Marc Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Een paard op de fiets, dan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 quote: Originally posted by: MarcEen paard op de fiets, dan??? Hahahahahahahahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Jop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 het enige wat ik me al een paar dagen afvraag.. jullie kennen elkaar al door en door? hoe kom je daar als 'buitenstaander' tussen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Janneke, jezelf in ieder geval geen 'buitenstaander' voelenen gewoon meeschrijven. Zo zijn we allemaal begonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Goedenavond luitjesrustig hier...op mijn werk was het ook al zo rustigleuk Janneke dat je hier bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Goeienavond deze mooie avond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Goedenavond allen!Welkom Janneke! kom me enkel even droog melden, moeilijke dag,maar doorgekomen, morgenochtend weer mijn refu, en dan gaan we er weer voor, heb wat probleempjes op mijn werk, ben ik niet zo goed in, normaal drink ik dat gevoel weg, nu niet, best lastig.....maar komt goedwelterusten voor straks, ik ga alvast slapen, morgen weer vroeg werken zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Gaby dat je niet gedronken hebt!!Slaap lekker voor zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Thanx : Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Ha gabber! toppie hoor.Witje al weer weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 'k... ga... slapen!Bonne nuit!ZZZZzzzz... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 ZZZZZzzzzz......weer die mug bij Gunn in zijn kamer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 hai jopie!! het begon vanmorgen al met veel gescheld en gejank... ouders gebeld en uitgehuild.. kon het gewoon even niet meer aan hier in huis.. dus ja, dan heb ik aan het einde van de dag wel zoiets van als ik mezelf er doorheen heb gesleept..heb ik het ook wel even 'verdiend'.... dus weer een excuus ik weet het... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Janneke, ik vraag me alleen af of je je nu beter voelt nu je gedronken hebt, en is alles nu opgelost daardoor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 *Knetterend g'luid van d'electrische vliegenmepper* Weg mug! (sadistische lach) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Ja idd Jopie,Jij ook alweer een beetje de rust kunnen vindenna je honden incident?Of sluimert zo een voorval nog lang na? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 quote: Originally posted by: Gunn*Knetterend g'luid van d'electrische vliegenmepper* Weg mug! (sadistische lach) :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D ik hoop dat je nog aan je nachtrust toekomt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Goeie avond allemaal,kom me even droog melden!!! Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Niets toppie!!.Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 HI Verandering, log nog even voor je in roken was ik zo ontzettend zat,maar ik moet zeggen dat ik bij mijn terugvallen met drank, ook wel gerookt heb :$alleen merk ik echt dat mijn lichaam dat echt niet meer wil, als je de eerste week doorkomt wordt het makkelijker,maar ik was er ook wel klaar mee, ben cold turkey gestopt, is te doen, maar er zijn er hier ook die champix gebruiken en er hele goede eraringen mee hebben,gewoon net als met drank de eerste niet opsteken, Succes! Het is echt een aanrader! Rookvrij leven, echt VRIJ, niet meer plaatsje opzoeken waar je mag roken, zorgen dat je peuken en vuur hebt, je huis stinkt niet meer, jij stinkt niet meer,enkel en alleen maar voordelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Dag mensen,Ik wil toch nog eens laten weten. Dat het de moeite waard is, om te vechten voor een alcohol vrij leven.En dat is mijn ervaring nu al bijna vijf jaar.Groet, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Goed gedaan Niets!!!!Slaap maar lekker dan nu:lips:Oh jee, Jopie, ik was nog niet bijgelezen hoorJammer dat die vrouw je tegen is gekomen toen je dat bericht vd ex kreegDan had het verhaal vd hond heel anders afgelopen denk ik:PIk ben er nog hoor Jane,Ik was ff aan het bijlezenjij ook goeienavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 elk nadeel hep sijn foordeel Joopen je zult er vast ooit wat aan hebben op je werk ookdus aftrekken die hap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 goed gedaan ook verranderingSlaap lekker:lips:Ferry van harte hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden