Marc Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Hallo Will,Fijn dat je positief blijft.Per slot van rekening heb je nog ruim een halve (winkel)dagom op zicht een stok en een hond uit te zoeken. Heb je al iets 'op het oog'? Succes!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Dinah,Wel zoveel mogelijk op het forum blijven hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Ha Marc, mijn stokoude witte poes zal wel een "oogje" in het zeil houden, en voor die stok zal ik straks eens goed "uitkijken" Zalig me zo laten lachen op de morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Dinah, samen sterk, dat weet je toch hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Goedemorgen,Dinah,ik begrijp je angst.Het woord kanker is al ontzettend beladen.Maar, weet dat er tegenwoordig erg veelgoede behandelmethoden zijn.Het klinkt blasé, je bent er vroeg bij.Niet dat dat de lading wegneemt.Zeker niet.Meisje, ik leef met je mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Dinah, ik begrijp dat er kanker bij je is geconstateerd? Wat een gigantische schrik moet dat geven meis. Ik ga even proberen te vinden wat je daar eerder over schreef... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Heb het gevonden Dinah. Jeetje, kan me indenken dat je nu even op zoek moet om jezelf weer te vinden en te kunnen gaan knokken. En inderdaad... de overlevingskansen zij zo groot tegenwoordig. Enz. enz enz. Maar op dit moment heb je dus een giga ram tegen je hoofd gekregen en heb je even tijd nodig om alles weer op een rij te krijgen. Kan ik me heel goed voorstellen. Dinah, heel veel sterkte daarmee hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Één goedemorgen vanuit de Voedselbank, mensen. 'k ben vandaag belast met 't logistieke beheer hier. 'k moet de balans opmaken van alle goederen. Deficiet - Surplus, je kent 't wel. Daar zal 'k een uurtje of wat mee bezig zijn. 'k zit nu lekker aan een theetje met een g'vulde koek uit de voorraad(!). Criminele derving wordt dat ook wel g'noemd. Nee hoor, dat mag g'woon. Zolang 't maar netjes wordt afg'schreven. Goed, 'k ga zo beginnen. Tot de volgende thee pauze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Slaap ze Dinah.... Gunn... hard aan het werk dus.... lekker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Zo, ik ga even doorwerken hier, want de pc'kes roepen me. Kom af en toe nog piepen, maar moet nog weg ook tussendoor. Anyway, i'll be back Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 goeiemorgen mensenmijn buddy is ziek, dus ik heb vrij vandaag.Wil als ik je niet meer "spreek" vanmiddag: toi toi toi he!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Zo, lekker geslapen maar te weinig. Kon wel goed in slaap komen maar ging gewoon laat naar bed. Valt me op dat ik al een paar weken zonder oordopjes slaap en met het raam een stukje open Gaat helemaal vanzelf !Maar ik voel me ook zo veilig met die twee wakers tegen me aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Zo weer terug. Zwembad ging pas om 07:30 open (was normaal 07:00)Zomertijd denk ik... tijd maar doorgebracht door een paar km te gaan fietsen:)Gisteren 1e dag zonder medicatie, eigenlijk nergens last van,had ik ook wel verwacht.Lekker is ook dat de kilo's eraf vliegen.Was tijdens de librium 5 kg aangekomen, (is ook 1 van de bijwerkingen)ben er nu 8 kwijt...lekker:)FF scheren en dan boodschappen doen, zie jullie later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Bedankt lieve Jane, maar ik ben er nog heel even. Straks kom ik nog een "laatste" keer terug, in de namiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Top Max, geef me eens wat van jou ingesteldheid ff door, ja ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Max; ben dr sjaloers op,heerlijk om te lezen!jammer dat ik niet van zwemmen houd,maar het fietsen en sporten wel.je gaat goed man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Zo, nu weg, tot strakkies Hou jullie goed hé ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 jane4jammer dat ik niet van zwemmen houd, Ik soms ook niet Jane, vooral als ikom 06:15 mijn bedje uit moet;)(kan vrijdag een half uur later, scheelt weer)Top Max, geef me eens wat van jou ingesteldheid ff door, jaIk ga mijn best doen Will:DMocht ik je niet meer spreken/zien/schrijven, succes vandaag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 ja die discipline en zo vroeg, das niks voor mij Max,gelukkig is volleyen op andere tijdstippen, ben nietzo'n ochtendmens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 morrie....slecht geslapen vannacht, dus ben net een half uurtje wakker.nu even koffie en terug lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 &*^%$##@.Zo, ik ben super boos.Ik ben op woensdag nog in groepstherapie.Verleden week kwam ik voor niets, peut ziek.Vanmorgen hetzelfde liedje.Is het nu zo'n klein moeite om evente bellen dat de groep niet doorgaat???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Nou, het heeft geen nut om in mijn boze bui te blijven hangen.Ik ga de zinnen verzetten, op de fiets en naar een vriendin omeven bij te kletsen.Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Veel succes Isa!!!!Gefeliciteerd met je zoon Vera! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 den Nina se... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Terug in het land dus Niwi?Hopen maar dat het weer beter wordt dan de laatste dagen!Anders weet je waarschijnlijk niet hoe snel je terug zuidwaarts wil! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden