Gunn Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Truste, Yvonne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Goed... Spud, Jaap, en die paar anderen die nog op 't forum zijn, 'k ga slapen!'k zie jullie morgen wel weer. En hou 't droog vannacht, hé? Doe 'k ook. Even m'n pamper verschonen en 'k duik m'n nest in.Truste! ZZZZzzzz... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Ik kom alleen even iedereen welterusten zeggenen voor wie nog door gaat een fijne avond wensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Was vlak voor jou Spud,Ik ga ook naar mijn nest, gelukkig draag ik geen luiers meer. Goede nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 dag Spuddeketrusteen nu naar bedhoog tijdwelterustenslaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Ik zie dat er nog wat mensen zijn ingelogd. Ik wilde na Knevel en v.d. Brink nog even lezen, voor ik ga slapen, doe ik altijd.Ben weggegaan omdat dat programma al begonnen was en er voor mij interessante gasten waren.Maar ook omdat ik hier zat te trillen op mijn stoel. Bedankt degenen die het voor me opnamen, nou ja, mss niet goed uitgedrukt.Ik vroeg mij werkelijk af wat ik nu zo vreselijk fout had gedaan.Het wordt niet op prijs gesteld als ik refereer aan het feit dat ik hier al langer lees, maar dat is nu wel functioneel. Ik ken Jopie dus wel een beetje, ze kan hele mooie en begrijpende dingen zeggen, maar heeft ook deze keerzijde. Vaak komt ze er dan gelukkig de vlg dag op terug. Ik wist dus wie het zegt.Bovendien heb ik geleerd dat het geen nut heeft om tegen zoiets in te gaan, dan is de hele sfeer hier verpest en dat wil ik natuurlijk niet.En Spud ken ik ook wel een beetje.Leeftijd heeft totaal niets te maken met dingen beter weten.Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 De pittige uitpakkert wenst u allen een welverdiende nachtrust.En gelukkig voel ik mij immer veilig hier.Mensen trusten.Spud, "ouwe" frietenbakster , ga goed.Houd het allen droog morgen.24 uur moet te doen zijn.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden