will Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Nog vlug even voor alle verduidelijking."Wij" gingen samen gaan, met alle hoop voor mij op een toekomst samen, maar zij heeft nu plots een nieuw "vriendje". Ze wil nog steeds met mij gaan hoor, dat is het probleem niet, maar ik kan dit niet.Van mij mag ze met het nieuwe vriendje gaan, maar dat zie ik nu ook weer niet gauw gebeuren. Wij hadden een soort van diepgaande, doch "losse" relatie. Het ligt heel complex en kom er later nog wel eens op terug.Nu echt weg ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 JaneNog even over erg moe zijn: vorig weekend had ik gasten, je kent het, op tijd op om ontbijt te maken.Dat lukte nog wel, automatische piloot. Daarna moest ik nog weg om iets af te leveren 10 km verder op, maar ik ben eerst even naar bed gegaan, wat ik nooit doe, anders slaap ik mss 's nachts niet in.Knapte er wel van op.Gisteren kreeg ik een aanvraag voor 5 nachten vanaf vandaag, leuk dus!Het waren oudere mensen, waarvan 1 Parkinson had en ik heb ze "overgedaan" aan collega's, ten 1e omdat ze daar geen trap op hoeven, maar de doorslag gaf toch wel de overtuiging dat ik dat niet ging redden. Fin. is dat natuurlijk een flinke veer, maar jullie zeggen steeds dat ik eerst aan mezelf moet denken.Bij deze dan. Hoop dat het voor het seizoen verbeterd is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Joehoe!!!!Goedemiddag allemaal,ik ga de draad niet teruglezen, doe ik meestal welmaar soms is het even teveel.Het was een drukke dag, vanmiddag dacht ik, hellupppp!!stress.Goed naar mezelf geluisterd en een tandje terug geschakeld,nu ben ik weer o.k.Even lekker op de bank en een beetje relaxen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 DENGDENGDENG Bam is in tha house.Hoehaaaaaa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Haaaa die Jopieeee bak, zoekt jij mot. Kom maar door meissie, ik lust je rauw:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Ben ook terug lieve mensen.Nu eerst ff de maag vullen na het knoerthard werken dat ik gedaan heb. Ongeveer 10 mtr. kast schoongemaakt met zo'n 60 benches:oO shit wat vergeten. voor iedereen een dikke zomaar. Hoe vinden jullie die? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Tjeeeee, alweer zoveel berichten.....JopieeeeeeeeJoehoeeeeee, obstenaat mokkel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Oei,wegwezen, het is gedaan met de rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Goed gedaan Albertje. Gas terug, altijd goed. Ik zal ff dimmen, ben al druk genoeg.Eerst eten, mmmmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 :DB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 :heart::heart::heart::heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Goede avond,heb weer maar es een buikgriepje achter de rug.Dus BB ff rus an he!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Nanananaaaanaaa.Ik ben nie bang:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 En ik ok nie,zelfs nie van nenond (ook gene grote hihi) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Zal de Bol dan maar zorgen dat als jullie met de meeting komen, ik hier boksbeugels, schoenen met neusspijkers, priemen voor de neus, nijptangen voor de nagels eruit te trekken, pleisters voor eventuele liesbreuken, en gipsverband voor botbreuken te hebben? kan leuk worden mensen. Moet ik ook nog zorgen voor een modderbad?:$O en wat dachten jullie van een echt leren zweepje? Inc. leren lieslaarzen met hakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 bolletjekunnen we ook zwemmen in je vijver?...want dan moet ik nog wel even een nieuwe bikini kopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 halootjes allemaal.ff bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Hahaha Bollie!!!Dan moet Yala ook zeker komen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Aha ik zie de Witte ook!Alles nog gestaag Witte??en wat zag ik nog, dat Isa weer terug is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Ja hoor VM, alles nog "gestaag"hier..En hoe is t bij jou?Woooow dames wat een heftige dingen lees ik toch....boksbeugels, schoenen met neusspijkers, priemen voor de neus, nijptangen voor de nagels eruit te trekken, pleisters voor eventuele liesbreuken, en gipsverband voor botbreuken te hebbenIk zou dr bijna van gaan "OBSTINATEREN" ppppffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 quote: Originally posted by: jopiejopie was gevlucht op de sscoot, keihard door de duinen en vergeten uit te loggen sorrysorrysrrysorrysorry maar de bui is over en rauw ben ik niet meer ff bijlezen, ik ben der niet alleen, immers... fijn.....beter dan ik van de week heb gepresteerd....mensen ik ga ff puppie-snuffen...latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Jaja hoor Witte gestaag gaan we door, wat dan ook.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 quote: Originally posted by: jopiepoepie snuiven? lijkt me niets an. ..sjugt...zo lekker die puppie luchtjes....latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 @Vlaamsmeisje,Buikgriep? Tuurlijk, dat kan wel eens een keer. Maar 't klinkt altijd wat verdacht voor mensen zoals wij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Hoi Gunn,hmmmmm zit een kern van waarheid in wat je zegt.Hoewel deze keer het echt een buikgriepje was,combinatie van moe, stress en virusjes die kids mee van school brengen.Ik ga der ook maar weer es van tussen,tot de volgende allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden