Zuske Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Hoi allemaal, wat een tof forum is dit, ik denk dat jullie me hier af en toe wel zullen lezen. Vooral in geval van trek, voor een beetje steun/support. Ik ben hier sinds gisteren en heb me toen ook voorgesteld in het voorstel-topic. Vandaag heb ik mijn onrust overwonnen door even hier te zijn! Gewoon alleen al het idee dat we hier met z'n allen in hetzelfde schuitje zitten. Ook het feit dat ik geen alcohol (bier) meer in huis haal helpt me heel erg. De stap om naar de supermarkt te gaan doe ik alleen als m'n trek héél heftig is. Maar deze week mag ik echt even niet van mezelf, nadat het vrijdag weer té erg was.Hebben jullie ook dat je íets wilt nemen dat iets met je doet? Of dat nu alcohol is of koffie (waar ik dus nog onrustiger van word..). Gewoon fris doet niets met me, daar heb ik dan geen trek in. Vreetkicks heb ik ook wel regelmatig als ik niet wil drinken. Vooral chips vind ik erg lekker. Troost-eten of -drinken.Thanx dat jullie hier zijn. Ik ga nu gewoon koken/eten/afwassen enzo. Zonder drank. Sterkte voor iedereen die op dit moment trek heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 zuske de buik goed vol eten dan krijg je ook geen trek. moet zelf ook even koken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Hoi Zuske,Welkom hier en kom gerust vaker hier hoor...Op de momenten dat je iets wil nemen "dat iets met je doet"is het, het beste om over te gaan tot actie, totdat het gevoel weg gaat.Bijv lopenafwassenkokenpclezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Heb trouwens donderdag (buiten human recourses om, die zijn op vakantie)een sollicitatie gesprek.Ging ineens heel snel, ben benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Nah..Ik was jarig donderdagDat zagen julie goed..Dank voor de felicitaties!!!M'n 43ste levensjaarIk bedoel maar!Tnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Succes Max!!!Tis dat ik moet werken anders had ik een kaarsie voor je gebrandmaar misschien kan een ander dat ff voor je doenZou fantastisch zijn he, als dat lukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Zuske welkom,En voordat je die stap naar de supermarkt zou willen zetten even hier melden, kom het goed.Eet smakelijk,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Ja Parel en waarom kwam je je bloemen niet ff ophalen?En wat bedoel je met: ik bedoel maar??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Allereerst: succes met je sollicitatie, Max!Mijn trek was vandaag niet supergroot, alleen dus net even toen ik zo onrustig was. Gaat goed komen dus, vanavond. 's Avonds gaat het meestal beter. Het idee dat er niets meer hoeft, dat ik lekker voor de tv mag hangen enzo. Ook al moet ik wel 's iemand bellen ofzo, toch voel ik me 's avonds rustiger. Als het koken enzo weer achter de rug is. Meestal althans. Smakelijk iedereen die nog gaat eten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Heftig Hannah!!hoi terug trouwens:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 zuske welkom witte ....ik ben zoals ik benen veranderen moet vanzelf gaan..anders is het niet echt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Omdat ik weet dat je ontploft alsniemand wat tegen je zegt Hannah:PEn trouwens ik ben ook blij als ik binnenkom en erzegt iemand gedag. Bolletjes is daar een kanjer in bijv:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Ik gebruik ook antidepressiva (Sertraline 100 mg) en heb er wel redelijk baat bij. (als ik niet teveel drink vooral denk ik. Drank houdt ook depressies in stand). Als ik me rot voel is dat niet meer wekenlang en niet meer zo diep dat ik er niet wil zijn. Over het algemeen gaat het stukken beter nu. In noodgevallen mag ik er een Clorazepaat Dikalium bij slikken, dat is hetzelfde als Tranxene. Als ik heel gespannen ben. Gaat gelukkig wel goed, bij mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Ik vind het ook gewoon leuk hoor Hannahals je er bent, thats itSnoepje het was geen aanval hoor,gewoon zoiets al, dat je wat mij betreft welwat milder tegen jezelf mag zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Bedankt iedereen die me welkom heette! En Witte, die tip van actie ondernemen zal ik in mijn oren knopen. Dan maar die afwas doen ofzo.(en nu ga ik dan écht koken...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Eet smakelijk zussie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Sha:heart:mama is trots op je:Den Snoep ook vast he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Dit g'loof je toch niet! Dit g'loof je toch niet!!!Heeft m'n huisarts wéér de bloeduitslagen van 't lab niet gekregen! 'k word hier zo verdullemes giftig van! Man, die onwetendheid begint aan me te vreten! En 't dan nog gek vinden als een 'k terugval krijg!Ja, 'k ben verbolgen en deez' keer terecht, lijkt me.Goed, g'noeg weeklag.Hallo mensen. 'k zie dat we een nieuweling in d'arm kunnen sluiten. Welkom Zuske! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 maar tis geen reden om te gaan drinken hoorBeter is het om te leren omgaan met teleurstellingenwant anders blijft er altijd wel een reden om te drinken Grunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 En nu ga ik afsluitenben hier al weer veeel te langMaar t moest ff en t frum helpt me nog steeds;)Heb allemaal een goeie avondLaterzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Har. Wat een leuke auto zeg, dat wist ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 witte voel ook niet als een aanvalbegrijp je echt helemaal en je heb ook gelijkmaar sommige dingen blijven moeilijk:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 janeben heel trots op sha en hoop dat ze haar trots ook behouden goed blijf nadenken en naar je moeder luister sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 fijne avond witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 zo wij hebben het buikje weer vol. wie doet de afwas vandaag???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden