Spring naar bijdragen

Maandag 27 juni.


bolletje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 269
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
Zonnetje

Hallo,


het is een tijdje geleden dat ik hier nog ben geweest; is te voelen (te lezen) want ik ken hier amper nog iemand.


Nadelen van het verblijf in buitenland blijkbaar... als je terugkomt lijkt alles heel onwerkelijk, bijna surrealistisch.


k' wou toch effe dag zeggen tegen Bol, Fleurtje, Will, Woman, Dhendro en Hannah1! Oh ja en ook tegen Mupke, Jane4, Witte en het Vlaamsmeisje! En ook aan al diegene die ik (sorry) ben vergeten op te sommen. Ik weet ... long time ...maar ik hoop dat alles ok is met jullie.


liefs zon



Hoi Zonnetje, hier alles ok, hoop met jou ook :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom terug Rapi. Wat fijn dat je het leuk gehad hebt. Ben je nu wat uitgerust?

Zo De voorkamer is bijna klaar. Laat ik nu wat grijsel tegen het plafond smeren:angry: Moet er ff over na denken of ik nu heel het plafond moet witten. pppffftt. Het is hier 3.25 mtr. hoog en ik moet met losse handen de muren aan de bovenkant doen. Dat doe ik over 5 jaar ook niet meer hoor, als ik val, val ik erg laag.
Zo nu m'n schilderij weer ophangen. Ben de lijsten aan het schilderen. Donkerblauw. Staat mooi tegen een grijze achterwand.

Smakelijk Soothe.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Straks met de animals onder de douche, in het park kwamen we buffelvlaaien, modder en een paadje met houtsnippers tegen. Dat vonden ze een reden om eens lekker feest te vieren en te rollenbollen.......
Ik heb maar een oogje dichtgeknepen, ik weet dat dat gebeurd als we naar het park gaan en ze vinden het geweldig.....
Ik heb Raksha zelf nog met aarde ingesmeerd, ze ging helemaal uit er bol (ze kan niet zoveel meer zelf) Goed voor de vacht zeggen ze toch ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Verrandering, ik las je verhaal over dat auto-ongeluk . Wat kan helpen is door te zien dat het 2
op zich zelf staande gebeurtenissen zijn. Jouw auto-ongeluk heeft niks te maken met het auto-ongeluk
wat je kind zag maar jij maakt (logisch) wel die koppeling. Ik heb het met brand gehad,
paar jaar terug zat ik midden in bosbranden en snap eigenlijk nog nauwelijks hoe ik daar uit ben
weggekomen. Maar goed loop springlevend rond dus ben er uit gekomen.
Toen ik was gestopt met drinken en er weer bosbranden in het land waren en ik de rook zag in
de verte en de vlammen op het nieuws, kreeg ik het knap moeilijk en gierende trek.
Op het forum de trek elke keer uitgezeten en het droog gehouden kwa alco. Toen de branden
weer wat minder werden realiseerde ik mij door het nuchter allemaal nog een keer te beleven
van toen ik zelf in de brand zat, ik het begon te verwerken. M'n nachtmerries die ik had over de
branden (bv. schreeuwend wakker worden en brand roepen) hielden op.
Nu krijg ik ook geen trek meer bij bosbranden maar reageer gewoon nuchter op de situatie
van dat moment.
Dus ik heb 2 adviezen voor je: Doorsta je emotie van nu nuchter en probeer te begrijpen dat het
ene ongeluk niks met het andere te maken heeft, stapel ze niet als 1 zware emotie op elkaar
maar maak een scheiding tussen de gebeurtenis van toen en de gebeurtenis van nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
jopie

in de jaren 70 ontstond er een nieuw modewoord

vooral erg 'in' bij libelle-lezeressen.

het 'minderwaardigheidcomplex'.

Een ander woord voor een onstilbare honger naar bevestiging en complimenten.

De kern van het probleem zat m in het 'onstilbare'.


Iemand met een minderwaardigheidscomplex hoef je mijns inziens niet te prijzen.

Is namelijk zonde energie, levert niets op, draagt niets bij.

Mijn kwartje van vandaag.



heb even buiten gezeten... eigenlijk nog steeds te warm...
Maar kom binnen en lees even bij van waar ik was weggegaan..
En stuit al heel snel op dit bericht.
Sorry, het zal misschien niet zo bedoeld zijn, maar als vervolg op wat Lenie schreef vind ik het toch wel heel hard overkomen.
En 'Libellelzezeressen'???
Wat bedoel je daar mee?

Om eerlijk te zijn vind ik dit echt heel lelijk overkomen naar Lenie.

En dan kwak ik er nog maar een bericht op van een paar dagen geleden wat me vanaf het moment dat ik het (de volgende dag) las gewoon schokte en wat ik ook heel lelijk vond.
Het werd neergezet naar aanleiding van het feit dat Lenie aangaf dat zij 'blij' was met het feit dat zij door de schuldsanering over drie jaar schuldenvrij zou zijn en dat zij het feit dat zij van een eventuele baan geen extra profijt zou hebben wel op de koop toe nam.
Hier werd het volgende berichtje op geplaatst:

"Kom nog ff piepen,
dus als ik het goed begrijp kan je al je geld verbrassen.(lijkt me wel eens leuk)
zuipen, feesten, vakanties, winkelen, duurste opleidingen etc.
Nog schulden maken ook.
En dan bestaat er een instantie die dan zorgt voor je schulden.
hmmmm
Of zie ik iets over het hoofd.
En voor wat meer leefgeld in de week stop je geld in de zoom van je gordijnen....

Diep triest vind ik dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is dat tweede berichtje niet van Hannah nummer uno? Dacht het wel..Vandaar dat Sowhat zo sterk reageerde en Jopie daar weer op reageerde met iets over het nemen van je eigen verantwoordelijkheid.

Ik ben niet zeker of Jopie het bedoelde naar Lenie toe..het zou voor meerderen van het forum kunnen gelden. Misschien had ze het over zichzelf.
Als de boodschap in het bericht luid 'niemand kan je van jezelf doen houden' dan snap ik het..de tekst op zich bedoel ik. Voor wie de boodschap is..no idea..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...