Spring naar bijdragen

Dinsdag 7 juni 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

quote:


Originally posted by:
will

Ja Eks, zware dagen gehad op alle vlakken, nu volledig terug met de voetjes op aarde.
;)



:huh:
Wat wil dit juist zeggen willeke?
Wou dat je nog effe terugkwam. Misschien kan jij me ff opbeuren. Gedeelde smart is halve smart toch? Vannacht gedroomd over ex en doet me beetje de nek om nu
Nu ja..wordt voor een volgend keertje
:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 221
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Bolletje,

't is heel eenvoudig. Vannacht (02:00) heb 'k de Sony E3 persconferentie bekeken, en dat was zo gezellig dat 'k 't aangename g'voel wat wilde 'verhevigen'. Maar 'k g'voel wel een klein beetje schaamte. Was 't dat waard? Op 't moment zelf denk je van wel. Achteraf, tsja... 't was overigens geen drinkgelag. Drie blikken Grolsch. Maar 'k ben nu wel weer gemotiveerd om mezelf aan te pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aha Gunn, ik snap het, en ken het gevoel maar al te goed, je lekker voelen en dat koppelen aan alcohol. Heb dat in het verleden ook gedaan.
Bij mij was dat zoiets van, eens kijken of ik me nog lekkerder kan voelen, en proberen het gelukzalig gevoel vast proberen te houden door de alcohol.
maar we gaan er weer voor hé? En eerlijk gezegd of ik nu 3 of 24 biertjes pak, ik kan gewoon nooit meer drinken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve mensen, ik val er even tussen maar ik ben pisstoff! Gisteren naar de doc geweest, wou me geen antidepressia geven ook geen refusal. Moest VNN maar bellen. Als je in een crisis zit kun je hun bellen zeggen ze. Bel ik en zeggen dat ik een eindje moet wandelen en een douche nemen GRRR. Kan ik pas de 16de een afspraak krijgen met mijn begeleider. De verslavingsarts duurt nog langer waarschijnlijk een maand. Gisteren zouden ze me bellen of dat sneller kan, de huisarts had er druk achter gezet. Vandaag ben ik niet gebeld. Dus ik bellen. De eerste keer was hij er nog niet, net weer gebeld, word er gewoon niet opgenomen! De enige die deze dagen voor mij klaar heeft gestaan is mijn baas, ze had me ook kunnen ontslaan. Maar nee, ze bood zelfs aan om via hun arts hulp te krijgen omdat sneller gaat. Ze hebben psygologen bij mijn werk speciaal voor collega's. Ook kon ik de laatste dagen vrij krijgen om af te kicken. Vannacht ga ik weer werken, voel me nog wel wat zwakjes maar ik doe het uit dankbaarheid voor haar. Nu ben ik 4 dagen droog en mijn jankerigheid slaat om in boosheid en das goed. Ik ga nog een keer naar VNN en zeg dat ik er mee kap. En mocht iemand mij ooit om hulp vragen dan ga met diegene mee, dokter of VNN en als het niet zo gaat als ik wil dan verbouw ik daar de hele tent. Nu ga ik via de bedrijfsarts hulp regelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt goed dan via het werk, en fijn dat je daar geholpen wordt denker,
maar schandalig van je dokter en de VNN.
Misschien wil de bedrijfsarts je helpen daar een klacht over in te dienen, want je zat
wel degelijk in een crisis de afgelopen dagen en ik denk dat ze niet mogen verwachten
dat je in zo'n situatie ook nog eens assertief kunt zijn. Maar nu wel en met hulp zeker!
En misschien is het voor jou goed om te bedenken dat je soms beter boos, dan depressief kunt zijn,
het kan net de kracht geven om in de aktie te gaan! Zet m op he!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Jane, je hebt helemaal gelijk als je in een crisis zit ben tot niks meer in staat. En mijn baas is een topvrouw, ik wil met haar trouwen een wit hek om het huis bouwen, boom planten en tien kinderen maken. Nogmaals dank, ik ga nu mijn agressie afreageren op mijn bokszak. Tot laters fijn volk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oesje denker, das niet zo fijn als ik dat allemaal zo lees. Langs de andere kant lijk je toch de koe bij de hoorns te vatten en gebruik je je energie tot iets positiefs. Verdergaan op dat pad zou ik zeggen.
Fleurtje toch, hier ben ik meid, what's up ??
Jane, nog steeds :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
verrandering

Euuuh drie tot vier weken
:huh:
houd dat in dat je lever dan eigenlijk al beschadigd is????
:(



Hoeft idd helemaal niet, maar laat je anders
gewoon eens door een arts onderzoeken.
Bij mij was de lever iets "vervet".
Wordt vanzelf weer normaal naarmate je langere tijd niet drinkt.
De lever herstelt hier gewoon van.
Anders is het als hij verhard, dat komt niet meer goed.

Normaal gesproken moet de alcohol na zo'n 3 weken
uit je lichaam zijn
Bij vrouwen breekt alcohol minder langzaam af na een
avondje drinken dan bij mannen, dus zal ook wel gelden voor het
ontgiftigingsproces.
Zal dan eerder 4 weken zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een baaldag. :( Moeilijk te zeggen waar dat nou vandaan komt.
En nu had ik op weg naar huis bedacht dat ik daarom heus wel 2 flesjes bier mocht kopen.
Niet gedaan hoor. Maar mn dip gaat er niet van over nu ik hier zonder zit.
Eten maken dan maar.


Oh sorry, middag allen. Ik lees zo even terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...