fleurtje Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Ben weer weg dingentjes doen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Goedemorgen:):moon:Marc:moon:GEFELICITEERD met je verjaardag!Verandering:Het is goed om waakzaam te zijn op die 5de dag, maar inderdaad wat Niets ook al zei: pin je er niet op vast. Het is goed om op iedere dag waakzaam te zijn. Mij helpt het om een soort plannetje te hebben liggen wat ik ga doen op zo'n lastig moment. Die lastige momenten blijf je namelijk houden, misschien wel je hele leven lang? Je bent er niet vanaf na die 5de dag, was het maar zo;)Niets:Opgeven is geen optie staat er bij je als onderschrift. Niet weglopen dus Niets, jij weet hoe het zit! Hou je sterk en kom voor je belangen op. Bespreek waarom ze die afspraak voor telefonische evaluatie niet nakomen.Hier alles ok. Merk dat ik wat minder op het forum ben. Ben gewoon minder met de alcohol bezig denk ik. Aan de andere kant wil ik ook niet overmoedig worden, ik wil waakzaam blijven. Maar voel gewoon dat ik hiervandaan groei. Eens kijken wat ik hiermee wil.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Eks, goed teken dat je er misschien minder mee bezig bent en je voelt dat je wat afstand neemt, maar idd niet overmoedig worden... Je bent al een lange tijd goed bezig!Fleurtje weer aan het werk?Ik ben gewoon een beetje kwaad over hoe het loopt en hoe ik me voel, die stemmingswisselingen en het slaapgebrek werken niet heel positief mee. Chaos van gedachte in mijn hoofd en vervolgens blokkeren en geen woord meer uit kunnen brengen. Ik ga het duidelijk aankaarten vanmiddag, opgeven is idd geen optie. Maar wat ik nu vervelend vind is dat op mijn eerste werkdag ook door mijn laatste collega's werd uitgesproken dat ze twijfelden of ik nuchter was. Gelukkig bevestigde mijn bazin dat het de ritalin was. Zal wat zijn, Refusal, 4x ritalin en alcohol, dan kan ik wel meteen mijn kistje bestellen Het zorgt af en toe wel voor een trekmoment, dan kan ik misschien slapen en worden de gedachten rustig. Plopt af en toe op, maar kan gelukkig rationele tegengedachten verzinnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Even er mee weg, schip gaan vastmaken tot subietjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bruidje Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Goeoeoeoeoeoeoeoeiemorgen,zonnetje schijnt en ik heb zin in positiviteit Sinds maandagavond niets gedronken, behalve liters en liters thee. Ik voel me te gek op het moment en ook een beetje "gespannen". Morgen hoogstwaarschijnlijk mn vrijgezellenfeestje (maar dat weet ik natuurlijk niet zeker) en ik wil dit gevoel niet kwijt. Ik heb al antwoorden op vragen van medefeesters in mn hoofd en hoop minstens zo sterk te zijn als ik ervoor sta. Ik wil het niet verklooien!!!!!Dat was het voor nu eventjes. Nu macaroni koken want ik heb middagdienst.kus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 echte craving? Bestaat er dan minder echte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 quote: Originally posted by: bruidjeGoeoeoeoeoeoeoeoeiemorgen, zonnetje schijnt en ik heb zin in positiviteit Sinds maandagavond niets gedronken, behalve liters en liters thee. Ik voel me te gek op het moment en ook een beetje "gespannen". Morgen hoogstwaarschijnlijk mn vrijgezellenfeestje (maar dat weet ik natuurlijk niet zeker) en ik wil dit gevoel niet kwijt. Ik heb al antwoorden op vragen van medefeesters in mn hoofd en hoop minstens zo sterk te zijn als ik ervoor sta. Ik wil het niet verklooien!!!!! Dat was het voor nu eventjes. Nu macaroni koken want ik heb middagdienst. kus Hey Clown Gewoon omdat je een leuke snoet hebt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 En weer weg..Een onderscheid maken tussen ligt me niet. Op die manier minimaliseer je het andere naar mijn gevoel. Dus gone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Vanavond Greace opnemen voor mijn dvd-verzameling Ik moest kiezen tussen Greace en Mamma Mia. Nu ben ik een liefhebber van Meryl Streep, maar in dit geval heeft Greace het gewonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 ** voutje, sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Marc, gefeliciteerd en een leuke dag gewenst :light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Zover als bij Borretje is bij me niet gebeurt...gelukkig ben ik op tijd bewust geworden, het lijkt me vreselijk die verschijnsels mee maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bruidje Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Hey Clown Gewoon omdat je een leuke snoet hebt... Hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Ik begin mijn zin meestal met: "ik kom ongelezen binnenvallen".Dat is dus de waarheid. Sorry Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Hééééééééél ff terug.Of ik dat ken? Ik heb lichte trekmomenten en zware trekmomenten. Voor mij zijn het allemaal trekmomenten. "Echte" trekmomenten vind ik een verkeerde benoeming van. Onderschat je verslaving niet. Als je geen trek voelt maar je gaat toch drinken is het nog steeds je verslaving die daar voor zorgt los van al de rest. Wat het is maakt me niet uit, hoe ik er door ploeter wel weer.Heb al héél zware momenten gehad..Dus ja Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Goeie dag gewenst allenmaal!Ik spring op mijn fietsje. Tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 ** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Ben ook ff weg. Heb geen behoefte aan commentaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Lieve Jopie, ik bedoelde niet jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 ja mag alleen maar op haar schieten als ze er niet meer is, Jopie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 ** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 (vanaf m'n mobieltje) Hoi allemaal. Zijn nu voedselpakketten rondbrengen. Hebben ff theepauze op een verdeelpost. Rond 13:00 klaar. Tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 ook hoi Gunn,ik wens u een behouden thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 quote: Originally posted by: TatumBorrie, heel eerlijk en schaamrood op de kaken ............... ik heb een wijntje gedronken afgelopen weekend. Ik heb gefietst en ben gevallen. Ik heb een blauw oog en zit deze week thuis ivm ziekte. Ik zie er niet uit Ik probeer alles te doen om dit tegen te gaan en maandag weer op werk te zijn. DIT WIL JE NIET!! Aan de rest: SHOOT ME!! SHOOT ME!! Waarom? Wil je uit je lijden verlost worden door een nekschot of zo? Mogen anderen het voor je opknappen, Tatum? Kom op...Je kunt jezelf uit je lijden verlossen door óf heel hard door te gaan met wijntjes drinken, óf toe te geven dat je niet kunt drinken zonder in de problemen te raken en te stoppen. Dat laatste klinkt als een enorme opgave, maar het hoeft ook niet ineens. Je bent ook niet in één dag verslaafd geraakt, dus geef herstel ook een kans en de tijd. Je staat echt niet alleen en er zijn vele (zelf)hulp groepen waar je inspiratie en motivatie kunt halen om van je alcoholafhankelijkheid af te komen.Ik zou zeggen: geef jezelf een kans op een overzichtelijk leven en onderneem iets. Door steeds toe te geven aan drank kom je geen steek verder, en dat weet je donders goed. Je wilt geen commentaar, maar ergens diep van binnen wil je wel hulp, anders had je je bekentenis met schaamrood op de kaken niet gedaan. Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden