Spring naar bijdragen

Dinsdag 7 juni 2011

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 221
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ben ook gelukkig nooit eenzaam Bor,
wel best vaak alleen, maar heb het heel goed met mezelf,

En alleen in de strijd, ja die ken ik ook, de kunst is die strijd niet tegen jezelf
te gaan voeren he, want dan is ie niet te winnen.
ik moet ff naar Gem.huis, zag dat ik een verklaring van gedrag moiet halen voor mijn
vrijwilligerswerk. Alsof ze daar mijn gedrag kunnen beoordelen!:D
tot laters
(gegeten??)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verandering:
Jeuk over je hele lichaam komt waarschijnlijk doordat je lever nu heel hard moet werken om het gif uit je lijf te krijgen. Omdat dat schijnbaar moeizaam gaat krijg je jeuk. Ook vermoeidheid en andere klachten kunnen daar vandaan komen. Google anders even op: Lever, ontgifting, klachten.

De belangrijkste ontgiftingsverschijnselen zijn:

Borrelende buik
Winderigheid
Diarree (dunne ontlasting zonder water) of obstipatie
Stinkende ontlasting
Opgeblazen gevoel
Hoofdpijn
Vermoeidheid
Vieze smaak in de mond of uit de mond ruikend
Jeukende, droge huid, evt. uitslag.

Hoop dat je er wat aan hebt:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht net nog aan een mooi(?) spreekwoord "iets op je lever hebben". Dat is een mooie voor ons! Leren om uit te spreken wat we voelen i.p.v onze lever ermee te belasten (en ons volgieten).
Misschien moet ik er maar een nieuw onderschrift van maken: "Ik heb niets meer op mijn lever!":D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor Will: wees welkom:)

Ben trouwens zo weer weg (sorry;)), maar moet zo mijn kinderen van school halen.

Bor:
Ja, geluk zit in de kleine dingen Bor! Ik verheug me al op het afhalen van mijn jongste vanavond. Hij is op schoolreisje met de bus. Weet nu al dat ze zich vast met z'n allen onder de stoel verstoppen:P:D
En ja hoor, alle ouders "trappen" erin:D Geniet zo lekker van je kerel:heart:

Oeps, dacht nog ff te hebben...Maar moet nu dus echt op de fiets stappen. Hier geen kinderen die zelf naar huis komen. Te ver weg helaas....

Tot later:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo mensen ik ben weer thuis.

Gunn jouw emotion snap ik niet zo goed maar ik zal wel wat gemist hebben. Help me eens ff uit de brand kerel.
Hopelijk is het niet datgene dat ik denk dat het is.

Ik heb weer een heel fijn verhelderend gesprek gehad bij Pietje Peut.
Het komt er hier op neer dat ik in het verleden altijd alles heb laten bepalen door mensen die dicht bij me stonden, o.a. mijn moeder en ook heel veel door mijn manneke. Zij eisten allebei ontzettend veel aandacht op, en ik gaf maar zonder iets voor mijzelf te vragen.
Daardoor heb ik een hele hoop agressie opgespaard. Ik heb al een hoop geleerd hoor en ben al best heel veel veranderd, maar ik heb nooit zo geweten dat die kwaadheid die ik af en toe ineens voelde, daar mee te maken had.
Nu moet ik leren om niet aan Puck aandacht te geven als ze die opeist maar alleen aandacht geven als ik dat wil. Ik moet haar dan als het ware terug op haar plaats zetten.
Ben daar al druk mee bezig hoor maar ik voel me dan altijd zo ontzettend schuldig.
maar het is zo ontzettend fijn als ik voel, dat er weer iets duidelijk is geworden en dat ik weer ergens aan kan gaan werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...