Susana Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Goedemorgen lieve mensen, het belooft een zonnige dag te worden dus over het weer kunnen we niet mopperen. Ik ga eerste sporten, heb ik een gezzelige drukke dag vandaag: stage lopen, boodschappen doen, en nog meer.Ik zie jullie straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 goeienmorgen susanaga jij maar lekker sporten ...ga ik lekker terug lezen van gisteren met een bakkie koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Ook een goedemorgen Hier priekt het zonnetje ook al aardig doortijd om maar meteen de was buiten te gaan ophangenSnoepje Heb gisteravond hele avond staan te kokkerellendus weinig tot niet achter de computer geweestsoms lopen dingen net weer even anders dan gepland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Goedemorgen,Zal ik het ontbijt dan maar doen, nu Yvonne lekker mag uitslapen.Ik heb ook suikerbrood.Maar ook gewoon beschuit met JamOf pannekoeken met stroopEn cormflakes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Je gaat minder suiker eten Fibo....want je weegschaal is stuk omdat ie meer aangeeft..............Yeh right Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Ah die Jaap beschuitje voor mij!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Met muisjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Liever plakje kaasen kan er ook een lekker kopje koffie bij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 goedemorgen allemaal.jaap ik lust wel een pannekoek met stroop maar eerst een bakkie koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Ok, en een espresso natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 shaheb er ook niet achter gezeten..lag lekker op me bedje tv te kijkenmet een bakje chinese nootjesnu ga ik nog even hyves kijken en dan douche en kindje wakker makenontbijtje maken..... aankleden... opmaken... haartjes doen ...was ophangenen naar school en weet niet nog heel veel meerdoeiiiiiiiii:present:morgen 5 maanden:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Ik ben weer weg....staat er hier een te popelen om achter de pc te gaanandere maar even wakker makenen,,,die was opvangen, zou ik zonet al doenfijne ochtend!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Fibo een nieuw batterijtje erin? of terug brengen naar de winkel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 als ik jou niet had Snoep....zou het gewoon vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Zo de pannenkoek is klaar. Nu moet ik even aan mezelf denken. Een beetje lichaamsverzorging zal ik maar zeggen. Of fysieke hygiëne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Goedemorgen allemaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Vandaag afspraak in rotterdam.OV staakt daar dus op tijd van huis maar.Spring snel onder de douche. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Good morninkjes kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 borretje, bollie en max ook goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Goeie morgen frummers.. hier heerlijk uitgeslapen. Fijn Jaap dat je alvast voor het ontbijt hebt gezorgd. Hier een stralende zon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 hier gaat het goed borrie, ben te druk om aan alcohol te denken hoe is het met jou vandaag?goedemorgen yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Goedemorgen allen:)Klinkt goed die pannekoeken Jaap, maar met buikpijn opgestaan dus ik sla vandaag ff over. Herken mezelf wel in Fibo's verhaal, gelukkig nog niet in die weegschaal maar wel in het eten van teveel suikers...Dus hier nog eentje met een goed voornemen om minder suikers te gaan eten. Ik ga zo die salmiakballen eens uit mijn zicht leggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Goeie moggeltjes Vonnie. Heerlijk meid dat je uitgeslapen hebt, voel je je gelijk veel meer uitgerust hé? Heb je vandaag vrij?Borrie Eks. Buikpijn? Moet je ongesteld worden dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 ik neem me ook steeds voor om niet meer te snoepen, maar dat is geloof ik ook een verslaving . maar eens zien dat ik daar ook vanaf kom. ik gooi het niet weg wat ik in huis heb, maar ik zal niets meer kopen deze maand.zo dat staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Nee Bolletje, het zijn mijn darmen... Ze klagen waarschijnlijk over die halve zak salmiakballen die ik opgegeten heb en dat nadat ik toastjes eiersalade èn een bakje pinda's op had:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden