Max72 Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Fantastisch Niets!!!!Ga zo door!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 kleintje hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Lenie, weet niet waarom mijn bericht er 2 keer staat...Maak het uitroepteken maar zo groot als je zelf wilt. !!Dit was een kort intermezzo, ik ga er weer uit Toedeloe allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 quote: Originally posted by: Primula@Jaap: las laatst dat je het toch wat lastiger kreeg?Hoe is het nu?Het gaat. Hmm klinkt nog niet echt top. Is ook niet, maar het idee van drinken heb ik in ieder geval maar weer uit mijn hoofd gezet. Daar kom ik echt niet verder mee.En mijn tuin gaat fantastisch ook al is het gortdroog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Niets, knap hoor meid. Ja dan zijn die weken zo voorbij als je echt van het leven kunt genieten. Das best een druk leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Niets goed bezig, straks ga over een punt dat het gemakkelijker gaat, je heel trots wordt, tenminste dat had ik. Dat was een lekker gevoel. Zou ik wel weer terug willen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Hoihoi,zo, even uitpuffen van een fietstocht van 30km,méééén ik ben doodmoe maar wel voldaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Pfffttt Tien, ik krijg al het zuur als ik alleen al aan het idee denk.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Bol,ik moet mij er ook te zetten maar het is goed voormijn conditie en geest.En ik woon vlak bij een prachtig natuurgebied waargeen auto's mogen komen.Ik moet dan met een pondje de Amstel over en danis het echt een andere wereld.Echt prachtig, stilte, mooie natuur en dan heb ik er eerlijk gezegd niet zo'n erg in.De kilometers zitten erop voor ik het weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Jopie,daar woon ik héél dicht bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 heb even gegoogeld, maar dat is zeker een mooi stukje natuur zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 zo...eten zit erin...kind is al weer pleitosafwas is gedaan...snel even naar de winkel...me shag is op.dan een heerlijk muziek avondje inlassen, waar ik jullie niet verder mee ga lastig vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 oke...1tje..maar dan ben ik weg.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 sjemig de pemig....een wandeling van nog geen 10 minuten....moet je niet met je honden gaan lopen ( even shag halen)je bent een half uur onderweg!!!>???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Lieve Borrie, ik ben zo blij dat je weer terug bent. Heb vandaag onder het werk, best wel vaak gedacht aan je, en merkte dat ik het echt heel vervelend vond als ik je niet meer zou zien hier. We hebben zoveel gedeeld en zijn zo betrokken geweest bij je.Daarom maakte ik net een vreugdesprongetje toen ik zag dat je weer terug bent. En erg knap lieverd.Nu hoop ik ook nog dat Har. niet weg blijft, want die hoort er ook helemaal bij.Ik lijk soms net zo'n kloek die haar kuikens bij elkaar wil houden en als er eentje weg gaat, raakt ze in paniek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Bor: Op Canvas zo een beetje vreemdemaar erg mooie film! 20.40 uur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Bor...je komt er wel...je snapt het donders goed..ik neem me petje voor je af.ik heb me er al die dagen niet mee bemoeit...ga ik nu enigszins ook niet doen...wil alleen zeggen je weet hoe het wel of niet moet...dikke kussssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 heel goed!!!!klaar....muziekje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Bor, ben blij je weer te zien hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Goedenavond allemaal,Normaal lees ik altijd eerst bij voordat ik schrijf, maar om te voorkomen dat er iets gaande is waar ik niet tussen durf te komen, doe ik het nu anders. Ik wil graag mijn dag met jullie delen.Vanmiddag had ik een afspraak bij de orthopeed, ik wist dat er geen pijnlijke dingen zouden gebeuren, dus was relaxed, ook toen ik weer buiten stond. OPmdat ik nu toch in de stad was, reed ik naar mijn discount supermarkt om flink wat in te slaan. Daar ging het vaak mis in het drankpad, dan stond ik te kijken en besloot i.p.v. een doos (zo handig, geen lege flessen) maar 1 of 2 flessen te nemen. Nu dus niet.Daarna wilde ik rode geraniums kopen, want die waren er vandaag niet op het weekmarktje. Terwijl ik zag dat ze daar ook niet waren, kreeg ik hevige oogmigraine met bijbehorende hoofdpijn en tot overmaat van ramp heftige hartkloppingen. Dit heb ik wel vaker, maar niet tegelijk en het kwam dus niet v.d. stress, voelde me juist opgewekt. Gelukkig stond er vlakbij een bank, daar heb ik zeker een half uur gezeten. Ik voelde geen hartslag meer en toen die terugkwam was hij heel onregelmatig. Ben teruggereden via een binnendoorweggetje en toen ik thuiskwam stonden er (alternatieve) medicijnen tegen hartkloppingen, die had mijn vriendin besteld en gebracht. Gelukkig had ik geen onzekerheid van : als ik gisteravond niet gedronken had, was het misschien niet gebeurd.Toen ik net mijn eten ophad, kwam de buurman namens zijn vrouw vragen of ik iets kwam drinken. Ik zei: je weet toch dat ik voorlopig niet drink? Hij zei dat er ook wat anders was. Ik gooide het er maar op dat ik me nog niet goed voelde na wat er vanmiddag gebeurd was en dat was waar. Maar ik weet zeker dathet een trigger is om dat te zijn. Toen ik naar mijn aardbeien ging kijken (en plukken) nhoorde ik dat ze een heleboel bezoek hadden. Ik vrees dat een van de twee jarig is, ze zijn n.l. eind mei jarig. Blij dat ik niet gegaan ben, want dit soort bijeenkomsten kan ik alleen maar aan met een paar glazen wijn op. De vrienden van hun zijn stevige innemers en ik voel mij nog niet sterk genoeg om dan als enige aan de thee te zitten.De dans ontsprongen dus. Hoera!Nu ga ik lezen hoe het jullie vergaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 zo....en nu gaan we het over tieten hebben...hahahaha( zeggen wij altijd als het ergens anders over moet gaan)Bor....XXXX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Jopie, ik heb de tekst al verwijderd, hoop dat jij mijn tekst ook weg wilt halen uit jouw bericht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 mensen...aub...stop nu...Bor wil dit niet meer.genoeg nu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 http://www.youtube.com/watch?v...tmwVEA&feature=related Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 klaar toch?...Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden