Spring naar bijdragen

Donderdag 23 juni


bolletje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 164
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
Lenie

quote:


Originally posted by:
jopie


lenie, komop zeg!




je kent het mens niet











nee idd...maar als je je beste vriend zo overstuur aan de foon hebt dan doet het je wel wat!!!!!!!




en nee dit is geen reden om te drinken!!!!!!




ben toch (scheld) hard bezig nu om m'n zinnen te verzetten!!!!!




Jopie.....mijn excuus...had niet zo uit mogen vallen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
verrandering

zal nog eens een halve kerk in de fik steken voor jullie..!!!!.... wordt gewardeerd blijkbaar...




laters...



hey...ik fik mee hoor, maar dan hier thuis!!!
:D

sjugt...hoe zal het met Bor zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Gunn

He he, ook 'k ben weer thuis! Thuis afg'zet, id est! M'n fiets (m'n een'ge vervoermiddel) is naar de vaantjes! 'k zal moeten uitkijken voor een nieuwe. M'n collega is nog zo vriend'lijk g'weest even met me boodschappen te gaan doen. Hij zal me morgen ook weer ophalen en brengen. 'k wens ied'reen met nare b'richten het allerbeste toe. 'k ga niet teruglezen, 'k word daar zelf een beetje depressief van. Goed, nu eerst koken en eten. Tot straks.




'k heb er hier nog wel 1 staan voor je?
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi wijffie, bedankt! dan is het inderdaad afzien voor je maandag en dinsdag..is ook gelijk weer zo extreem na 2 weken regen regen regen..
Ik werk maandag en dinsdag en het is daar altijd zo vreselijk koud...totdat je weer naar buiten "mag"..klap in je gezicht..., maar goed...verder hoor je me niet klagen..ben wel een zon,-en warmte-mens :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Avond

Kan behoorlijk grof klinken maar misschien moet jij je energie maar eerst in jezelf steken igor?

Voor zover ik heb begrepen moet je zoon niet weg vanwege je alcoholmisbruik borretje. Ja toch..dat zei je eerder ergens. Dus al wat je deed om daar mee te kunnen dealen heeft niet voor een kentering gezorgd.
Ik zou dan denken dat het aan de situatie in zijn geheel ligt. Kan niet anders bedenken.
Er is in ieder geval iets dat niet goed zit voor BJZ. De vraag is wat juist? Als dat heel duidelijk voor je is, kan je vechten gaan. Je bent een snuggere meid dus loop niet dadelijk je huis als onderpand te gebruiken en de duurste advocaat onder de arm te nemen. Informeer jezelf héél goed voor je actie onderneemt. Kijk waar er openingen zijn en wat er nog veranderd kan worden, waar je mee schuiven kan. Dek jezelf goed in want rechtzaken zijn enorm zwaar. Hoor mij...net alsof je dit niet allemaal weet ;).
Ik vind het heel triest deze actie. Voor jou en voor je gezin..
Maar ik heb ook nooit een opgever in je gezien alhoewel je soms schreeuwde van de daken dat het genoeg was geweest. En dat was het vast op dat moment.
Keep on rocking!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan volgen..
Misschien gaan ze er gewoon vanuit dat jullie beiden nog niet sterk genoeg zijn. Ik denk niet dat BJZ ervanuit gaat dat jij en je man nu plots genezen zijn. Maar nog niet sterk genoeg zijn om te kunnen omgaan met de problemen die je zoon heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...