Gunn Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Okay, mensen, 'k moet naar 't Sociaal Restaurant. Met een beetje g'luk tussen de druppels door. Tot vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Bay Gunn,Ga ook even naar het dorp,Is hier geloof ik weer wat lichter geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Goeedemiddag weer allemaal,log ff in voor Bor!Reageer eigenlijk weinig op je postings puur omdat ik niet zou weten wat ik moet zeggen om je je beter te laten voelen.Denk dat niemand dat kan in de situatie waarin jij nu zit!Maar dan lees ik net wat je schrijft over je zoontje en dan denk ik ineens......JA!!!!!!!....... er is wel iemand die je beter kan laten voelen en dat is je kleine dappere mannetje!Hij vecht met je mee,hij blijft je steunen en doet z,n best voor jou!Onvoorwaardelijke liefde! Mooi,zooooo mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Mooi Bor!Mooi dat jullie elkaar zo blijven steunen en elkaar er doorheen slepen!Je mag trots zijn op je mannetje!Daar kunnen menig volwassenen een voorbeeld aan nemen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 en nu........HOP naar de IKEA!!!!!!! pppffffffffffffffffffffff!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Isa het gaat er niet om of het voor ons kinderspel is, het gaat er om dat jij nu kwaad en gefrustreerd bent, en dat jij het nu moeilijk hebt.Het lijkt me vreselijk om zo te moeten leven meid en ik hoop echt dat er gauw een einde aan komt. Je voelt je misschien zo machteloos en kan inderdaad geen kant meer op. maar des te meer kun je dadelijk van je vrijheid weer meer genietenomdat je de andere kant zo mee gemaakt hebt.Weet je al een beetje wanneer je weer wat normaler kunt leven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Isje zou je niet eens kunnen vragen of Tactus of iemand van het maatsch. werk of zo, tenminste iemand die weet, hoe een alci in elkaar zit, gaat praten met je ouders?Dat ze je ouders duidelijk kunnen maken dat je een verslaafde niet kunt dwingen om te stoppen of te minderen?Je ouders kunnen eigenlijk ook geen kant meer op, en misschien is dat de rede waarom ze met zo'n noodmaatregel komen, maar het is niet de juiste. Dat zullen ze niet weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Goedemiddag,Sta al meer dan een half uur stil op de A15 voor de tunnel in Alblasserdam. Wordt een beetje saai zo langzamerhand... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Ik heb 35 euro per week voor boodschappen en dan nog een beetje voor zakgeld en een kop koffie ofzo. De rest gaat op aan buikdansen, materiaal, workshops, cursusgeld. Mn eigen keuze. Studeren kost geld. En ik red het goed. Voel me al schuldig als ik eens een paar euro meer uitgeef. Financiele Ramadan. Komen echt wel weer betere tijden, nu zaaien is later oogsten en vruchten plukken ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Jopie meisje toch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 En ik sta hier nog altijd:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Verra, Shahire en ik hebben gisteren een uitgebreide reactie op jou geschreven. Je reageert daar niet op, ik vind dat wat vreemd ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Wat is het heeeeeeeeeeeeeet, en blijft het heeeeeeetSchuldsanering.....hoe komt men erin terecht, zoals Vera zo mooi beschrijft, in de hand heb je het niet altijd.Isa, ik heb je hier een hele tijd geleden "zien" groeien! Van onzeker klein meisje naar zelfstandige, "ik-weet-wat-ik-wil" super meid!Nu dus ff terug naar af! Maar je ouders hebben toch ook ondertussen gezien wat je wel kan.Discussie Jopie en weet ik wie nog, tja daar zeg ik niks over. Behalve (kan het niet laten dus) dat ik Jopie heb leren kennen ls iemand die integer is enweet waar zehet over heeft. Niet dat ik het daarom altijd eens moet zijn met haar en zij nog veel minder met mij waarschijnlijk, maar toch ken ik haarals iemand die niet "zomaar" iets zegt.Ze zal zeker eerst nadenken. Maar goed, zoveel mensen,zoveel meningen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Teveel ik denk aan je met deze warmte, is het nog uit te houden in de auto? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Hey Harry!!wat een hitte he!pfffffffffffffffAlles goed verder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Ha! Borrebor!!!Wat een hitte he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Joehoe,nou het weer is hier weer prachtig hoor.Lekker naar het tuincentrum gefietst.Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Niet te doen Bor!En ik kan nogthans goed tegen de warmte.Maar dit!!!!!!!!!!! pfffffffffffffffffffffffffffKan amper ademen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Heeeeeeeeeyyyyyyyy Sunshine!!!!!Ik zag je nog net!Wanneer zijt ge weer terug weg dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Hallo Vlaamse alles goed in de Limburg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 phoe!veeuuuuuuuls te heet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 tja ken dat... maar hier is het ondragelijker dan ginder... je kan er niet aan gewoon worden omdat het om de 2Ã 3 dagen verandert. How's love life? Still butterflies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 YES!!Verklaring Omtrent Gedrag is afgegeven en onderweg!!!Maandag beginnen met de nieuwe baan!!!Opluchting alom hier:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Nu ff visitie, zo weer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Max, toppie voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden