Spring naar bijdragen

Maandag 6 juni


Yvonne

Aanbevolen berichten

Zit met een briefje voor me met een telefoonnummer van
een bedrijf wat mogelijk mensen zoekt (haven Amsterdam)
Eerst maar onder de douche, ff wat onzekerheid en zenuwen
weg boenen, en dan straks gaan bellen.
Heb het gevoel dat ik er nu echt aan toe ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 231
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Op de zesde dag schiep God... de Mensch. En dat had 'Ie nou net niet moeten doen!

Goedemorgen, Allen.

He he, 'k wil nog niet echt wakker worden. Komt nog wel als de dokter met ernstige blik m'n bloeduitslag doorneemt. *slik*

Nou, eerst maar even beschuitje en een kop thee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Gunn, ik om kwart over twee. Ik denk dat het wel goed zit hoor. Ben er vorig jaar ook geweest na een lange tijd zuipen. Je lichaam is sterk en de lever is het sterkste orgaan in je lichaam.

"En God zag dat het goed was"
Hij had beter eerst een bril voor zichzelf kunnen maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Gunn

Op de zesde dag schiep God... de Mensch. En dat had 'Ie nou net niet moeten doen!




Goedemorgen, Allen.




He he, 'k wil nog niet echt wakker worden. Komt nog wel als de dokter met ernstige blik m'n bloeduitslag doorneemt. *slik*




Nou, eerst maar even beschuitje en een kop thee.



Echt wel, ben hartstikke blij dat ik besta en dat de mensen om me heen bestaan en dat ik in dit heerlijke land mag wonen, en.. en... zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uit het AD van vandaag:


Een dronken automobilist uit Tilburg bedacht in een heldere bui dat hij te dronken was om te kunnen rijden. Hij gaf zijn 14-jarige dochter een korte rijles met de bedoeling om zich door zijn kind naar huis te laten rijden. De politie stak er een stokje voor.

Volgens de politie liet de 41-jarige man kort na middernacht zijn dochter enkele proefrondjes rijden op het parkeerterrein van een tankstation.

Agenten zagen dit gebeuren en lieten de Tilburger blazen. Hij bleek meer dan vier keer de toegestane hoeveelheid alcohol in zijn bloed te hebben. De politie wilde zijn rijbewijs innemen, maar dat was de man al een keer kwijtgeraakt wegens rijden onder invloed. Hij krijgt een proces-verbaal.

Voor de dochter heeft de politie een zorgmelding gedaan, zodat hulpverleners eens naar de gezinssituatie kunnen kijken, aldus de politie. (ANP)
05/06/11 14u26

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borretje,

daar ben ik ook niet echt goed in,
zeker niet als ik mezef niet echt goed voel
Vandaag is voor mij een slechte dag,
de slechtste sinds ik thuis ben.
Niet dat ik zin heb ik alcohol.

Gewoon een slechte dag, die horen er ook bij.
Ik zoek dan wat afleiding, een klusje, even hier komen,
of, als is het maar even tv kijken of naar buiten.

Nu leent het weer zich er niet voor om naar
buiten te gaan, het komt hier met bakken de lucht uit.

Dus, ben ik maar aan het borduren geslagen.
dat helpt wel wat, de zinnen verzetten dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In essentie ook goed is, 99% is van goede wille en kan een ander niet zien lijden...
Trek jezelf omhoog, weg met dat negatieve, beschouw het objectief en eerlijk, aanvaard dat het goed is en je de meeste ellende aan jezelf en niet aan je naaste hebt te danken.

Harry heeft gesproken...


Aanpassing: het lijkt nu of dit berichtje speciaal voor jouw bedoeld is Borretje maar dat is niet zo.
Het was een algemeen antwoord op de, mijn inziens foutieve, constatering dat de wereld mooi is maar de mensen niet deugen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

't meest tergende vind 'k nog wel dat alles wat 'k nu onderneem aanvoelt als afleiding om maar niet aan drinken te denken. Dat 't slechts 'kunstgrepen' zijn om die trekmomenten door te komen. Niets is meer spontaan, intuitief.

Wie kan zich niet die tijden herinneren dat je je als kind geweldig voelde; dat je in die roes-achtige toestand verkeerde die bijna gelijk staat aan de roes van alcohol en/of drugs. En dan denk 'k wel eens; hoe is 't moog'lijk dat je dat g'voel niet spontaan meer kan oproepen?

Nu, je kunt opperen dat je als kind geen tot weinig bezorgdheid kent. En aan de dood denk je al helemaal niet. Dat is nog zó ver weg. Dat is 't misschien. Als je jong bent, heb je jezelf de eeuwigheid toegedacht. Je kunt nog alle kanten op. Dat is wellicht ook de reden waarom jonge mensen zo heerlijk van de verveling kunnen genieten. Kijk maar eens naar die hanggroepjongeren, die ergens in de wijk een hangplek opeisen waar ze zich naar hartelust te pletter kunnen vervelen!

Naarmate je ouder wordt, wordt je je meer bewust van je stervelijkheid (tenzij je lijdt aan 't Michael Jackson syndroom) en hoe kostbaar 't leven is. Geen tijd meer om te lanterfanten, alles wat we doen, moet 'ertoe doen'. We hebben haast; we moeten nog de hele wereld afreizen, we moeten nog Professor Dr. Multiplex worden, de meest begenadigde muzikale virtuoos van de wereld worden, etc. Afmattend! Nou, dan is een borrel op z'n tijd welhaast een noodzaak om je aan de waanzin 't hoofd te bieden!

Dit moest 'k even van me afschrijven.

'k ga nu even de vaatwasser uit/inruimen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...