Spring naar bijdragen

Maandag 4 juli 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

Zo ik heb weer lekker gegeten. Zus heeft gekookt en dan is het altijd erg lekker.Verder is het hier rustig.
We zijn ff naar de markt geweest en verder wat gepoetst hiero.
Ja vakantie daar heb ik nooit zoveel behoefte aan. Dan komt ook omdat ik niet werk dus geen verplichting heb. maar ik kan me zo goed voorstellen dat de mensen die een druk huishouden hebben of moeten werken, graag even helemaal geen verplichtingen hebben. Lekker doen waar je zin in hebt.
Zo nou ga ik bankhangen.
Sorrie dat ik niet zoveel kan zijn op het forum maar Zus wil met haar vlam chatten. Ja en dan moet ik maar wijken.;)
Misschien dat ik vanavond nog ff weltrusen kom wensen.
Voor nu, iedereen een smakelijk eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 122
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hallo, Wij gaan hier ook niet op vakantie, en moet zeggen dat geeft ook wel weer rust!!! hoef niets te plannen!! wat mee te nemen, en als ik op svakantie ben denk ik alweer over de terugreis, nee hoor lekker thuis in de tuin!!!
Straks komt de oppas en dan lekker ff sporten en de hond uitlaten en dan mijn mandje in.
fijne avond allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook weer even binnen..
Mooi Max dat het meeviel vandaag..
Dinah.. pfff, zal aan je denken morgen, is allemaal niet niks hoor.
En denk dat je inderdaad alles heel goed moet doorpraten, vragen wat je ook maar vragen wilt.
Zal aan je denken morgen :heart:

En dan het item 'vakantie' ...
Tsja.. als ik heel eerlijk ben: ik zou op vakantie kunnen gaan... waarnaartoe dan ook.
Maar ik heb er niet echt behoefte aan.
Ik vind het al heerlijk als ik een paar weken 'niets hoef' .
Gewoon lekker genieten van mijn eigen gedoetje.
'Vroeger' .. heel veel vroeger hadden we er al helemaal geen geld voor om op vakantie te gaan.
Kindertjes waren een hele lange vakantie thuis.
En ik kon ervan genieten dat we zes weken lang niet vroeg in de morgen al kant en klaar hoefden te staan, lekker in de pyjama (wat een achterlijk woord eigenlijk) rondlopen zolang als we wilden.
En kijken naar een ander die wel van alles kon/kan?
Daar word je niet blij van.
Roeien met de riemen die je hebt heb ik vroeger geleerd
:)
En het vakantiegevoel hangt echt niet af van 'weg' kunnen .. of van 'nog verder weg ' kunnen.

Wijfie, verkijk je er niet op alsjeblieft.... maak er thuis een vakantie van meis..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry lieve frummers,
ik heb nog niet terug gelezen. Ben de hele dag al zo uitgelaten vrolijk. :moon:Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk zo vrolijk, ik ben behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik nooit:moon: Mijn mannetje is weer terug bij me en wil me een nieuwe kans geven. Sta stijf van de ibuprofen omdat mijn schouder zo zeer doet, maar dat is nu even bijzaak!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeienavond alle

na ruim 12 uur onderweg te zijn geweest weer thuis
helemaal op geen rug en benen meer over
gaat denk ik wel 3 dagen duren,maar het was gezellig...heerlijk amsterdam
nu lekker me bed en in en nog even tv kijken

doeiiiiiiiiiiiiiiii

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...