Jaap Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Goedemorgen,Jeetje ben ik de eerste.Alles staat klaar om aan te schuiven. Voor de rokers heb ik een zeiltje opgehangen om droog te kunnen roken.Eet smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Goedemorgen Jaap en de rest de later komt....Drukke dagen achter de rug...vandaag lekker vrij, ga mijn laste verslagen schrijven voor school want nog 2 weken en ben ik klaar mett de derde jaar, kids vandaag op school reis.Ik ga eerste lekker sporten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 goeienmorgen jaap en susanaben ik blij dat ik niet rook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Ik ook snoep, dat achterlijke gepaf. Maar ze moeten het lekker zelf weten die rokers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Goeiemorgen Jaap, susan en snoep. Lief jaap van dat zeiltje Hoef ik mijn plutje niet op te steken , hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 achterlijk gepaf?? Poeh!! Goedemorgen en ook weer goedendagVon nog aan het slapen zie ik..die neemt het er nogal van Dikke voor als je wakker wordt.Schildpad kruipt naar buiten toe op zijn gemak en de dees gaat dan wel niet kruipen maar eerder slenteren naar de douche.Sowhat, Mups, Zuske en natuurlijk Borretje..Nog een superdikke bedankt voor de reacties gisteren. Misschien vergat ik dat ergens tussen mijn woedevlaag. Dacht dat ik me daar slecht over ging voelen maar eigenlijk doe ik dat nog steeds niet. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 En ze is al wakker Nu ja...kippebil...Toch mee weg, al veel te laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Das mooi Fleur.... ik was hier eerder dan jij Maarru... evenzogoed goeie morgen meis... en bor ook goeiemorgen natuurlijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Ook goeiemorgen Verra.... Zat even heel gisteren met sneltreinvaart door te scrollen.... maar ik mis Igor...Heb niet gehoord dat ze op vakantie is...Het is helemaal niets voor haar om twee ochtenden achter elkaar hier niet te zijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Ik ook. Hoop dat ze heel snel komt binnenwippen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Goedemorgen allemaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Goedemorgen allemaal. Plastic Bertrand is een in Brussel geboren artiest met de Belgische nationaliteitdie probeert te zingen in een taal die wel iets van het Frans heeft. Ik hoop datde Vlaamse mede-forummers nu niet gepikeerd zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Goeiemorgen Max * fout emoticonnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Kijk, dat bedoel ik dus Goedemorgen Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 quote: Originally posted by: verranderingGoedemorgen allemaal weer wat trotser op mezelf.. normaliter zat ik op anderhalve pil gister terug naar 1 een halve pas tegen 5en en voor het slapen de andere helft, zag er tegen op want ik dacht zal wel niet veel helpen integendeel... heb geslapen als een roosje.. ik blij... dus dat wordt denk ik vandaag een halve voor het naar bed gaan en dan verder afbouwen... lieve mensen ik ga de tafel denken voor het ontbijt... V. hoeveel mg slik je eigenlijk per dag?( ik zit zelf nu op 10 mg per dag) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Chloordiazepoxide heb ik het dan over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Laat maar, net even gisteravond terug gelezen.Valt best mee, 15 mg.Nu 10 dan, netjes hoor!!(ben zelf ooit op 75mg begonnen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Kent iemand dat spelletje nog?4 op een rij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Uhmmmm jawel... maar vijf op een rij ga je dus niet halen Max... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Moghu lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 3 x 25mg per dag V.Dat en week lang, daarna 2 x 25mg per dag 1 weeken 1 x 25 mg per dag.Was een kuur van 3 weken.Ging de eerste keer mis, daarna weer een kuur begonnenmaar afbouwen ging veel geleidelijker toen.3 x 25mg p.d. 1 week2 x 25mg p.d. 1 week1 x 25mg p.d. 1 week (twee keer een halve)2 x 10mg p.d. 1 weeken nu (gisteren) gestart met 1 x 10 mg p.d.die neem ik pas om een uur of 6 s'avonds in.en daarna helemaal stoppen, en alleen nog 2 antabus in de week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Goeie morgen lieve Borrie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Als een "gezond" iemand idd ineens 3x25mg zou gaan slikkenis die echt de hele dag van de wereld.Mijn arts zei dat die dat al zou hebben bij 1 x 25mg,zou die de hele dag tegen de slaap aan het vechten zijnen constant heel moe zijn.Ik had nergens last van, sliep ineens heel goeddat wel ja.Ging gewoon de ontwennings verschijnselen tegen, meer niet...(voor mijn gevoel dan)Lekker he, alcohol............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Goedemorgen bol:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Volgende week dinsdag de laatste,maar verwachtniet veel problemen bij het stoppen.Heb nu ook de hele dag nergens last van als ik hem niet neem.Over antabus, bekijk deze site eens.Mss ook iets voor jouw.Je bent zeker niet de enige hier die het zou gaan slikken.Is een extra stok achter de deur.http://www.apotheek.nl/Medisch...spx?mId=10704&rId=1843 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden