Zuske Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Hoi die Gunn! Balen van je fiets.. Vooral als dat je enige vervoermiddel is (net als bij mij). Tof van je collega dat je mee kan rijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Ben er weer vandoor, ik zit veels te vaak achter de computer de laatste tijd..Sterkte voor iedereen die het nodig heeft ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 quote: Originally posted by: Leniequote: Originally posted by: jopielenie, komop zeg! je kent het mens niet nee idd...maar als je je beste vriend zo overstuur aan de foon hebt dan doet het je wel wat!!!!!!!en nee dit is geen reden om te drinken!!!!!!ben toch (scheld) hard bezig nu om m'n zinnen te verzetten!!!!! Jopie.....mijn excuus...had niet zo uit mogen vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 quote: Originally posted by: verranderingzal nog eens een halve kerk in de fik steken voor jullie..!!!!.... wordt gewardeerd blijkbaar... laters... hey...ik fik mee hoor, maar dan hier thuis!!!sjugt...hoe zal het met Bor zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 quote: Originally posted by: GunnHe he, ook 'k ben weer thuis! Thuis afg'zet, id est! M'n fiets (m'n een'ge vervoermiddel) is naar de vaantjes! 'k zal moeten uitkijken voor een nieuwe. M'n collega is nog zo vriend'lijk g'weest even met me boodschappen te gaan doen. Hij zal me morgen ook weer ophalen en brengen. 'k wens ied'reen met nare b'richten het allerbeste toe. 'k ga niet teruglezen, 'k word daar zelf een beetje depressief van. Goed, nu eerst koken en eten. Tot straks. 'k heb er hier nog wel 1 staan voor je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 @ Tatum..... je bent er wel he zo??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Zo ik ga lekker zitten. Heb een gedeelte van de h. kamer klaar. Ja ik ben er nog wel een dag of drie mee bezig hoor maar het wordt erg mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Lenie, ik ben net thuis van mijn moeder. Ik ben er straks hoor We hebben genoeg om te kletsen in iedergeval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Ik ga nu zo jouw kant oplopen. Wel rustig aan met die Bullmastiffs hé! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noortje Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Wat is het hier stil? iedereen nog aan het eten of uitbuiken?;-)Hebben jullie de weersverwachting gehoord?? maandag en dinsdag 30 graden..t kan ook weer te gek he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noortje Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Hoi wijffie, bedankt! dan is het inderdaad afzien voor je maandag en dinsdag..is ook gelijk weer zo extreem na 2 weken regen regen regen.. Ik werk maandag en dinsdag en het is daar altijd zo vreselijk koud...totdat je weer naar buiten "mag"..klap in je gezicht..., maar goed...verder hoor je me niet klagen..ben wel een zon,-en warmte-mens :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Bor, ik weet even niet wat te zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noortje Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Borretje, ik weet ook niet wat te zeggen...ben er stil van.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noortje Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Isa, goed nieuws kunnen we hier nu goed gebruiken volgens mij..Van harte met je nieuwe baan! en het leuke nieuws over je date! spannend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Borrie Love is all you need, jij vechtertje van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Ben er mee weg luitjes, nog wat koude compressen op mijn ogen en zachtjes voor tv zitten. Morgen misschien beetje minder kermitachtig Slaap ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Theetje Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Borretje, helpt dit? (als is het maar een telletje afleiding) Sterkte, Theetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 borrie ik wou dat ik je ergens mee kon helpen. wat verwachten ze dan in hemelsnaam van je????? wat moet je bewijzen voor ze dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 AvondKan behoorlijk grof klinken maar misschien moet jij je energie maar eerst in jezelf steken igor?Voor zover ik heb begrepen moet je zoon niet weg vanwege je alcoholmisbruik borretje. Ja toch..dat zei je eerder ergens. Dus al wat je deed om daar mee te kunnen dealen heeft niet voor een kentering gezorgd. Ik zou dan denken dat het aan de situatie in zijn geheel ligt. Kan niet anders bedenken.Er is in ieder geval iets dat niet goed zit voor BJZ. De vraag is wat juist? Als dat heel duidelijk voor je is, kan je vechten gaan. Je bent een snuggere meid dus loop niet dadelijk je huis als onderpand te gebruiken en de duurste advocaat onder de arm te nemen. Informeer jezelf héél goed voor je actie onderneemt. Kijk waar er openingen zijn en wat er nog veranderd kan worden, waar je mee schuiven kan. Dek jezelf goed in want rechtzaken zijn enorm zwaar. Hoor mij...net alsof je dit niet allemaal weet . Ik vind het heel triest deze actie. Voor jou en voor je gezin..Maar ik heb ook nooit een opgever in je gezien alhoewel je soms schreeuwde van de daken dat het genoeg was geweest. En dat was het vast op dat moment. Keep on rocking! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 quote: Originally posted by: TheetjeBorretje, helpt dit? (als is het maar een telletje afleiding) ">http://youtu.be/JLYOOezs3DA Sterkte, Theetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Nou moet je nu net alles gaan typen op hetzelfde moment? .Kippetje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Ik kan volgen..Misschien gaan ze er gewoon vanuit dat jullie beiden nog niet sterk genoeg zijn. Ik denk niet dat BJZ ervanuit gaat dat jij en je man nu plots genezen zijn. Maar nog niet sterk genoeg zijn om te kunnen omgaan met de problemen die je zoon heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Pb's zijn zo niet leerrijk..Haal ik mijn reactie ook weg? Ik weet niet of je je gemakkelijk voelt bij deze..let me know en ik pas het aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 ff tussendoor....Tatum en ik hebben een goeie avond gehad...stap 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Nou doe de groeten aan tataum zou ik zo zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden