Mupke Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Liggen is het fijnste dat er is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 we hebben een groepsmail Mup, de meesten wonen op fietsafstand, ik kom met de trein en een paar met de auto. Zodra het strandweer is, meldtde meest fanatieke volleyer zich (meestal een gepensioneerdemet veel tijd), en dan zien we wel. Dinsdag met 3en in een kring, te weinig om het net op te hangen.Vrijdagavond en zondagmiddag hebben ze een zaal, want er is ook een gymleraar bij, handig he.Ik heb me zomaar afgemeld, ga lekker mama mia kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Goeie avond kanjers.Ben net thuis, hard gewerkt, veel gedaan en nu lekker eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 @Mupke,Pasta! Penne met een tomatensaus van courgette, ui, knoflook en maag're spekreepjes (uitgebakken). Vergezelt van een eenvoudige 'little gem' salade. Simpel, simpel, simpel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Klinkt lekker Gunn. Alleen weet ik niet wat een little gem salade is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 quote: Originally posted by: igorPPPfff bij wie mogen we eventjes een winterslaap houden????? en je hoeft ons niet wakker te maken we melden ons vanzelf wel HIER!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Ha die Bol. Wat staat er op jouw menu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 jij schrijft altijd simpel Gunnmaar dat is wel klasse hoor wat je eet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Alles ok hier. Huis fris en schoon. En heel even zooooo trots ......... bleek de ingekorte tv-kabel naar dochter haar tv te gaan. Die deed het niet meer en nu heeft ze 'm zelf gerepareerd. Net zoals ik dat doe, als de schroevendraaier er niet is, dan maar met een boterhamsmeermes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Tatum, hoe is het met je oog? Kan je volgende week weer gaan werken?En las ik nou dat je weet waar je fiets is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 ## Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 @Mupke,http://www.hungryfeelings.be/ingredient.php/little_gem Klein, dus prima voor éénmansgerechten. Een krop sla of ijsbergsla is veel te groot. Dat krijg 'k in m'n eentje niet op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 ** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Waarom haal je je fiets dan niet op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Little gem, nooit van gehoord Gunn. Heeft AH dat ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 @Tatum,Nou vooruit, een waxine lichtje voor jou aangestoken, geplaatst in een mooie Marrakech lantaarn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Weet je wat? Ik ga geen vragen meer stellen hier. Ik hang hier als een dweil achter mn toetsenbord. Ik lees het straks allemaal wel.Ff dutje op de bank doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Nou Mup,Slaap ze dan,Kom me ook even melden, voordat ik op vakantie ga met LATex.Morgen 9.00 vertrekken we.Vandaag ook al vrij gehadHele huis gepoetst.Parkieten, naar zoon,Ach, mis ze nu al.Toen ik terugkwam en de voordeur opende, zei ik, Dag vriendjes.Oeps, da's waar ook, ze zijn uit logeren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Jazeker, Mupke, heeft AH ze ook. 'k bedoel, als Lidl ze al heeft, dan AH toch zeker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Hoi Dinah,Ik kwam ook maar even binnenwippen hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 maar Happie wel flink wat duurder;)Rapi meis, een heerlijkewelverdiende vakantie voor jullie!!!geniet ze meid want de tijd vliegt voorbij.ff de sauna inlaters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Ken het ook wel, dat little gem.Zat een keer in mijn biologische groentenpakket. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Thanks Jane,Ben van plan ervan te genieten.Is maar een weekje hoor, maar lang genoeg voor mij.Heb jij dan een eigen sauna?Want je wilde toch ook nog mamma mia kijken?(Of was dat nou toch iemand anders) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Mup, little gem is een kleine sla. Smaakt heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Naar noord Italie, Dinah,De Dolemieten.Hoop wel dat het droog is daar, want willen veel gaan wandelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden