Spring naar bijdragen

Zondag 19 juni


Max72

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 363
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Verandering, het zou toch kunnen zijn dat je je erg gespannen hebt gevoeld tussen mensen die wel drinken? En bij spanningen span je al je spieren ontzettend, en bij thuiskomst, ontspan je misschien waardoor je al je spieren voelt. De volgende keer een warme douche of bad nemen dat krijg je hetzelfde resultaat als wanneer je wat drinkt.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ben ik ff kwijt wat je aan medicatie slikt Verandering. Ik ben heel benieuwd of je de volgende keer minder last hebt van die spierpijn.
Ja en als je medicatie slikt om rustiger te worden en dan over gaat van een hele naar een halve, kan dat ook daar mee te maken hebben.
Ik vind dat je erg goed bezig bent meis.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Bol, thanks voor je reactie vrijdag over de muisjes,
heb de DA gebeld maar zoals je al aangaf...komen ze daar niet voor langs.....mmmmm????? muizen zijn toch ook dieren??:angry:

Dus....de muisjes maar in een hokje gestopt,wat stro en zaagsel erbij gedaan van de konijnen en.......ze leven nog!!
Op 1 na dan :(

Krijgen nu brinta en morgen gaan ze naar de dierenwinkel hier in de buurt!
Moet er niet aan denken dat ik straks 100 muisjes heb!! ppppfffffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve mensen..uuff jullie hebben al 8 paginas...
Hier net wakker, gisteren naar een feestje gegaan,, heerlijk gegeten, lekker zitten dansen en veel gekletst.
Alcohol was overal...maar het deed me helemaal niets, ik heb wel moet zeggen veel gegeten, vroeger waas anderesom veel drinken en niets eten...
Mijn man wel gedronken en onder weg thuis zei hij: mag ik nog paar biertjes kopen? en ik liverd: dat is nou de probleem met alcohol...het niet weten van ophouden, ik vind dat je genoeg heb gehad en dat is beter om lekker naar bed te gaan...hij zei: het is waar is genoeg geweest...
Vandag heb ik goede herinnering aan de feest...heerlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ya als ze zelfstandig kunnen eten kun je ze misschien beter gewoon terug zetten in de natuur. In een dierenwinkel willen ze over het algemeen geen muizen zeker geen wilde omdat mensen vaak witte of bonte muizen willen, of, en schrik niet, worden ze gevoerd aan roofvogels, of andere roofdieren, b.v. fretjes, of slangen die ze vaak hebben.
Had je die dierenwinkel al gebeld dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woestijnratjes (Gerbillinae), hoe grappig! Heb 'k er ook één van g'had toen 'k klein was. 'k noemde 'm Kruimel (naar de hamster van Nils Holgersson). 'k wilde aanvank'lijk ook een hamster, maar aangezien dat nachtdieren zijn, slapen ze vooral overdag en kunnen g'meen bijten als ze ruw uit hun slaap worden g'wekt. Kruimel was een leuk beestje. Hij is vijf jaar g'worden; de hoogst haalbare leeftijd voor deez' soort. 'k heb 'm dus ken'lijk goed verzorgd. :)

En uit'raard, een goedemorgen allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi.
Ik ben een beetje boos vandaag.
Op vaderdag en andere verwante feestdagen zitten mn vrienden bij hun ouders.
Boring sunday.
Ik heb ook opgewekte krullebol een kattig smsje gestuurd. Niet zo slim maar wel terrecht vind ik.......Hij heeft wel een dikke huid geloof ik.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...