albertina Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Goedemorgen,wat klinkt het allemaal vrolijk hier.Fijn om zo de dag te beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 goede morgen allemaal doe mij maar een flinke bak koffie. ik ga zo eventjes sporten wie gaan er mee?????? yvonne wanneer ben jij voor het laatst wezen sporten vertel vertelen hoe is het met borrieknorrie??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Goeiemorgen Tina en Bor.. Koffie staat klaar, zonnetje schijnt, en er ligt een hele nieuwe schone dag voor ons.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Heeee Igor.. Ik ga met je mee hoor. niet zo heel vroeg please? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Ennu... inderdaad al een paar weken niet geweest.. zulke rare chaotische weken ... en dan schiet het sporten er als eerste bij in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 quote: Originally posted by: fleurtjegoedemorgen morgen met al zijn bewoners In Nederland zijn de diploma-uitreikingen aan de gang of gepasseerd lees ik. Dochter heeft geen diploma-uitreiking met toeters en bellen maar krijgt wel haar rapport vandaag. Heb totaal geen idee hoe dat er uit gaat zien maar denk wel dat ze door mag naar het volgende jaar. Dus later op de dag zit de dees op een stoeltje met dochter in de gang voor het klaslokaal te wachten op het sein van de titularis dat we binnen mogen voor het oordeel. Fleur,Ook héél spannend en zekre niet minder belangrijk hoor!En het klinkt zo lief dat je daar met haar op de gang gaatzitten wachten,.Wat gaat dat officieel daar in het Belgse:) en om eerlijk te zijnheb ik het woord titularis even gegoogeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 30 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Yvonne...alleen maar koffie???? Waar is mijn smoethie??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 ik heb het niet mee gekregen gisteren waar kan ik zoeken of kun je het in het kort vertellen?? borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 goeiemorgen Vera, Nou, vandaag dan de bank maar vermijden he? En vanavond lekker vroeg naar bed. Hoop voor je dat oudste snel weer opknapt. Vind het leuk te lezen over de 'laatste weken' perikelen. Iedereen kijkt uit naar de vakantie. Ik vond het vroeger altijd heerlijk die zomervakantie. Lekker alles op het gemakje, niet op tijd aangekleed hoeven zijn en te rennen. En de schoolreisjes... De dag van te voren heel serieus de tas pakken... en met een klein beetje geld naar het winkeltje om de snoepjes uit te zoeken die mee moesten. Verpakking met pakjes sap, 'rol' fruitella, wiltte bolletjes en portemonneetje met een paar gulden om wat lekkers te kopen ... Zo leuk ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 mogge allemaal, geslapen alsof ik in coma lag. Tweede dag AD, het lijkt wel cannabis, eten en slapen, eten en slapen. Bijwerkingen zegt dokter, gaat na een week beter. Nou stiekem vind ik die bijwerkingen wel lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Sorry Susan... dacht dat je na het sporten gelijk door zou gaan... :$Maar in de koelkast staat wel een sapje... neem je een flinke slok en tegelijk een hap appe en kiwi... goed malen met de kiesjes en dan wordt het vanzelf een smoothie Tis dus ff behelpen vanmorgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 goeie morgen Borrie.Igor voor jou een Wie zit er nu nog meer hier aan de kof? Ik weet het niet meer maar voor iedereen een goeie morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 ook goeiemorgen Denker , rustig aan dan maar voorlopig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Verra,niet gaan slapen op de dag,het zal niet meevallen maar anders draaide dag en de nacht om.Dus bijtertjes op elkaaren wakker blijven vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 dank je bollie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Behelpen, daar doe ik het voor Yvon Ik kom en ik ga. Off to work Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 verra iedere 3 minuten melden zodat we weten dat je niet slaapt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Ja, kalm aan. Het is mooi weer dus vanmiddag even zwemmen denk ik, en natuurlijk krachttraining. Traning moet wel doorgaan met al dat eten, ik krijg echt vreetkicken van die pillen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 30 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Yvonne: hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Lekker werken Tatum.. fijne dag hoor. Denker, oeps, inderdaad uitkijken dan en sporten... zou jammer zijn als je tonnetje rond groeit door die pillen :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Mozes kriebels,ik zie een mega lekkage plek in mijn badkamer.Nou, daar mag ik wel een loodgieter voor gaan bellen.W.s. van de buren boven.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 denker je kunt bij yvonne achterop de fiets springen en dan gaan we met z'n drieen of zijn er nog meer liefhebbers om te sporten???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Borrie en nu????vandaag weer droog? beloof het me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Igor vandaag droog blijven zal niet zo moeilijk zijn maar droog blijven, dat is de kunst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 als je het dan maar nuchter doet borrie je wilt toch niet weer een opname???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden