Marc Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Goedemorgen allemaal. * text vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Nou een beetje gek ben je wel Igor. Je drinkt. Hahahaha.En welke gek stinkt er nou elke x weer in???WIJ. Alkies. Ga je vandaag verder met groeien en bloeien? Take care meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 quote: Originally posted by: YvonneMups... ik had het niet over de ondeugden van Igor.... maar over die van jou, hihiohihi:D Ik ben een keurige dame. Neem een plu mee Von. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Muppie is de weg ff kwijt. Kunnen we je nog helpen zoeken Mup?Of ga je ff in de rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 quote: Originally posted by: Hannah1Fran is niet zo erg klein hoor Bol. Hihihi gniffel. Goeie morgen Hannah. Nog steeds tevreden over de tuin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Rustig aan hoor,kan het zo allemaal niet bijbenen.Het is hier gruwelijk weer mijn hangpetunia'szijn aan flarden gewaaid.Morgen trouwens voor de mensen net ingelogd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 bammie ik groei weer verder hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 MORNINK ALBERTJUHHHHHHHHHH.Een nieuwe voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Verandering, het zou toch kunnen zijn dat je je erg gespannen hebt gevoeld tussen mensen die wel drinken? En bij spanningen span je al je spieren ontzettend, en bij thuiskomst, ontspan je misschien waardoor je al je spieren voelt. De volgende keer een warme douche of bad nemen dat krijg je hetzelfde resultaat als wanneer je wat drinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 quote: Originally posted by: Hannah1Maar volgende week hoop ik erin te kunnen zitten. De vijver is al wel klaar, met 2 goudvisjes hihi Plaats eens een foto, ik ben zo benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Goooooedemorgen vanuit een heerlijk warm stinkend bedje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Nou ben ik ff kwijt wat je aan medicatie slikt Verandering. Ik ben heel benieuwd of je de volgende keer minder last hebt van die spierpijn.Ja en als je medicatie slikt om rustiger te worden en dan over gaat van een hele naar een halve, kan dat ook daar mee te maken hebben.Ik vind dat je erg goed bezig bent meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 @ Bol, thanks voor je reactie vrijdag over de muisjes,heb de DA gebeld maar zoals je al aangaf...komen ze daar niet voor langs.....mmmmm????? muizen zijn toch ook dieren??Dus....de muisjes maar in een hokje gestopt,wat stro en zaagsel erbij gedaan van de konijnen en.......ze leven nog!!Op 1 na dan Krijgen nu brinta en morgen gaan ze naar de dierenwinkel hier in de buurt!Moet er niet aan denken dat ik straks 100 muisjes heb!! ppppfffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Goedemorgen lieve mensen..uuff jullie hebben al 8 paginas...Hier net wakker, gisteren naar een feestje gegaan,, heerlijk gegeten, lekker zitten dansen en veel gekletst.Alcohol was overal...maar het deed me helemaal niets, ik heb wel moet zeggen veel gegeten, vroeger waas anderesom veel drinken en niets eten...Mijn man wel gedronken en onder weg thuis zei hij: mag ik nog paar biertjes kopen? en ik liverd: dat is nou de probleem met alcohol...het niet weten van ophouden, ik vind dat je genoeg heb gehad en dat is beter om lekker naar bed te gaan...hij zei: het is waar is genoeg geweest...Vandag heb ik goede herinnering aan de feest...heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Ya als ze zelfstandig kunnen eten kun je ze misschien beter gewoon terug zetten in de natuur. In een dierenwinkel willen ze over het algemeen geen muizen zeker geen wilde omdat mensen vaak witte of bonte muizen willen, of, en schrik niet, worden ze gevoerd aan roofvogels, of andere roofdieren, b.v. fretjes, of slangen die ze vaak hebben.Had je die dierenwinkel al gebeld dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Bol, dochter van een kennis werkt bij een dierenwinkel en is wezen kijken,ze zegt dat het woestijnratjes zijn en denkt dat ze gewoon gedupt zijn door mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 ik ben weer weg!xxx fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Woestijnratjes (Gerbillinae), hoe grappig! Heb 'k er ook één van g'had toen 'k klein was. 'k noemde 'm Kruimel (naar de hamster van Nils Holgersson). 'k wilde aanvank'lijk ook een hamster, maar aangezien dat nachtdieren zijn, slapen ze vooral overdag en kunnen g'meen bijten als ze ruw uit hun slaap worden g'wekt. Kruimel was een leuk beestje. Hij is vijf jaar g'worden; de hoogst haalbare leeftijd voor deez' soort. 'k heb 'm dus ken'lijk goed verzorgd. En uit'raard, een goedemorgen allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Goeie morgen Gunn.Zo ik ga weer verder met waar ik mee bezig ben, de vijver. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Proficiat Jopie!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Ook goedemorgen Borretje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Hoi. Ik ben een beetje boos vandaag. Op vaderdag en andere verwante feestdagen zitten mn vrienden bij hun ouders. Boring sunday. Ik heb ook opgewekte krullebol een kattig smsje gestuurd. Niet zo slim maar wel terrecht vind ik.......Hij heeft wel een dikke huid geloof ik..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Ach, Womanprobeer een beetje te denken dat het een dag is uitgevondenvoor de commercie.Ik begrijp je wel hoor,het voelt alleen.Ik stuur je een meer weet ik even niette zeggen, alleen dat ik met je meeleef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Joehoeee!!!!ik mag mijn vader om 15.30 ophalen,Fijn hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 EEn beetje misplaatst na het berichtje van Woman.Sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden