fleurtje Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 quote: Originally posted by: willJa Eks, zware dagen gehad op alle vlakken, nu volledig terug met de voetjes op aarde. Wat wil dit juist zeggen willeke?Wou dat je nog effe terugkwam. Misschien kan jij me ff opbeuren. Gedeelde smart is halve smart toch? Vannacht gedroomd over ex en doet me beetje de nek om nuNu ja..wordt voor een volgend keertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 @Bolletje,'t is heel eenvoudig. Vannacht (02:00) heb 'k de Sony E3 persconferentie bekeken, en dat was zo gezellig dat 'k 't aangename g'voel wat wilde 'verhevigen'. Maar 'k g'voel wel een klein beetje schaamte. Was 't dat waard? Op 't moment zelf denk je van wel. Achteraf, tsja... 't was overigens geen drinkgelag. Drie blikken Grolsch. Maar 'k ben nu wel weer gemotiveerd om mezelf aan te pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Bor, die heb je niet van jezelf:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Aha Gunn, ik snap het, en ken het gevoel maar al te goed, je lekker voelen en dat koppelen aan alcohol. Heb dat in het verleden ook gedaan.Bij mij was dat zoiets van, eens kijken of ik me nog lekkerder kan voelen, en proberen het gelukzalig gevoel vast proberen te houden door de alcohol.maar we gaan er weer voor hé? En eerlijk gezegd of ik nu 3 of 24 biertjes pak, ik kan gewoon nooit meer drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Hallo lieve mensen, ik val er even tussen maar ik ben pisstoff! Gisteren naar de doc geweest, wou me geen antidepressia geven ook geen refusal. Moest VNN maar bellen. Als je in een crisis zit kun je hun bellen zeggen ze. Bel ik en zeggen dat ik een eindje moet wandelen en een douche nemen GRRR. Kan ik pas de 16de een afspraak krijgen met mijn begeleider. De verslavingsarts duurt nog langer waarschijnlijk een maand. Gisteren zouden ze me bellen of dat sneller kan, de huisarts had er druk achter gezet. Vandaag ben ik niet gebeld. Dus ik bellen. De eerste keer was hij er nog niet, net weer gebeld, word er gewoon niet opgenomen! De enige die deze dagen voor mij klaar heeft gestaan is mijn baas, ze had me ook kunnen ontslaan. Maar nee, ze bood zelfs aan om via hun arts hulp te krijgen omdat sneller gaat. Ze hebben psygologen bij mijn werk speciaal voor collega's. Ook kon ik de laatste dagen vrij krijgen om af te kicken. Vannacht ga ik weer werken, voel me nog wel wat zwakjes maar ik doe het uit dankbaarheid voor haar. Nu ben ik 4 dagen droog en mijn jankerigheid slaat om in boosheid en das goed. Ik ga nog een keer naar VNN en zeg dat ik er mee kap. En mocht iemand mij ooit om hulp vragen dan ga met diegene mee, dokter of VNN en als het niet zo gaat als ik wil dan verbouw ik daar de hele tent. Nu ga ik via de bedrijfsarts hulp regelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Klinkt goed dan via het werk, en fijn dat je daar geholpen wordt denker, maar schandalig van je dokter en de VNN.Misschien wil de bedrijfsarts je helpen daar een klacht over in te dienen, want je zatwel degelijk in een crisis de afgelopen dagen en ik denk dat ze niet mogen verwachtendat je in zo'n situatie ook nog eens assertief kunt zijn. Maar nu wel en met hulp zeker!En misschien is het voor jou goed om te bedenken dat je soms beter boos, dan depressief kunt zijn,het kan net de kracht geven om in de aktie te gaan! Zet m op he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Dank je Jane, je hebt helemaal gelijk als je in een crisis zit ben tot niks meer in staat. En mijn baas is een topvrouw, ik wil met haar trouwen een wit hek om het huis bouwen, boom planten en tien kinderen maken. Nogmaals dank, ik ga nu mijn agressie afreageren op mijn bokszak. Tot laters fijn volk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Oesje denker, das niet zo fijn als ik dat allemaal zo lees. Langs de andere kant lijk je toch de koe bij de hoorns te vatten en gebruik je je energie tot iets positiefs. Verdergaan op dat pad zou ik zeggen.Fleurtje toch, hier ben ik meid, what's up ??Jane, nog steeds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Wat een downer down moment..daar gaan we weer.Ik heb hier echt geen energie meer voor. Ups, downs, ups, downs. Geen trek nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 goeienmiddag allemaalveel gesopt vandaag..hopelijk geen gekots meer vanavond of vannacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Je kan me het niet vertellen Will maar wanneer gaat het nu eindelijk eens voorbij . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Waardeloos denker, wel goed dat zelfmedelijden omslaat in woede.Maakt je hoop ik nog meer stijdbaar en geeft je meerkracht en energie om te stoppen.Succes man!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Wat doet jou het meeste pijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Ik trek maar eens naar huis. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Ben er ook mee weg, Er staat geen datum op Fleurie, i wish Hou jullie goed allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 quote: Originally posted by: verranderingEuuuh drie tot vier weken houd dat in dat je lever dan eigenlijk al beschadigd is???? Hoeft idd helemaal niet, maar laat je andersgewoon eens door een arts onderzoeken.Bij mij was de lever iets "vervet".Wordt vanzelf weer normaal naarmate je langere tijd niet drinkt.De lever herstelt hier gewoon van.Anders is het als hij verhard, dat komt niet meer goed.Normaal gesproken moet de alcohol na zo'n 3 wekenuit je lichaam zijnBij vrouwen breekt alcohol minder langzaam af na eenavondje drinken dan bij mannen, dus zal ook wel gelden voor hetontgiftigingsproces.Zal dan eerder 4 weken zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Ik heb een baaldag. Moeilijk te zeggen waar dat nou vandaan komt.En nu had ik op weg naar huis bedacht dat ik daarom heus wel 2 flesjes bier mocht kopen.Niet gedaan hoor. Maar mn dip gaat er niet van over nu ik hier zonder zit.Eten maken dan maar. Oh sorry, middag allen. Ik lees zo even terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 mupkewat heb je nou aan 2 flesjes?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Dat kan ook helpen Mup.Daarna op de bank en een paar koppengloeiend hete thee en een paar koekjes erbij.Kan ook nog wel eens helpen.Die paar koekjes heb je zeker verdiend, gewoon,omdat je geen bier hebt gekocht:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 maxze heeft een hele taart verdiend...jammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Aan 2 flesjes heb ik een stukje ontspanning Snoepje, dacht ik. En een beetje troost zocht ik ook wel. Alleen weet ik niet waarom ik dat nou nodig heb, want alles gaat goed met me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Haha, Max, koekjes??? Nee, daar neem ik geen genoegen mee hoor. Ik heb nog chocola in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 mupkemeestal is er gewoon geen rede voor...aanvaardenjeetje ik ga het nog echt leren hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Inderdaad Snoep. En realiseren dat het weer voorbij gaat. Misschien loop ik morgen weer zingend rond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 mupkenee niet zingen jij hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden