Shahire Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Goedemorgen op deze vrijdags 's morgens Ik wil absoluut niet Yvonne in haar 'vaarwater' lopendus het ontbijt zet ik nog maar niet klaaruiteraard kan ook niemand anders dat zoooo lekker klaar maken als Vonneke zelf De meeste vandaag zeker hun laatste werkdag?hmmmm......kan ik helaas niet zeggenmijn werkdagen beginnen morgen weerallen vast een fijne dag toegewenst en een zonnig en droog weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Snoepje ik zal je nog niet wakker sms-en, beetje vroeg he!!maar ik wil vandaag wel even de eerste zijn om te zeggendat ik SUPERTROTS ben op jou 4 maanden droog...............da's een bos bloemen waard!!:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:ik heb ze al schuin voor je afgesnedenje kan ze zo in een vaas zetten als we zo door gaan zit dat etentje er natuurlijk wel in!!het hing er even om maar......we lopen nog steeds gelijk op het pad!Liefs van mij, have a nice day en dikke (en je krijgt er nog een felicitatie bij!! ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Goooood morning Sha.. :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:Voor Snoep en dus ook voor Sha.. Zo, en nu eerst aan dat ontbijtje werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 sha foei....5 maanden en het is vandaag 10 juni,,,,ik heb jou wel lekker vroeg een sms gestuurdmaar hier nog 1 dan:heart: en op naar de volgende maand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 yvonne goeienmorgenik ga eerst terug lezen met heerlijk bakkie van koffie van jou:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Het is jullie gegund Snoep... Ik duik de douche in, heb jij straks alle ruimte.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Goedemorgen lieve mensen...Sha en Snoep....heel knap!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 GoedemorgenFf binnen om snoep en sha een superdikke proficiat te wensen! Knap gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 goede morgen allemaal.sha en snoepje hartstikke goed van jullie :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 yvonne schuif je eventjes op onder de douche ik moet ook, ik heb haaaaaassssssst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Dank voor de felie's en Snoep jij voor je smsOEPS..........5 maanden had ik 4 neer gezet hihinou ja, was nog vroeg hoor ben meteen weer weg, drukke dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Ben al klaar Igor.... Ook goeiemorgen voor jou en Fleur zo, nu eten voor tussendemiddag klaarmaken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 sha bovenin staat 11 juni...nee 10 juni is het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 crisis.......begint goed allemaal vandaag zal wat gaan beloven....zal het ff aanpassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 nee igor ik was eerst...dus sorry maar je wacht nog maar even een half uurtje;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 je zit toch niet stiekem te pimpelen he;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 haha...zag je het? eerst verkeerd veranderd in 110 juni!nee, zit echt niet aan de pimpel, zit aan de wiener melangehave to go...................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Goedemorgen Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Tja, of heeeel laat:angry:Mogge menschen, heb een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Goedemorgen allemaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Ook goeiemorgen fibo, max , bor Bambam en natuurlijk susan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Ik ga er vandoor.. Fijne dag allemaal. Aan het weer zal het niet liggen lijkt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 ik ben al klaar hoor snoepje, wil jij de rommel even opruimen voor mij????? ik heb echt haaaaaaaasssssssttt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Gefeliciteerd Sha en Snoep:present:Jullie gaan goed, complimenten.Mooi om te zien dat jullie dat samen doen. 1 roos maar bor..en die moeten we nog delen ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Snoep en Sha,5 maandjes alweer. Heel veel plezier met deze mijlpaal. 5 is een priemgetal dus dat brengt geluk.Wat zal ik geven?en nog een keerIk hoop dat jullie er blij mee zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden