Spring naar bijdragen

Zaterdag 11 juni 2011

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 217
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Fleur, elke hindernis die je neemt is er weer een,
het wordt beter echt! En ja hormonen hebben veel invloed.
En spiraaltjes staan in de antroposofie slecht bekend: theoretisch
kan het zijn dat je maandelijks een spontane abortus creeert, je voorkomt
er nl. geen zwangerschap mee, maar drijft een eventuele vrucht meteen af.
Ik vond dat geen fijn idee, toen ik dat hoorde na 10 jaar (en huisartsenwisseling)
en ben meteen overgestapt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
jane4

Fleur, elke hindernis die je neemt is er weer een,

het wordt beter echt! En ja hormonen hebben veel invloed.

En spiraaltjes staan in de antroposofie slecht bekend: theoretisch

kan het zijn dat je maandelijks een spontane abortus creeert, je voorkomt

er nl. geen zwangerschap mee, maar drijft een eventuele vrucht meteen af.

Ik vond dat geen fijn idee, toen ik dat hoorde na 10 jaar (en huisartsenwisseling)

en ben meteen overgestapt.

Maar doet de pil dat ook niet? Nou het ding gaat eruit. Een relatie heb ik toch niet en die zit er ook niet echt aan te komen. 10 jaar is voor mij ook genoeg geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Dinah

T'is goed om over opties die je kunnen helpen na te denken fleur.

Je hoeft het niet alleen te doen.

Soms heb je gewoon even iets extra's nodig.

Ook al ben je nog zo'n sterke dappere vrouw.

Dank je wel Dinah :present:
Heb niet zo'n goede ervaringen met therapeuten/psychologen maar misschien is dat gewoon omdat ik het moeilijk heb om hun bedenkingen toe te passen in mijn gevoelswereld. Zoiets..dan is het enkel teleurstellend.

Jij gaat ook héél goed hé! Petje af hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klopt Jane, ik heb een baas das een topvrouw. Ze had me kunnen ontslaan maar ipv heeft ze me bijgestaan. Ik heb het achter de rug dat ik nu aan de refusal zit. De relatie met mijn moeder is weer goed. en als de refu geen nare bijwerkingen geeft krijg ik over twee weken een licht antidpresiva erbij. Ik was afgewezen door een vrouw waar ik verliefd op was, maar dat begin ik nu ook beter te relativeren. Das niet jammer voor mij maar voor haar. Ze mist een kans op een goeie kerel. Ik heb het gevoel dat mijn strijdlust zijn vruchten heeft afgeworpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Denker

Dat klopt Jane, ik heb een baas das een topvrouw. Ze had me kunnen ontslaan maar ipv heeft ze me bijgestaan. Ik heb het achter de rug dat ik nu aan de refusal zit. De relatie met mijn moeder is weer goed. en als de refu geen nare bijwerkingen geeft krijg ik over twee weken een licht antidpresiva erbij. Ik was afgewezen door een vrouw waar ik verliefd op was, maar dat begin ik nu ook beter te relativeren. Das niet jammer voor mij maar voor haar. Ze mist een kans op een goeie kerel. Ik heb het gevoel dat mijn strijdlust zijn vruchten heeft afgeworpen.

Nou je gaat beter met afwijzing om dan ikke :D
Goed zo!!

Ik ben er weer eens mee weg. Heb een afspraak met vriendinnetje

Laters lieve mensen
:present:

ps: bor niet wegblijven hoor! En waar zit Teveel ook alweer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Één Goedemorgen, mensen. :heart:

Nou, de pret is over. De E3 2011 is nu definitief voorbij. :( 'k moet weer naar andere vormen van escapisme gaan zoeken. 'k heb niets terugg'lezen en dat doe 'k ook niet. 'k ben nog niet goed wakker en zelfs een lichtelijk chagrijnig. Eerst maar even een Groene thee en een beschuitje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heu??? Hé wat???? Hoor ik mijn naam????
O ja, nou ik denk dat, als ik een goeie game heb, en dat komt niet zo vaak voor, ik met gemak zo'n 2-3 uur achter elkaar speel. Ik denk wel dat ik daar al zo'n 20 jaar aan verslaafd ben. Maar als ik niets heb, mis ik het ook helemaal niet hoor. En alles is beter dan aclohol denk ik.
Ik denk dat ik eerder verslaafd ben aan het bezig zijn met dingen. Ik kan niet zo maar gaan zitten en niksen. Das niets voor mij.:)
Dus hop hop, ik ga weer verder met de planten.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé, lief Bolletje! :heart:

Sorry, 'k wilde je niet in een kwaad daglicht zetten, hoor. Laten we stellen dat we met enige regelmaat, in moderatie, een game spelen. 'k volg echter wel bijna daag'lijks de nieuwe ontwikkelingen in d'industrie. Vind 'k g'woon leuk. 'k bedoel, 't is een industrie die jaarlijks goed is voor een - om en nabij - twintig miljard US dollars. In de VS alleen al! Da's niet mis dus.

Goed, 'k ga nog twee achterstallige podcasts luisteren (E3 2011 gerelateerd) en dan uitgebreid boodschappen doen. Met Pinksteren is alles dicht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och lieve Gunn. ik voel dat ook helemaal niet hoor.
Ik ben heel tevreden zo ik nu leef, de een leest, de ander gamed. Ja flink wat in huis halen want de winkels zijn hier tot dinsdag gesloten. Zal bij jou ook wel zijn.
Heb mezelf getrakteerd met 4 hangplanten, twee voor achter en ik wil morgen aan de voorkant van m'n huisje ook twee plantjes hangen. Moet morgen wat gaatjes boren en hupsakee, het wordt aan de voorkant echt een kabouterhuiske.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...