bolletje Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Zo Max dat klinkt niet verkeerd. Vissies zelf gevangen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 tel je vissen even na Bollie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 quote: Originally posted by: igormorgenvroeg weer yvonne. 8 uur?? anders redt ik het niet. fijne dag allemaal en hou het droog. binnen en buiten Prima Igor, afgesproken, ... Fijne dag hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 quote: Originally posted by: igortel je vissen even na Bollie Woehaaaaaaaaaaaaaa:D:D:D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Miezeren??? Het hoost hier inmiddels... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Ik ga trouwens alvast even voorspoelen (douche) voordag ik het hondje ga uitlaten... Kom straks wel even binnenwippen als hondje en ik weer afgedroogd zijn ... laterrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 En dit maakt 5 op een rij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Misschien gaat het vandaag nog goedkomen. Hier breekt de zon langzaam door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 IK MIS TWEE VISSEN WAAR ZIJN DIE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 ik heb ze niet Bolgoeiemorgen deze druilerige morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 sha veel plezier..en kijk uit dat je niet net als igor zwanger raak..het is zo gebeurt hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Mogge. Zo zie maar wat de een maar niks vind, vind de ander geweldig. Ik hou wel van dit weer, wat dat betreft woon ik het juiste land. De zomer mag van mij een vroege dood sterfen. Welkom herfst. En nu koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 quote: Originally posted by: bolletjeIK MIS TWEE VISSEN WAAR ZIJN DIE Oeps, ik zeg maar liever niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 waren ze lekker?ik ga dr gauw vandoormooi sauna weer.fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Fijna dag Jane, veel plezier in de oven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 quote: Originally posted by: bolletjeZo Max dat klinkt niet verkeerd. Vissies zelf gevangen? Nee bol, mijn broertje, met nog wat andere mensen.Maar wel met de hengel gevangen ja.(schar, slibtong, en een hoop wijting) Hij belde gisteren dat die nog een halve vriezer vol haden of ik trek in vis had.Nou altijd natuurlijk.Dus vanmiddag bakken en een beetje bijpraten.Altijd gezellig.Er zal wel zat over zijn dus bewaar wel wat voor jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Nu snel onder de douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Goedemorgen allemaal,Leuk, kan ik ook eens wat typen in de ochtend,Ben normaal aan het werk, maar heb geen dienst vandaag.Dat voelr superrelaxed.2 dagen bij LATex geweest, was gezezellig, maar ook weer fijn een dagje voor mezelf te hebben.Tjee, wat zal ik eens gaan doe vandaag.Gaaf zeg, ik hoef gewoon niks vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Oh Jane,Lekker de sauna inVeel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 quote: Originally posted by: ShahireGelukkig slaapt Fleur nog Tegen de tijd dat ze het leest ben ik al weg.................hihi Je bent niet rap genoeg Ik zie je nog schuifelen naar de deur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Jaa, vis heerlijk bewaar maar wat voor mij. Ben er groot mee geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Goedemorgen trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Morgen Fleurtje ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Moggeh dames en Denker.Heb je inmiddels al wat bedacht Rapi, of ga je lekker luilakken vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Morgen Rapilos . Een LATex lijkt me nog wel wat...alhoewel laat de ex er voor mij maar af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden