Gast Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Verrandering, naar mijn weten : * alcohol is na 24 uur uit je bloed, * de ergste afkick-verschijnselen verdwijnen na +/- 4 à 5 dgn, (hangt van je gebruik af). Dan heb ik het over zweten > koud hebben, rillerig-trillen, motoriek, verward enz. * Lichamelijk herstel +/- 4 weken = minimale rustperiode voor het lichaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 'k bekijk nu de E3 persconferentie van Nintendo. Met een pot kamillethee en chocolate cookies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Bolletje, bedoel je kleine bb of dikke BB ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Gunn,zet 'm op!Goed dat je alle hulptroepen hebt ingeschakeld.En nu volhouden.Je bent 't waard!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 quote: Originally posted by: bbBolletje, bedoel je kleine bb of dikke BB ? BB says: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 quote: Originally posted by: BamBamquote: Originally posted by: bbBolletje, bedoel je kleine bb of dikke BB ? BB says:Ben jij de kleine of de dikke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 De kleine b.b., b.b. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Tssssssss Mupke, zoekt jij ruzie ofzo??????Ik ben BB. Oh zo. En dat ik wat dikker gegroeid ben, het laatste jaar, ahum, dat ziet lekker niemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Kleintje, had je je nog voorgetseld bij wie is wie?Wijndrinkster toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Ah moi, *****bakB)Viessmeergoorlijk taalgebruik. Foei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Hey die Jop. hoe is het gisteren gegaan op het strand. Was het een fijne middag en is alles meegevallen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Ff checke, Cactus toch niet ingelogd he:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Lol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 bb is zelf arts...?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Jaaaaaaaaaaaaa. Leuk.Hepten we het kleintje nou weggejaagd....zieliggggg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 quote: Originally posted by: jopiewas helemaal ok, bol wel koud, btw. fikkie op het terras was niet aan, zo jammer bij club nautique, jou wel bekend, meen ik wat me eraan doet denken..... zullen we weer eens???? JJJJJJJAAAAAAAAAAAAAA prima wat mij betreft hoor maar tja, ik heb geen auto, of we moeten het hier doen, dat kan natuurlijk ook. Daar is hier wel eens over gesproken:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 t'kleintje is weg inderdaad,zal wel dierenarts zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Jopie, hoe was je werkdag vandaag by the way? Met een bus vol richting Amsterdam, stilstaan en een broodje bij de stadsgrens en met de bus (nog steeds) vol weer terug naar Zandvoort? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Hihi, jij zegt het. Twas ook wel errugggggg, uch, uch, uch.Oke jongens, ik ben weg. Ff opslomen en naar bed. Was weer druk vandaag, wel lekker hoor, en morgenook weer lange dag.Ga goed voor iedereen. En wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Gouden idee Tatum, Jopie komt ons allemaal halen met de bus!ToetTOETTTTTTTT.En dan laten we Puck ff meelopen in de roedel, NIET OPPAKKEN BOL!, en dan komt alles weer goed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Heb ff terug gelezen.Vind het vervelend dat niemand even stilstond bij mijn slecht gevoel. Ook al was het specifiek aan Will gericht. Ben er niet boos om verre van. Het maakt me alleen nog droeviger en alleen. Misschien had ik moeten zeggen dat ik trek had, net als Mups. En zoiets zeggen toont dat ik toch wrokkig ben om de situatie. Interactie tussen mensen bestaat uit het doorgeven en opnemen van energie. Ik voel mijn energie vervliegen in bepaalde situaties alsof ze nooit bestonden. Dat knabbelt wel aan me. Misschien speelt mijn ego mee. Maar op denken zet ik beter een stop nu. Ik heb geen trek nee.Waarom zou ik opgeven?Dit is geen tik, nog boosheid, het is meer een zucht.. Iedereen doet ermee wat ie wil. Ook ikMaar dat is voor morgen. Vandaag is genoeg geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Ga ik daar fijn van dromen, met alle alkies en honden op het strand. Yeahhhhhhhhh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Het kan wel BB. Via Noord-Holland over de afsluitdijk naar het noorden van het land. En Daarna richting het zuiden ........... Goed te doen toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 voor Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Fleur,dat spijt me enorm.Al is het wel mosterd na de maaltijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden