Nien Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Will het is allemaal goedgegaan dus??? Wat super zeg. Hoe voel je je nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Hey Niets, zus en zo. Lijk een beetje op de horrorversie van Kermit. Eerste pijnstiller toch maar al binnen, maar het kijken lukt wel, de rest volgt wel, so i hope Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Will,begrijp ik goed dat je je ogen hebt laten liften? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Liften niet Tina, maar mijn walletjes laten wegnemen. Of is dat hetzelfde ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Hahaha, Will.Niet hetzelfde, je zal er lleuk uitzienover een paar dagen.Blauwe wangetjes.Ik spreek uit ervaring, hihihihiDeze zal je wel staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 quote: Originally posted by: borretjeTen eerste; Hij is (nog) niet weg, dus ook (nog) niks verloren. Ten tweede; Mocht hij weg zijn/ moeten, juist dan zal hij me waarschijnlijk harder nodig hebben dan ooit tevoren. In allebeide gevallen moet ik sterk blijven. Lieve, warrige, soms heldere, soms erg troebele, ongrijpbare, begrijpelijke Borretje,tussen angst en hoop, tussen zwart en wit, tussen licht en donker. Het is óf alles óf niets. Aan de ene kant zie je dat je nog een kans hebt, aan de andere kant is alles al verloren. Je kunt niet in de toekomst kijken, niemand kan dat. Het leven heeft regelmatig verrassende dingen voor ons in petto. Daar kunnen we ons met geen mogelijkheid tegen verzekeren of tegen wapenen. Daar is niets onmenselijks aan, maar in je hart al bij voorbaat van vernietiging, destructie, onttakeling, ontmanteling, kortom negatief uitgaan is fnuikend. Nu is het nog zoals je onder "ten eerste" zegt. Houd dat vast. Wat er morgen is, is morgen. Het heeft geen zin om nu al de rest van je leven te plannen op basis van wat er nog niet is. Ook vluchten voor iets wat er nog niet is heeft geen zin. Want wat je denkt dat er morgen zal zijn, zal misschien nooit komen. Of je roept juist dát wat je wilde ontvluchten over je af door nu al te vluchten voor iets wat er zonder vluchten nooit geweest zou zijn.... pfff... beetje goochelen met tijd, daden, gevolgen, kortom je lot. Je lot kun je niet ontlopen, sterker nog: door het te proberen te ontlopen loop je het misschien juist recht in de armen. Dat is nou eenmaal het lot, dat is jouw blauwdruk van het leven. Hoe je ook rent, springt, afleidingsmanouvres bedenkt, je lot raak je niet kwijt. Leef vandaag, leef nu, dit uur, deze minuut, deze seconde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Ha Will,De bij- en nawerkingen worden zeer waarschijnlijk veroorzaaktdoor een legioen jonge enthousiaste (en hongerige) EHECjes.Niet panikeren hoor, dit gaat vanzelf weer helemaal over,op wat voor manier dan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Tina, ik krijg het idee dat ik er ga uitzien als een smurf op sterk water binnenkort, pffff.Ach ja, ik heb het zelf gewild hé.Borrie is er ff niet meer, maar des te meer Kohtje, prachtig verwoord vind ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Marc, ehec heeft bang van mij jong, die gaan allemaal terug lopen naar een makkelijker slachtoffer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Ruzie met een vriendin. Ik heb ergens niet op gereageerd. Ze weet dat ik het loeidruk heb. Stom gezeur. Doet ze maar tegen haar vriendje. We hadden het er nog over Fleur, met vriendinnen laat je dit soort dingen overwaaien. Graag, maar als ze begint krijgt ze het op haar brood terug. Geen ruzie maken met mij, want ik ben daar heel goed in.Vandaag 2x dansen. Vanmiddag lesje en vanavond oefenen voor het optreden. Jihaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Goedemorgen vanuit de Voedselbank, mensen. Vandaag gaan we de voedselpakketten samenstellen (197 voor deez' week). We zetten nu alle goederen klaar voor straks. Van elk item gaan er 1 á 2 (en soms ook meer, al naar gelang de grote van 't artikel) in een krat. Vanmiddag, tegen 13:00, is de daadwerk'lijke compilatie. Zijn we weer versterkt met vier man. Okay, nu aan 't zwerk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Heftig Jopie, wens je veel sterkte, kracht en moed toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Ik ga mijn oogjes even laten rusten, voel dat het nodig is, tot strakjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Jopie . Jij en je kids veel sterkte de komende tijd:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Bor...Jopie...heel veel sterkte van mijn kant.ik heb weer een waardeloze nacht gehad...zelfs zo erg dat ik vannacht om 02.30 mijn slaapkamer stond op te ruimen en te poetsen.ga ik straks mee verder..wil ook nog vitrage ophangen.nu ga ik eerst even met de honden lopen want m'n hoofd moet leeg...door het bericht van gisteren.wip later nog wel even binnen...oja??...morgen 4 weken droog!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 't was nodig ver. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Als je slaapt Verra dan herstel je het best zei mijn manneke altijd, en die sliep heeeel veel.Goh mensen het wordt hier mooi zeg. De kleur heb ik wel een beetje lichter gemaakt anders zou het te donker zijn maar het is wel ontzettend sjiek. M'n schilderijen komen nu ook veel beter uit. ik voel me toppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 fijn is dat he Bol?als alles weer lekker fris isfris om je heen ...fris in je hoofd.nah ga ff wat doen nu...boodschappen en verder met m'n slaapkamer..want ik heb vanmiddag pedagogische verantwoorde dingen te doen..hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Jopie, meis, veel kracht de komendetijd voor jou en alle vier jullie kinderen,de 2 van die hele andere kant gaan jou waarschijnlijkook wat meer nodig hebben, misschien niet meteen, maarjij wordt de enig overgebleven ouder nu. een hele taak dus,het lot kiest sterke schouders voor zware lasten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 quote: Originally posted by: igoreventjes gauw want ik moet weer weg. ik loop bij een psycho en ik heb therapy momenteel. borrie je hoeft je niet ongerust te maken hoor. ooit krijg ik het onder de knie. voordat het te laat is. en het waarom fleur...... daar is geen reden voor ik ben wel ontzettend druk de laatste tijd (te druk). maar dat doe ik zelf en dat is ook maar tijdelijk. en nu ben ik weg laterssssss Je gaat er nogal licht over Igor. Blijkbaar zie je dat wel zitten zo die braspartijen tussendoor. Je bent oud genoeg veronderstel ik dan maar zekers. Leuk zuipen dan maar, have fun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 net m'n vriend gesproken...de euthanasie van zaterdag gaat niet door.ze is vannacht vredig ingeslapen uit zich zelf...hier heeft hij en de familie meer vrede mee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 ben er even weg mee....verders met m'n slaapkamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Innige deelneming Lenie, als je toch moet gaan, dan best op die manier lijkt me. Vredig ingeslapen uit zichzelf.Sterkte meisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Lenie , sterkte meid. Dit lijkt me beter zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 "Men" zegt wel: je krijgt niet meer op je brood dan dat je aan kan. Of dat waar is weet ik niet, ik vind het nogal eens op het randje balanceren wat ik of een mens aan kan. Er zijn grenzen, er zijn breekpunten. Ik kan niet anticiperen op hoe een situatie uitpakt, ik kan wel anticiperen op hoe ik er mee om zal gaan door nu mijn leven in balans te houden, een veilige plek als basis in mezelf te houden. Leren vertrouwen dat ik doe wat ik kan, dat ik het aan kan, wat de situatie ook is of zal worden.Dat lees ik bij Jopie en Bor, een moed die is vrijgekomen uit een doodlopende weg, een levenskracht, daar heb ik veel respect voor. Want wat lijkt de keus gemakkelijk om in bepaalde situaties terug te grijpen naar de bekende verslavingsweg, zoveel makkelijker dan een onbekende weg. Te kiezen voor de kracht van jullie kunnen vind ik moedig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden