Zuske Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Max, gefeliciteerd! Succes met je nieuwe start! Enne.. doe mij maar een bie.... ehh pardon, ice-tea alsjeblieft. (anders is het zonde van deze 7e dag droog voor mij .) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 ik ben even eten maken.vandaag....knoflook-spaghetti met komkommer/tomaten salade en een karbootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Vanavond een feestje bij sha, leuk zeg. Maar dat ga ik niet halen.En Max dat is ook goed nieuws. P&O, doen die niet in containers? Pas je op er schijnt soms giftig gas in te zitten of enge slangen en spinnen uit enge landen. Of mag je op kantoor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 He Zuske, goed hoor. Ben je trots op jezelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Mijn 7e dag "clean" dus! Ben trots op mezelf (stink stink). Morgen ga ik mezelf een kleine beloning geven in de vorm van leuk/maffe sokken die ik bij de Vomar heb zien hangen maar die ik niet nodig heb. Vandaag werd ik voor het eerst ietsjes minder moe wakker. Ook voel ik me lichter, vrolijker. Op het werk weer lekker gek gedaan met collega's. Misschien heeft mijn laatste drinkperiode er meer ingehakt dan normaal omdat mijn antidepressiva opgehoogd zijn. Gisteravond ging het even wat minder. Ik voelde me heel onrustig over alles wat ik nog moet van mezelf. Ook moest ik eigenlijk een vriendin bellen bij wie ik al een tijd niet ben geweest. Ik dacht misschien iets met haar af te spreken op één van de pinksterdagen. Niet omdat ik er zin in heb, meer uit een soort plichtgevoel.. En opeens dacht ik: ik lijk wel gék! Ik heb helemaal geen zin om te bellen en af te spreken. Eén van deze dagen ga ik zwemmen en zonnen met een andere vriendin. Dat is leuk maar vreet ook bergen energie vanwege drukte en dat zij irritant kan zijn.... Ik heb niet gebeld. 2e Pinksterdag wil ik ook wel 's een dagje niets moeten. Een dagje voor mezelf. Voel me ook wel schuldig dat ik sommigen verwaarloos. Een middagje bij de vriendin die ik dus dacht te moeten bellen, is eigenlijk saai. Om de uren door te komen drink ik daar altijd bier. Kan je nagaan hoe ik met alcohol altijd al die dingen verdoofd heb waar ik geen zin in heb. Net als elke woensdag uit eten gaan met irritante vriendin/collega's. Vandaag heb ik gezegd dat ik dat niet elke week wil. (eigenlijk vind ik daar ook al niets aan.)Nu nog zoeken naar meer dingen waar ik wél iets aan vind. Zoals over een tijdje een spirituele boswandeling met een groepje. Mijn lieve vriendin gaat voor het eerst mee. Dát laadt me op. Al die andere dingen vreten alleen maar energie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 goede middag allemaal.max een baan? gefeliciteerd jongen. zuske goed hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Zuske,dat is mooi.Houden zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Ha die Igor, jij ook nog goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Bor, ik weet niet goed op je te reageren. Ik snap dat het heel zwaar is dat je zoon volgende week uit huis moet. Waar je, lijkt het, geen invloed op hebt. Dan sta je machteloos. Ik heb geen kinderen dus echt weten hoe het voelt kan ik niet. Maar ja de machteloosheid blijft nu ook. Het raakt me wel, je zo te zien worstelen. De ene dag sterk, helder, vastbesloten niet te drinken, en zo ineens kan het omslaan en geef je toe aan je drankzucht. Tenminste zo lijkt het als ik je lees. Een en voor jouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 ha mupke ja hoor hier gaat alles oke. een beetje druk, maar dat is goed. ben de AD aan het afbouwen, in overleg met de HA hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Zuske::light::light::light:een hele week dus alweer,zoeken naar meer dingen die je wel wilt!!!!!! Dat is m meid, dat is de knop voor je die om gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Thanx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Irritant is dat he? stel ik een vraag en wacht niet op het antwoord. Maar het antwoord bleef ook wel erg lang weg. AD afbouwen. doe je voorzichtig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 'k vind 't overigens wel wat vreemd dat er op de AdB site icoontjes met bier, wijn en rosé tussen staan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Ik mag zo naar huis toe voor een lang weekend Ook ik heb al een tijdje een gremlin op mijn schouder zitten. Toch, na vandaag iets te hebben kunnen volgen geef ik er niet aan toe dit weekend. Ik fiets straks snel langs een drogist om Kira (= tabletten met St. Janskruid - werkt bij mij erg goed en snel op mij humeur) te halen. Ik heb zoveel vertrouwen gewonnen de laatste tijd. Mijn baas is nu zelfs weer grapjes aan het maken. Ik wil dat echt niet meer kwijt. Niet voor die rot-drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 ik ben ondertussen aan het poetsen maar ik doe voorzichtig hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 die Igor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 zo eten is klaar...nu wachten op de kids Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 quote: Originally posted by: Gunn'k vind 't overigens wel wat vreemd dat er op de AdB site icoontjes met bier, wijn en rosé tussen staan... Rosé Gunn? :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 quote: Originally posted by: igorik ben ondertussen aan het poetsen maar ik doe voorzichtig hoor. Da's een hele opluchting. Je weet wel dat de meeste ongelukken gewoon thuis gebeuren he? Niet op een trapje klimmen Igor! Dat zou me extra geruststellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Meestal lees ik niet vele pagina's terug. Dat is me echt teveel. Toevallig deed ik dat nu wel een keer, maar dan nog snel.Josje, ik las het berichtje over je hond en wil je veel sterkte wensen... Is niet niks!Borretje: ook jou wens ik veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Borr:sterkte meid en ik hoop dat je je weer gauw bij elkaar kunt rapen:heart:Josje@Wat een verschrikkelijk nieuws over je hond. ook sterkte he!Max: Proficiat!!!!!!!!Laat het gebak je maar goed smaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 @Mupke,Waar 't hart van vol is, hé... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 GRATIS af te halen...2 van 18 jaar!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 quote: Originally posted by: LenieGRATIS af te halen...2 van 18 jaar!!! :D :DSorry is niet grappig maar toch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden