bolletje Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 Zo ik heb weer lekker gegeten. Zus heeft gekookt en dan is het altijd erg lekker.Verder is het hier rustig.We zijn ff naar de markt geweest en verder wat gepoetst hiero.Ja vakantie daar heb ik nooit zoveel behoefte aan. Dan komt ook omdat ik niet werk dus geen verplichting heb. maar ik kan me zo goed voorstellen dat de mensen die een druk huishouden hebben of moeten werken, graag even helemaal geen verplichtingen hebben. Lekker doen waar je zin in hebt.Zo nou ga ik bankhangen.Sorrie dat ik niet zoveel kan zijn op het forum maar Zus wil met haar vlam chatten. Ja en dan moet ik maar wijken.Misschien dat ik vanavond nog ff weltrusen kom wensen.Voor nu, iedereen een smakelijk eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 Spannend Max, mooi dat het zo goed ging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 Max,fijn dat het goed ging.Ik heb momenteel ook niet zoveel met vakantie.Met dit mooie weer ook niet zo de behoefte.Nedeland is een prachtig land, er zijn hierzoveel mooie stukjes natuur.Nu ga ik maar aan het eten beginnen,andijvie stamppot.Lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 Ding dong I'm back....Al gegeten, zo een kopje koffie, ff schrijven en vroeg naar bed.Heb ik nu al zin in. Eetsmakelijk allen.Max, super. Rustig aan he, dan breekt het lijntje niet! Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 Ben er weer vandoor.Mss tot vanavond.Thanks BB, dat moet ik idd nog goed in degaten houden, zelf goed grenzen aangevenipv overal als een dolle op af te gaan.Komt goed, trap niet weer in dezelfde valkuil... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 max fijn dat het zo goed ging verder nog nieuws hier??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gabber Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 Max fijn dat het goed ging en niet te snel !Ik ben vandaag lekker aan het werk geweest en ik heb de kinderen dit weekend gehad.Ik voel mij heerlijk !!6 dagen alcoholvrij sinds 29 juni 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 Gabber gaat goed zo, volhouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 quote: Originally posted by: Gabber6 dagen alcoholvrij sinds 29 juni 2011 Hoi Gabber, erg goed van je ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 hallo, Wij gaan hier ook niet op vakantie, en moet zeggen dat geeft ook wel weer rust!!! hoef niets te plannen!! wat mee te nemen, en als ik op svakantie ben denk ik alweer over de terugreis, nee hoor lekker thuis in de tuin!!!Straks komt de oppas en dan lekker ff sporten en de hond uitlaten en dan mijn mandje in.fijne avond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 Hier ook weer even binnen.. Mooi Max dat het meeviel vandaag.. Dinah.. pfff, zal aan je denken morgen, is allemaal niet niks hoor. En denk dat je inderdaad alles heel goed moet doorpraten, vragen wat je ook maar vragen wilt. Zal aan je denken morgen En dan het item 'vakantie' ... Tsja.. als ik heel eerlijk ben: ik zou op vakantie kunnen gaan... waarnaartoe dan ook. Maar ik heb er niet echt behoefte aan. Ik vind het al heerlijk als ik een paar weken 'niets hoef' . Gewoon lekker genieten van mijn eigen gedoetje. 'Vroeger' .. heel veel vroeger hadden we er al helemaal geen geld voor om op vakantie te gaan. Kindertjes waren een hele lange vakantie thuis. En ik kon ervan genieten dat we zes weken lang niet vroeg in de morgen al kant en klaar hoefden te staan, lekker in de pyjama (wat een achterlijk woord eigenlijk) rondlopen zolang als we wilden. En kijken naar een ander die wel van alles kon/kan? Daar word je niet blij van. Roeien met de riemen die je hebt heb ik vroeger geleerd En het vakantiegevoel hangt echt niet af van 'weg' kunnen .. of van 'nog verder weg ' kunnen. Wijfie, verkijk je er niet op alsjeblieft.... maak er thuis een vakantie van meis.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 Sorry lieve frummers,ik heb nog niet terug gelezen. Ben de hele dag al zo uitgelaten vrolijk. :moon:Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk zo vrolijk, ik ben behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik nooit:moon: Mijn mannetje is weer terug bij me en wil me een nieuwe kans geven. Sta stijf van de ibuprofen omdat mijn schouder zo zeer doet, maar dat is nu even bijzaak!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 Niets... wat heerlijk voor je. Geniet ervan En maak er wat moois van , het is je gegund Luitjes, ik sluit hier af... Laterrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 Niets gefeliciteerd! Wat heerlijk voor je hier droog,maar moe, ga even douchen en lekker vroeg naar bed Laterszzzzzzzzzzzzzz............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 howdiehow Moe hier..oud wijfke..Duuuuuuuuuus dadelijk ook maar naar mijnen nest.Fijne dag gehad..zalig weertje! Verder weinig te melden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 niets wat fijn voor je. maak er wat van héverder wou ik eventjes weltrusten wensen. ik ben zooooooooooooo moeeeeeeeeeee weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 goeienavond allena ruim 12 uur onderweg te zijn geweest weer thuishelemaal op geen rug en benen meer overgaat denk ik wel 3 dagen duren,maar het was gezellig...heerlijk amsterdamnu lekker me bed en in en nog even tv kijkendoeiiiiiiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 slaapwellekes allemaalMups :lops;Dinah wees sterk, mooie vlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 ik zit me steeds te verbazen hoe vroeg jullie wakker zijn!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 Hoe ouder je wordt, hoe minder slaap je nodig hebt janneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 haha! ik heb ook weinig slaap nodig hoor, alleen ben ik wel blij als de kindjes s ochtends uitslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 maar fleur, je hebt op 4 mei je aangemeld, een aparte reden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 Ik kom even binnenvliegen om Fleur een :lops; te geven. Lekker slapen straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 o fleur sorry je zou al gaan slapen. trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden