snoepje Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 goeienmorgen fibois er wel koffie of wacht je op yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Morgen Fibo Geen muziek voor mij..ik word in alle stilte wakker. Donderdag!! Bijnaaaaaaa weekend! Jiehaaaaaaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 En morgen Snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Geen koffie voor mij maar ben er ook eens mee weg..Dit nog evenquote borretje:Alleen maak ik me zorgen. Om 1 iemand. En dat is onze Harry. Ik hoop maar dat hij me gelezen heeft.. En dat hij zo verstandig zal zijn; om maar iets te doen..laten horen in ieder geval. Meer kan ik niet doen daarmee; en dat voelt machteloos. Dat voelt absoluut niet goed, hij nam het immers voor me op. Maar misschien morgen. Ik hoop.. Denk dat Teveel teleurgesteld is in het forum, begrijpelijk. Dat is moeilijk te verteren..Denk niet dat het onmiddellijk veel uitmaakt of het forum of jijzelf ineens het licht ziet of niet (niet onrespectvol bedoelt). Zoiets kan ff doorteren (woord bestaat niet maar soit). Wat gezegd is is gezegd. Wat gedaan is is gedaan.Ik hoop mee dat ie terugkomt.Misschien moet het nog een beetje zakken?Hij komt wel weer opdagen..hij zal wel moeten Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Vonneke heeft zich volgens mij overslapen Ok ben er echt mee weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 fleurtje:present:dan ga ik lekker uit gebreid douchefibo.. senseo bahechte koffie met op geklopte melk ...jammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Goedemorgen lieve mensen..geen koffie, geen ontbijt....waar is Yvonne??, ik geef haar tijd, ga eerste douche...tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Goedemorgen, senseo is inderdaad vies. Toch drink ik het uit luiheid. Maar ga zo maar weer eens met de percolator aan de gang. Dat geeft een smaakvol bakkie pleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Dat smaakt ... en klaar ben ik. Wie weet tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Goeie morgen lieve Kanjers.Borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Goeiemorgen lui... hihi, had me inderdaad verslapen...maar das niet erg, want ik heb vrij vandaag..Geen koffie nog steeds niet??? Pfff, ff gauw zetten dan.. zonder ben ik geen halve cent waard hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Bolletje..ik lees bij andere draad dat je medicijn slikt om niet te drinken....hoe lang moet je dat doen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Al zo'n 20 jaar denk ik Suus. En dat zal wel zo blijven hoor, het geeft mij een gevoel van zekerheid. Ik kan niet drinken en dat is mij het wel waard om te slikken.Yeeeehhaaaaa Vonnie. goeie morgen meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Ohh..ik dacht dat na een bepaalde tijd hoefde je niet meer te gebruiken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Goeiemorgen mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Goooooooooooooooooood murning... Zo , die eerst bak heb ik gehad, pafke er bij , lekker op een stoeltje in de tuin.. Wat een kadotje, deze dag weer... ik had gehoord dat het slecht weer zou worden... Maar zat heerlijk in een mild zonnetje met een paar meter verderop een horde mussen te genieten van de koffie... Ik heb werkelijk als een blok geslapen vannacht. Zit nog steeds zo te gapen dat de tranen over mijn wangen rollen.. Gek, dat je hoe langer je slaapt des te meer tijd nodig schijnt te hebben om wakker te worden.:$Maar dat geeft niet... Kwam er trouwens net op tijd achter dat Bor al voor de koffie en aanverwante artikelen had gezorgd... Thanks Bor, lekker... Fleur... Har komt vast weer terug. Weet het wel zeker, ik ben niet helderziend, maar Har kennende moet het inderdaad een beetje zakken en dan zal hij hier zeker weer binnen komen rollen hoor. Kan me ook niet indenken dat we hem hier niet meer zullen treffen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Goedemorgen,Je hoeft je over mij geen zorgen te maken Borretje, gaat allemaal prima En ik ben niet boos op het forum, kan ook helemaal niet want ik heb er heel veel aan te danken.Volgens mijn vrouw ben ik een harde maar dat is schijn, ik ben een kreeft.Vandaar dat ik van de week wat moeite had met de harde aanpak.Maar goed dat ik geen heelmeester ben dus, ik zou stinkende wonden maken.Fijne dag allemaal,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Woehaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... als je over de duvel praat trap je op zijn staart.. Ook goeiemorgen Har Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Nou, Har ook weer terug... Volgens mij wordt het een dag met een gouden randje... En als dat er niet vanzelf om zit.... dan knutselen we het wel omheen .. Nog even lenie plagen .... oubolliger kan bijna niet. En aan de andere kant.... met een beetje moderne setting eronder ( uhhh, is dat een juiste term?) eigenlijk best ook nu nog van toepassing... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Jemig, Yvonne, dat is lang geleden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Over verslapen gesproken... Igor en Snoep hebben zich ook nog niet gemeld.. net zomin als Jaap... en die zitten toch altijd wel bij de vroege ochtendhap .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Borrie ik dwing mezelf om het pilletje te slikken. Ik ben ook gedwongen zo'n 30 jaar geleden om het te slikken.Dat deed ik braaf. Maar het verschil tussen jou en mij is denk ik, dat jij je niet laat dwingen en je niets laat op dringen. Ik ben daar wat makkelijker in.Maar ik moet wel de keuze maken om het te slikken.Ik heb het gevoel dat het een beetje bij mijn leven hoort nu. Ik denk er aan die dag dat ik het moet slikken en dan is het toch een beetje een automatisme. Ik denk er niet meer bij na. Niet meer zo iets van, ik moet het want anders kan ik drinken. Ik denk dat ik het gewoon geaccepteerd heb als iets wat bij mijn leven hoort.Hartpatienten moeten medicatie slikken voor hun hart en die denken er ook niet iedere keer bij na, ik moet medicatie slikken voor mijn verslaving. Zoiets.Yehaaaa Har. Goeie morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 je bent echt nog niet wakker yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Snoepie was er al om 6.16uur.goeiemorgen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Oeps... Uhhhm. Tsja... Affijn, was dus inderdaad nog niet echt wakker... Maar het begint te komen.. Het wakker zijn bedoel ik. Ookk goeiemorgen Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden