Spring naar bijdragen

Dinsdag 28 Juni 2011

Susana

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 335
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeedemiddag weer allemaal,
log ff in voor Bor!

Reageer eigenlijk weinig op je postings puur omdat ik niet zou weten wat ik moet zeggen om je je beter te laten voelen.
Denk dat niemand dat kan in de situatie waarin jij nu zit!
Maar dan lees ik net wat je schrijft over je zoontje en dan denk ik ineens......
JA!!!!!!!....... er is wel iemand die je beter kan laten voelen en dat is je kleine dappere mannetje!
Hij vecht met je mee,hij blijft je steunen en doet z,n best voor jou!

Onvoorwaardelijke liefde! Mooi,zooooo mooi!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa het gaat er niet om of het voor ons kinderspel is, het gaat er om dat jij nu kwaad en gefrustreerd bent, en dat jij het nu moeilijk hebt.
Het lijkt me vreselijk om zo te moeten leven meid en ik hoop echt dat er gauw een einde aan komt. Je voelt je misschien zo machteloos en kan inderdaad geen kant meer op.
maar des te meer kun je dadelijk van je vrijheid weer meer genietenomdat je de andere kant zo mee gemaakt hebt.
Weet je al een beetje wanneer je weer wat normaler kunt leven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isje zou je niet eens kunnen vragen of Tactus of iemand van het maatsch. werk of zo, tenminste iemand die weet, hoe een alci in elkaar zit, gaat praten met je ouders?
Dat ze je ouders duidelijk kunnen maken dat je een verslaafde niet kunt dwingen om te stoppen of te minderen?
Je ouders kunnen eigenlijk ook geen kant meer op, en misschien is dat de rede waarom ze met zo'n noodmaatregel komen, maar het is niet de juiste. Dat zullen ze niet weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb 35 euro per week voor boodschappen en dan nog een beetje voor zakgeld en een kop koffie ofzo.
De rest gaat op aan buikdansen, materiaal, workshops, cursusgeld.
Mn eigen keuze.
Studeren kost geld.
En ik red het goed. Voel me al schuldig als ik eens een paar euro meer uitgeef.
Financiele Ramadan. Komen echt wel weer betere tijden, nu zaaien is later oogsten en vruchten plukken !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is het heeeeeeeeeeeeeet, en blijft het heeeeeeet

Schuldsanering.....

hoe komt men erin terecht, zoals Vera zo mooi beschrijft, in de hand heb je het niet altijd.
Isa, ik heb je hier een hele tijd geleden "zien" groeien! Van onzeker klein meisje naar zelfstandige, "ik-weet-wat-ik-wil" super meid!
Nu dus ff terug naar af! Maar je ouders hebben toch ook ondertussen gezien wat je wel kan.

Discussie Jopie en weet ik wie nog, tja daar zeg ik niks over. Behalve (kan het niet laten dus) dat ik Jopie heb leren kennen ls iemand die integer is enweet waar zehet over heeft. Niet dat ik het daarom altijd eens moet zijn met haar en zij nog veel minder met mij waarschijnlijk, maar toch ken ik haarals iemand die niet "zomaar" iets zegt.
Ze zal zeker eerst nadenken.

Maar goed, zoveel mensen,zoveel meningen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...