igor Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Geplaatst 29 mei 2011 goede morgen allemaalK&B zachtjes doen. even helpen de ontbijttafel in orde maken . koffie/thee en smoothie klaarzetten. lekkere verse broodjes liggen er. aardbeien gewassen, tomaatjes, eitjes en vers beleg.dan moet de laatste maar de boel opruimen en afwassen want ik moet straks weer weg en dan zullen er nog wel een heleboel op 1 oor liggen
Yvonne Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Geplaatst 29 mei 2011 Hmmmm, Igor, dat ziet er weer allemaal heerlijk uit. En wat doen jullie stilletjes... volgens mij blijft iedereen nu nog wel een poosje op één oor liggen hoor. Maaruu... pfff, weer geen rustig lekker thuiszit dagje voor je vandaag? Je moet wel een beetje op jezelf letten hoor..
Max72 Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Geplaatst 29 mei 2011 Goedemorgen allemaal:)Boven alles ook nog in diepe rust.Ga even de hond uit laten, zal heeeel stil doen.
igor Geplaatst 29 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst 29 mei 2011 fijne dag allemaal.laterssssssssssssssssssstttt
fleurtje Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Geplaatst 29 mei 2011 Goedemorgen Beetje vroeger der uit dan gisteren maar lang slapen betekent ook dat de dag iets korter wordt. En moet nog wat doen hier in huis
Susana Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Geplaatst 29 mei 2011 Goedemorgen lieve mensen....hier net wakker....ga ik lekker sporten om mijn dag te kunnen beginnen anders heb ik het gevoel dat ik iets mis....zat te doen vandaag: kasten opruimen van iedereen....
fleurtje Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Geplaatst 29 mei 2011 Voor je weer wegloopt susana..wat doe jij eigenlijk voor sport zo vroeg op de dag?
Yvonne Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Geplaatst 29 mei 2011 Goeiemorgen Susan, Max en Fleur... Ja, ben ook wel benieuwd naar Susans sport...
fleurtje Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Geplaatst 29 mei 2011 Igor is een druk vogeltje de laatste tijd . Volgens mij sport ze niet meer
Yvonne Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Geplaatst 29 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeAré lap Hihi, wat betekent dat nou weer?
fleurtje Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Geplaatst 29 mei 2011 Euhm ja..In het kort zoiets als daar gaan we weer
PROUD2BME Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Geplaatst 29 mei 2011 Goedemorgen dames,Heerlijk vroeg wakker en zo ook de dag beginnen met sporten!Eerst even koffie!!
fleurtje Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Geplaatst 29 mei 2011 Nog eentje dat sporten gaat Hups met die beentjes..draaien met dat kontje..zwaaien met die armpjes..
Yvonne Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Geplaatst 29 mei 2011 Ahaaaaaaaaa, dubbele posting dus weer, hihi . Ook goeiemorgen Yaja... ook sporten dus...
PROUD2BME Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Geplaatst 29 mei 2011 goed begin van de dag dames....wordt ik blij van hihi!zwieren zwaaien kontje draaien !!!
fleurtje Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Geplaatst 29 mei 2011 Maar jij zit natuurlijk wel dicht bij de bron hé Yaja..Ooit begin ik ook terug met lopen maar laatste keer kreeg ik al vrij vlug last van mijn knie . Oud en versleten
fleurtje Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Geplaatst 29 mei 2011 Ik ben er weer eens vandoor. Ik ga me aan de poets en opruim zetten .Kom nog geregeld binnenspringen als korte afleiding
bolletje Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Geplaatst 29 mei 2011 Goeie morgen lieve kanjers,Wat goed dat jullie het stilletjes gedaan hebben, ik heb lekker uit kunnen slapen.Puck heeft gisteren een paar x gespugt dus vandaag ff in de gate houden anders moet ik naar de dierenarts.
Yvonne Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Geplaatst 29 mei 2011 Goeiemorgen Bol, mooi dat je lekker hebt geslapen.... en inderdaad Puck even goed in de gaten houden... Kan zomaar weer over zijn hoor, maar evenzogoed.... Luitjes, Ik ga er ook vandoor.. even aan de slag hier... Fijne dag... ik kom wel weer even binnenwippen straks...
albertina Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Geplaatst 29 mei 2011 Goedemorgen,ik kom ook net mijn bed uit,geslapen als een bllok vannacht.Helaas is de griep niet weg.
Susana Geplaatst 29 mei 2011 Rapport Geplaatst 29 mei 2011 Ik ben terug..lekker fris...uhh wat voor sport, ik heb een loopmachine dus ik loop/rennen....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden