albertina Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Een klein vraagje,sommige postings zijn lang.Alleen, ze zijn soms zo vaak lastig te lezendoordat alles achter elkaar wordt geschrevenen er geen alinea's tussen geplaatst worden.Is er een mogelijkheid hierop te letten?Thanx. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Wat heel veel scheelt is je venster kleiner maken. Met het vierkantje naast het kruisje rechtsboven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 BollieEven heel snel rechtzetten, nee hoor ik zit in ons land achter de computer, voor je je zorgen maakt. Vond het typisch voor jou om dan metéén bezorgd te zijn.Nee, de Bosniërs waar ik contact mee heb, wonen hier.Bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Da's ook een optie Jaap.Dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Albertine,ik ben me hiervan bewust en probeer er aan te denken dat als het een ander onderwerp wordt, er een regel tussen over te slaan.De truc van Jaap heb ik geprobeerd, maar werkt voor mij niet. Wat ik doe om leeters en dus lay-out te veranderen is op ctrl drukken en met het wiltje v.d. muis draaien. Gaat super. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Zo leer ik nog eens wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Jaap, dat lukt, maar als ik em dan wil branden dan zegt ie:'geen geldige win32 toepassing'Op mn usb kan ik em wel afspelen, maar ik moet em echt op een cedeetje hebben, voor optredens enzo !!Shareaza wil em ook niet downloaden voor me op mp3Ben hier echt al uren mee bezig.... quote: Originally posted by: Jaaphttp://www.vidtomp3.com/Woman met deze site kan je van elk Youtube filmpje een mp3 maken en downloaden. Beetje door de reclame heen wurmen maar dan moet het lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 en als je geen wieltje hebt zoals ik kan je ctrl en tegelijk + of - indrukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Hoe brand je de bestanden?In I tunes kan je bestande selecteren in een afspeellijst en er bespeelbare CD's voor gewone cd spelers van maken.Met Windows mediaplayer ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Is dit het vragenuurtje?Heb er ook een: kun je aan meerdere personen tegelijk een PB sturen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Goedemiddag luitjes,Wat een mooi tip Lidia, zo de leeters te vergroten.Ik heb het moeilijk vanmiddag.Luister naar de TV,maar ik krijg zo,n trek.Gistermiddag heb ik veel groente op de markt gekocht,daar ga ik nu mee aan de slag.Want... er wordt vandaag in huize Primula niet gedronken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 VragenuurtjeOngelooflijk, toen ik de weg naar ditjes en datjes niet kon vinden, stuurde ik een PB naar Jane en nu lukt het me niet meer een PB te sturen, kan nergens een leeg vel vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 ha Lydia, je kunt via het slotje bij degene die al gepost heeft een pb sturenof via dat slotje links boven en dan zoeken.Bij mijn weten kun je niet aan meer mensen tegelijk sturenmaar jaap weet dat vast wel:Dmisschien met kopieren en plakken??ikke digibeet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Dank je wel Jane,ik had de naam van de geadresseerde ingetikt en toen op send gedrukt, weg was het. Nog een keer, weer hetzelfde, zal het nu op die andere manier proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Voorzover ik weet kan je niet naar meerdere mensen tegelijk hetzelfde bericht sturen. Dan is het ook geen privee bericht meer he.Tekst selecteren en kopieren voor verzenden (als je de optie opslaan in je eigen inbox uit hebt staan) en in nieuw berichtje plakken lijkt me de makkelijkste optie. Je kan ook nog maatjes selecteren zag ik. Als je dat doet komen ze links onder de categorieën te staan. Je ziet dan gelijk of ze ingelogd zijn en kan dan door op hun naam te klikken ook een PB sturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Dank Jaap,Ik ben bepaald niet v.d. computergeneratie, maar heb ooit een paar cursussen gevolgd en leer stap voor stap bij. Helaas heb ik niet veel geduld om van alles uit te vogelen en probeer of vraag advies alleen bij wat ik op mijn weg tegen kom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 BorretjeToen jij gisteren schreef dat ik mijn grenzen stelde, was ik verbaasd en dacht erover na.Ik bepaal mijn grenzen wel, maar houd me er niet altijd aan. Net zoals Rudy eerder schreef, je bent bang dat mensen boos worden. Dat valt idd mee als je het probeert.Ik leer veel v.d. club waar ik bij hoor, de regel is daar dat je recht op de man af je mening zegt en dat werkt.Bijvoorbeeld: er is een actie, waar ik moeite mee heb, dat is bekend, maar ik heb er toch 4x aan meegedaan, omdat er anders te weinig mensen bij betrokken waren. Nu moest er een nwe geplant worden en ik begon te zeggen dat ik niet mee deed, maar de voorzitter was me voor en zei: ik weet dat je daar moeite mee hebt, je hoeft het niet uit te leggen, ik begrijp je en respecteer je.Dank haal je opgelucht adem.Een nieuw probleem: mensen uit dit dorp zijn naar het buitenland verhuisd en hebben nu via via gevraagd of hun zon bij mij een kamer kan huren als hij gaat studeren. Ik wil dat eigenlijk niet, maar heb grote moeite met nee zeggen. Het is voor mij een grens, maar ik ben bang er toch overheen te gaan en er later spijt van te krijgen.Die jongen heeft n.l. vroeger met vriendjes nogal rottigheid uitgehaald. Ben bang dat hij die jongens dan in mijn huis ontvangt, met alle narigheid van dien.Hoe oud moet je worden om eens gewoon "nee"te kunnen zeggen zonder je verantwoordelijk of schuldig te voelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 hallo allen, nog niet teruggelezen. vandaag onrustige dag, weet niet waarom, en zo een trek in drank, mijn mond proeft ook zuur. ba Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 lidiaje kan toch gewoon eerlijk zeggen dat je niet aan jongere verhuuren het is is toch meer een bed en breakfast dus toch ook geen langdurig verhuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Ha Janneman, de trek alleen al kan een hele hoop onrust veroorzaken. Heel soms, en dat is bij mij in het verleden wel eens gebeurd is dat, als je niet toe geeft aan de trek, het gevoel achter die trek naar boven komt.Dat kan ook een grote onruststoker zijn, omdat je voelt dat er iets zit, je weet alleen nog niet wat.Houd je sterk hé vriend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 aaahhhh...komt mijn zoon net thuis na 4 dagen werkenmet een heerlijke Chinese maaltijd...is dat niet lief?ik ben even weg nu.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Lenie joehoe:) als er nog iets over is dan houd ik me aanbevolen hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Snoepje,dat heb ik via email aan de moeder ook gedaan, precies wat jij zegt, maar ze wil toch komen praten en face to face is moeilijker. Ik heb er geen goed gevoel over en zou eens wat meer op mij intuïtie en ervaring af moeten gaan.Ik heb wel vaker mensen voor langer in huis gehad, bijv. jonge engelse schilders (3 stuks) bijna 3 jaar en dat was heel gezellig, maar die werkten 10uur p.dag, 6 dagen in de week, dat is toch anders. Bovendien waren ze niet bij mij ingeschreven.Bedankt voor je reactie. Ik ben net klaar met een PB aan jou te schrijven, hoop dat je er wat aan hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Bol,ik ben een tortilla aan het bakken,er is genoeg voor twee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Hoera!!!!Het regent, eindelijk, hier viel nooit wat.Morgen op bezoek naar de Tweede Kamer met een paar mensen, zijn we toch binnen. Ben 3 mnd bezig geweest om dit te organiseren. Nooit meer! Wat een toestand en dan stonden er toch nog mensen vorige week voor niets bij de ingang en proberen mij de schuld te geven. Ik heb alle mails bewaard en het uitermate zorgvuldig gedaan, dus kon dat weerleggen. Maar om eerlijk te zijn was ik al begonnen met een email met verontschuldigingen. Toen heb ik de correspondentie naar deze mensen bekeken en ik had het wel degelijk goed gedaan, maar als men bijlages niet opent....Weer iets van geleerd, assertief zijn is belangrijk voor jezelf, geeft rust.Hoofdpijn is minder en vermoeidheid weegt minder. Ben van plan op deze weg door te gaan, want wil wel eens meemaken dat ik fris en fruitig uit bed spring.Als nachtmens.Eet smakelijk allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden