijken: dat ga ik oefenen.Bedankt voor je posting.Veel liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 En nu zie ik Teveel weer...zo geraak ik niet weg hé..Dikke kus voor jou .Echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Een bewogen avondje, en dan opeens is het stil.Ik weet niet goed wat hier nu van te vinden. Ik denk maar niets.Of toch een dingHet forum is voor mij slechts een leeg vel papier. Daar kun je iets moois op tekenen, of iets lelijks, of droevigs of vrolijks. Een beschouwer kan die tekening trouwens ook anders interpreteren. Maar het forum heeft geen mening. Net als de tekenaars zijn het de schrijvers die het werk doen. En de lezers die interpreteren. En daar gaat wel eens iets mis.Maar dat ligt niet aan het forum. Net zo goed als dat het niet ligt aan het papier of je wel geen mooie tekening ziet.Verder wil ik er niets over zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 En nu welterusten voor deze nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Truste Jaap:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 :DLekkerIk geniet enorm van mn pas verworven veranderingen in mn huis (erf) en in mn geest. Ik ben 34 jaar geleden uit mn lichaam getreden, en nu door de therapie voor het eerst weer in mn lijf. incest gedoe, jaja....Ik weet niet wat ik meemaak, echt ! Goed nieuws dus ! quote: Originally posted by: fleurtjeSorry...spring ff op iets anders...dat is puur omdat ik uitgewaaid ben maar. WOMAN!! Hoe zit dat daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden