Lenie Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 quote: Originally posted by: albertinaquote: Originally posted by: Lenienee Bol...dank je...zet hier verders niets meer neer Hoi Lenie,fijn je weer te lezen,voorlopig heb je toch al 2 postings geplaatst.en dat was het weer even.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 goedenavond, vanavond lekker met mijn mannetje(3) gegeten en hem nu ff voor de tv gezet, de rest is uit logeren!! Vanavond paardrijden, ff lekker mijn zinnen verzetten.Voel me moe, en nutteloos, naar gevoel en dat met dat mooie weer.zijn dit afkickverschijnselen?Leuk idd om te zien hoe actief het hier is, erg leuk om soms ff mee te lezen, is gelijk ff de zinnen verzetten, moet wel opletten dat ik niet te veel achter de computer blijf zitten.NOu luitjes fijne avond, eetsmakelijk en tot horens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Hoi Mup,Wat mij betreft geen nieuwtjes.Maar moet wel eerlijk zeggen, dat ik maar tot 1 bladzijde heb teruggelezen.Hoe ist?Druk gehad vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Ja, het is bij ons nog best druk op het moment. Nog eventjes en dan is het vakantietijd he.Maar jij bent al geweest toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Goh Bol, dat is lief van je:present:,Lien,Ja dat ongedurige, en wat nutteloos voelen, horen echt bij de afkickverschijnselen.Had ik toen ook heel erg.Je eigenlijk gewoon even ongelukkig voelen he!Gaat weer over hoor.Eet smakelijk overgens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Ja Mup,Mijn vakantie zit er alweer op.Heb me wel nieuwe energie gegeven hoor.de natuur was daar zo prachtig!En wanneer ga jij dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Nog 4 weekjes wacht Rapi. En dan op naar Zeeland. Ik ga met mn zoon kamperen.Was jij niet met Latex naar Frankrijk? Wandelen toch. Dat ga ik ook nog eens doen. Als zoonlief niet meer met ma op reis wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Leuk, Zeeland,Ga je dan alleen met je zoon?Is hij nog klein dan?Ben met LATex naar Zuid-Tirol geweest,noord Italie, bij de Dolemieten.Dus bijna goed:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Nee, zo heel klein is ie niet meer hoor. 14 jaar dan als we gaan. En kamperen is ie dol op. dus ik ook. Ik moet weer afhaken. De keuken roept. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Stillekes hier,sssssssstttttttt......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Boeh. Moet zo weer plaats maken voor Zus. die wil weer met haar schatje:P chatten. T'is wat hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Vechten om de PC Bol?Wel je eigen plekje opeisen hoor!Jij hebt hier je lieffies, hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Ja als het te erg wordt, dan sla ik d'r kunstgebit voor d'r ogen. Is ze gelijk genezen van dat opeisen allemaal.Bah ik word er kotsmisselijk van, maar het is niet anders.Mensen tot later allemaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Hihi, Bolletje en meppen Ben ook weer thuis luitjes. Pfff, verslapen dus vanmorgen, en dan blijf je de hele dag achter jezelf aanrennen Zo leuk dat Jane dat al aanvoelde en de hele boel alvast klaarzette.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gabber Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Hallo Allemaal,Leuke enthousiaste berichten hier. Ik heb zelf ook een relaxte en nuttige dag gehad.Iedereen een fijne avond toegewenst.Groetjes GabberGestopt 29 juni 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 ik probeer t ook weer een keertje:)zit buiten.. oudste moet naar bedje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 ben over een kwartiertje terug.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Lenie :heart: Niets :heart: Wat leuk om van jullie aanwezigheid te horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Het maakt ook niet uit. Niet sinds ik 15 werd en mijn vriendinnen me ook in de steek wilden laten. Het maakt niet uit. Ik had een beter leven erna. Ik log uit. Ga lekker eten en tv kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 ik kan je wel bijpraten over bevallingsverhalen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Janneke, ik ben ook bevallen. Van een prachtige dochter. Die is inmiddels 15, bijna 16, maar ze blijft prachtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Ik ben geen helper.Primula, misschien lukt het jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Ik ben - net zoals jullie - zwaar beschadigd. De nieuwelingen heb ik niet aangekund. Sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Ik ga nu toch maar eten. Niet eten roept drinken op. Lekker bloemkool met kaassaus en sausijsjes (hoe schrijf je dat? ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 ja kijk dan weet ik niet meer wat ik moet typen, wie is er dan nog??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden