Spring naar bijdragen

zaterdag 18 juni

igor

Aanbevolen berichten

Maar tegenwoordig zitten (zeker bij AD maar ook bij Benzo) producten die je laten braken bij grote over dosering.

Dus afhankelijk van wat iemand neemt (en dan nog) is dood door overdose kwasi onmogelijk.

Dus komt wel goed met Bor!
Ik ga der van door!

tot later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 366
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Thanx, Primula, Jane, Verrandering, Vlaamsmeisje :present:! Ik voelde me een beetje alleen hier en niet gezien. Ik denk vrij snel dat mensen me niet meer moeten.. Verder gaat het hier best goed! Derde dag droog gaat dit zijn na m'n kleine uitspatting van woensdag.

@Borretje, ik heb je gelezen... Weet niet wat ik kan zeggen, maar vind 't heel erg voor je. Alles. Zowel van je zoontje als dat je zoveel pillen hebt geslikt..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had je laatste bericht nog niet gelezen bor
maar dat stelt ook niet gerust,
10 in een strip?
Wanneer? Wat zijn daar de conskwenties van.
je bent echt onverantwoord bezig lijkt mij zo, als leek,
op het gebied van medicijnen. Je bent ertegen en nu is het alles of niks?
Neem svp je verantwoording meis! je weet wel waarom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Borretje: achteraf gezien vond ik je gisteravond zo véél te stoer reageren op het medeleven van medeforumers.. Zo van "ach ik kan wel wat hebben", de precieze bewoordingen weet ik niet meer. Misschien je gevoel onderdrukt en kwam het er op deze manier uit? Sterkte meis!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal,
Pfff wat een berichten allemaal zeg. En wat een zorgen om elkaar. Weet vaak niet zo goed of ik me moet melden of niet omdat je middenin gesprekken val die lang niet altijd positief zijn.
Maar ik ben positief vandaag, al 5,5 week droog en moet zeggen dat ik de laatste dagen ook geen trek heb. Gister gelukkig met de ritalin gestopt wegens veel te hoge bloeddruk en e snelle hartslag. Vanacht heerlijk geslapen en nu uitgerust en helder wakker. Ondanks het weer toch heel vrolijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Jane: nou ja, ik dacht: zouden ze al genoeg hebben van mijn gezeur over wel of niet drinken en daarna, dat ik er dus 2 had genomen? Virtueel of niet, mensen zijn mensen. Maar goed, nu voel ik me weer gezien hoor! :sun: (met zovelen die me goedemorgen wensen bedoel ik)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn geen hulpverleners, Borretje
je kan je voorstellen dat mensen schrikken die met je begaan zijn ???? Als je vermeldt dat je een strip pillen hebt geslikt......
Brullen en dan dreigen met weggaan. Same story again.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borretje, natuurlijk ben je het meest verslavingsgevoelig, het meest zielig, het grootste slachtoffer,
heb je de meeste problemen en kan je er het minst aan doen.

Wakker worden Bor en welkom in de verslavingswereld, waar je niet gered kan worden tenzij je het zelf doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by: Zuske
Ik voelde me een beetje alleen hier en niet gezien. Ik denk vrij snel dat mensen me niet meer moeten.

Nou hier komen ze dan. Speciaal voor Zusjes die zich een beetje alleen voelen.

:sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart:.
En nooit meer denken dat we je niet moeten hoor, denk eraan.;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi zuske en prim en de rest natuurlijk,
ik lees idd wel vaak mee, maar twijfel om me te melden, om een reactie op iemand te geven of om aan iemand vragen te stellen. Valt namelijk niet altijd goed. Maar ja misschien ook wel mijn onzekerheid. 5,5 week droog en ben er best trots op, hihi. Gaat niet altijd makkelijk hoor, met name in de avond, maar de refusal is wel een stok achter de deur. Dat doemdenken wat ik bij vele zie verschijnen heb ik ook, met name over mijn werk, ben heel erg bang voor ontslag en heb zo'n specifieke opleiding dat ik heel erg bang ben niet meer aan de slag te komen... Ex en ik hebben over 2 weken opnieuw onze eerste date, ben benieuwd!
Er zijn hier vast meer mensen die ervaring hebben met opnieuw starten van je werk, heeft iemand tips?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje schreef:
Jaap als je hier komt dan kunnen we wel eens kijken of ik die plant die jij ook wilt hebben, kan scheuren dan kun je een stukje mee nemen.

Das aardig, maar je hebt hem net. Als ie nog te klein is doen we het niet hoor.
Primula, ik heb de paksoi gekocht, die gaat er straks nog in.

Zo even genieten van de zon en wind en dan inkopen doen. Oh ja het is hier ook nog open tuinendag. Nou we zien wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

* Bor !!!
Ga ons nu niet de schuld geven dat jij onverantwoord teveel pillen bent gaan innemen.
Bel je huisarts, want wij kunnen hier niks mee virtueel, dat weet jij dondersgoed.
Je schreeuwt hier om hulp, maar wij kunnen niks.
De enige die je kan helpen ben je zelf.
Neem nu eens een keer verantwoording voor je eigen daden.
:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor, niet weglopen, kom op zeg
het is niet dat je eerlijk bent
het is de manier waarop
je dropt een bommetje
bent vaag en boos
Mag allemaal, maar niet weglopen
vertel wat je wel nodig hebt
en ja wij zitten er mee
gelukkig toch?
we zijn betrokken
en frumleden
dus ook eigen dingen he
het is nogal niet wat wat je schrijft
en meemaakt en deelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...