Max72 Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 quote: Originally posted by: jopiequote: Originally posted by: Max72Alhoewel het begon met een plasprobleem. of was het nou jeuk aan de tenen? Scheen dat de mensen hier gem. 4 keer zoveelnaar de wc moesten dan een normaaliemand.Bleek te komen omdat we ook veel meerdronken, bleek achteraf.En dat was geen limonade:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Gunn, ik dronk er 8, waarvan er min 3 van 8,5 en 2 van 10%,en soms nog 2 of drie borrels erbij.Ik kwam wel aan de 25 eenheden per dag, reken maar uit.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Was een van de bestanddelen bor;), ongetwijfeld.Nu weg, naar de verslavingsarts.Goede nieuws melden,nog steeds droog, geminderd met medicatieen trouw mijn antabus 2x in de week.Laterrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Zo, nu eerst twee Oberlanders met cottage cheese/kersenjam en een kop Groene thee nuttigen. Én een glas sinaasappelsap (uit fles). Sinaasappelsap. Sinaasappelsap. Als je dat een aantal keer vlot successievelijk uitspreekt, klink je als een zwakzinnige. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Borretje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Ja zoiets, zo snel mogelijk rust, ontspannenen als de eerste er dan eenmaal inzat....Zat ook tussen de oren, want toen ik nog werkteen een avonddienst had waren het er niet eer dan drie.wel 8,5 en 10% natuurlijk.Was ook in mijn slechste tijd, die hoeveelheden, deed daareigenlijk ook langer over moet ik zeggen.Waarschijnlijk ook omdat de alcohol gewoon altijdin ijn lichaam zat en niet de tijd kreegom uit te werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Nu echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Dag Max72. Tot straks, goede vriend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Dag voor dag Verandering en op den duur week voor week:) Je bent goed bezig toch? Zelf vond ik de eerste 3 weken ongeveer qua lichamelijke afkick het lastigste, daarna ging ik vooral de strijd aan met de trek. Gelukkig wordt die op den duur minder.Zelf zegt de AA trouwens dat je pas na 3 maanden bent afgekickt geloof ik:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 verandering@fijn te lezen dat je de voordelen al opmerkt. Het wordt nog veel beter:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Gisteren bij de AA geweest en er waren weer 2 leden die besloten hadden om van het idee van "enkele" drinken af te stappen. Het gaat in 99% mis op een gegeven moment. Ze waren duidelijk opgelucht dat ze nu tot dat besluit gekomen waren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Hoi Desi, hoe is het met je? Hoe is het nu met je knie? Ja, gecontroleerd drinken is niet voor velen van ons weggelegd. Mij geeft het in iedergeval rust dat ik er niet meer over na hoef te denken. Gewoon: nee. En niet, zal ik er nu wel of niet eentje nemen en wat dan daarna? Voor mij glad ijs en daar wil ik niet meer op;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Môge allemaal! (ja, het is nog 9,5 minuten ochtend)Vandaag is m'n wekelijkse vrije dag. Zalig. Zou niet zonder kunnen. Verrandering, net als jij ben ik nog niet zo lang alcoholloos, dag 5 vandaag. Zeer vast geslapen, veel gedroomd, doodmoe wakker ondanks 11 uur slaap. En aan het begin van de nacht al koppijn. Koppijn hoort er dus ook bij? Zou ik dan toch óók enigszins afkickverschijnselen hebben? Maar ik dacht altijd dat ik die niet had? Want ik dronk toch niet zoveel? Ik heb nu een "raar hoofd" (deze keer bedoel ik: van binnen..) (Hier had ik een smilie willen plaatsen. Maar hoe doen jullie dat? Lukt me niet..)Als ik hier verder zo lees, zou het kunnen dat ik misschien ook ooit helemáál stop.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Ah, zo dus! Dank je wel.Over mijn drinken: ik dacht nooit dat ik een alcoholiste was. Maar bij de Brijder zeiden ze dat je dat wel degelijk kunt zijn, ook al drink je niet een heel krat bier per dag. Ik dronk niet elke dag. Soms 3 dagen niet, soms wel 6. Als ik wél dronk en het onder controle had, nam ik 3 biertjes of wijntjes. Als ik een "bui" had, werden dat 5, 6 of 7 bier of wijn. En de muziek waar ik naar luisterde werd steeds mooier... Afgelopen vrijdag heb ik nog meer gedronken. Ik denk wel 9 wijn ofzo. Ik kan er tegelijk ook slecht tegen. Ook toen ik nog geen antidepressiva slikte. Na 3 biertjes ben ik lekker aangeschoten. 4 kan nog nét, bij 5 heb ik al spijt-in-bed.. Lekker goedkoop, als je zo gevoelig bent. Je hebt dan niet zoveel nodig om flink aangeschoten te raken (en om ziek te worden..)We gaan er weer voor hè, met z'n allen, om het vandaag droog te houden!Vanavond ga ik met 2 collega/vriendinnen uit eten bij de pizzeria. Daar hoort dus eigenlijk wijn bij, normaal. Vanavond neem ik ice-tea. Dat móet gewoon want het liep weer de spuigaten uit de laatste tijd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Ik kom even zeggen dat ik er weer vandoor ga, moet zometeen een oor uit laten spuiten en daarna boodschappen doen. Zie er wel tegenop, alles is teveel als ik me zo "niet echt lekker" voel... Maar: deze keer geen biertjes als beloning of rustgevertje als ik de stad weer achter de rug heb!!Fijne dag allemaal en sterkte waar nodig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Goeedemiddag allemaal,lekker gewerkt en nu genieten van m,n vrije dag!Welkom Zuske!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Dank je, Yajala!Verrandering: ik denk dat alcoholvrije wijn niet echt iets voor me is. Net als malt bier. Eerlijk gezegd vind ik de smaak van die drankjes helemaal niet lekker. Het is vooral het gevoel dat het me geeft wat ik lekker vind/vond. Zo en nu echt: ik ben er vandeurrr! Doeg doeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 quote: Originally posted by: GunnDag Max72. Tot straks, goede vriend. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Arts was tevreden."hoe gaat het?" vroeg die,nou wel goed eigenlijk zei ik."Ja, ik zie het aan je, zag het al toen je binnen kwam"Toch een lekker gevoel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Jopie@Ik heb het eigenlijk ook over mensen die verslaafd zijn. Deze kunnen gewoon niet enkele drinken. (1 is te veel en 10 te weinig). Maar als je naar de AA gaat hoef je niet helemaal te willen stoppen. Het kan ook gecontroleerd zijn. Dat moet ieder zelf weten.Ekstertje@Mijn knie schiet niet erg op. Hij is te dik en doet nog behoorlijk pijn.( Ben gisteren op controle geweest en moet over 6 weken terug). Moet het weer doen met therapie en pijnstillers. Heb wel net de krukken terug kunnen brengen. Wat zijn dat een on-dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Weet niet waar ik het aan verdiend heb Gunn,kan lastig omgaan met complimenten (goede vriend)Heb je wat proberen te helpen en adviezen gegeven,ben iig blij dat het een stuk beter met je gaat:)Ben er weer vandoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Waardeloos desi, zit er wel vooruitgang inof blijft het aanmodderen? Iig van je krukken af, dat scheelt al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Er zit wel wat vooruitgang in Max alleen erg pijnlijk. Volgens therapeut komt dat omdat dat van binnen nog allemaal moet helen. Ze hebben de meniscus voor een groot deel verwijderd en allerlei deeltjes door arthrose .Dit moet zich weer allemaal opvullen met weefsel. Alleen de zwelling is raar vind orthopeet ook maar moet ik dus nog tijd geven. Ik heb ook foto's gemaakt van de rechterknie want die was ook pijnlijk maar dat is schijnbaar overbelasting.(oude dag begint op te spelen:confused;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 Ik zie dat de meesten van ons weer op het juiste pad zitten. Complimenten. Voor mij dag 5. En eindelijk na lang heen en weer bellen en zeuren, heb ik vrijdag een afspraak met de verslavingsarts voor refusal en antidepresieva. Ik heb nachtdienst gehad maar kon maar drie uren slapen en was weer wakker. Zit nog wat in de ontwenning en natuurlijk liefdesverdriet. Maar ik ben niet meer zo kwaad als gister maar nog wel strijdvaardig. Net wat gegeten en nu ga weer keihard trainen. Bokszak en halterbank. Als ik dit volhoud ga ik een gemaskerde misdaadbestrijder worden. Dus als jullie binnenkort batman langs zien zwaaien, dan ben ik dat. Gegroet allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2011 dan wordt ik badwoman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden