Mupke Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 quote: Originally posted by: fleurtje Maar over dat eerlijk zijn...daar wou ik iets anders mee aanhalen.. Woorden zijn soms grrrrrrrrrrr Ik vond jouw bericht over eerlijk zijn juist heel duidelijk. Eerlijk zijn is geen doel. En ook geen excuus om er maar een potje van te maken ook. Hey, ik ben eerlijk dus ... Hastalapaste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Fleur, ik denk dat Igor er nog wel op terug komt als ze hier weer is. En dan bedoel ik niet over wel of niet drinken... maar op jouw gevoel van je naar voelen erover. Igor lijkt me geen persoon die wil dat mensen zich naar voelen in verband met haar.. Hmpf, staat er weer hartstikke krom, maar denk dat je het wel begrijpt. En wat ga je in hemelsnaam in een tent doen vandaag dan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Meisjes, meisjes, meisjes toch:o:)Wat een praatjes op de vroege ochtend, hihi.Stormachtig weer ofzo???Goedemorgen al te zaam. De regen kletterde tegen de ramen toen ik wakker werd, heerlijk. Zit nu op de bank met twee lieve stinkhonden naast me.En snurken alweer, tjonge, jonge, jonge. Ik denk dat ik straks ook nog maar eentukje ga doen. Heb ik nu al zin in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 quote: Originally posted by: YvonneHm Mup.... dat misschien niet direkt, maar wat andere ondeugende dingen betreft??? Ben jij ook zo nieuwsgierig wat ze uitgevreten heeft? :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Wie, wie, wie?????? Vertel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Mensen bevragen...maar ik moet als laagste in rang ze eigenlijk voorzien van thee en koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Hé goeie morgen Bammie. Het eerste dat ik doe als je met jouw kanjers komt is de kleine een dikke vette kus op haar neus geven. Daar heb ik zo'n zin an. Weet zeker dat ik er gelijk een hoop terug krijg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 quote: Originally posted by: BamBamWie, wie, wie?????? Vertel! Igor. Ze is er nu toch niet. Wat denken jullie? Misschien wel een bank beroofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeMensen bevragen...maar ik moet als laagste in rang ze eigenlijk voorzien van thee en koffie Ik denk niet dat je het druk krijgt vandaag Fleur. Of hebben jullie mooi weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 quote: Originally posted by: Hannah1Fran is niet zo erg klein hoor Bol. LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Fran wil ook vast wel een zoen op haar neus. En ze ruikt meestal wat lekkerder in vergelijking met die kleine, hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Nee ziet er maar druilerig uit Mups . Oh ik verwacht wel wat volk. Is een druk bezocht park dat wordt heraangelegd en mensen willen nu eenmaal zeuren over diene enen boom die misschien wegvalt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Haa die Hannah Pippi Pepernoot.Nog fijn gedroomd van mooie stoere, sterke mannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Ik ben er eens vandoor. Wasje en plasje doen lops Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 <-- stoere, sterke man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Ik denk dat Fleur nog wel even terugkomt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Doei Fleurie, fijne dag. Lief zijn voor de bomen ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Wat hebben jullie al veel geschreven vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 fleur het is goed laten we het maar op een belgischespraakverwarring houden.(ik had gedronken ja woensdag, donderdag en vrijdag) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Baan is nog niet begonnen, duurt nog ff.Denk dat het wel leuk gaat worden.Heb straks eerst lekker vakantie en daar kijk ik wel naar uit. Lekker lummelen, naar mn mem, onkruid wieden in de tuin, schuurtje afbreken en ga zo nog maar ff door. Zal weer rap voorbij zijn. Ga verder niet weg hoor, zo goed betaald die nieuwe baan niet, haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 quote: Originally posted by: igorfleur het is goed laten we het maar op een belgischespraakverwarring houden. (ik had gedronken ja woensdag, donderdag en vrijdag) Ik lees je net nog op de valreep.Dank je Igor . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 ik een bank beroven??? ik ben wel goed maar niet gek, bij een bank is ook niet veel meer te halen hoor tegenwoordig. het zit allemaal in de pinautomaten, ik ben nog niet zo sterk dat ik die kan meenemen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 En daar is Tatum ook al weer. Hoe ist met je mooie blauwe oog meidB)Kan de zonnebril al af? En nou wel op je fiets blijven zitten he. Sukkeltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Pfffff... wordt inderdaad heel veel geschreven... Mups... ik had het niet over de ondeugden van Igor.... maar over die van jou, hihiohihi:DGoeie morgen iedereen overigens die ik nog niet eerder had gezien vanmorgen.. Ik ga er ook even vandoor... kijken of ik overeind kan blijven als ik hondje uitlaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Huh? Ik begrijp het allemaal niet meer.I'm off. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden