Spring naar bijdragen

Dinsdag 5 juli 2011


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 215
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb geen verwachtingen denk ik naar jou daarvoor ben ik teveel met jouw verwachtingen bezig terwijl die me eigenlijk niets zouden mogen schelen. Ben redelijk gevoelig voor iemands kijk op mij. Noem het onzeker zijn.
Blaffende honden bijten niet, deze bakenen of hun territorium af of zijn gewoon bang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
verrandering



verder gister wederom droog dag 8 gaat lekker zo... alleen gister wel anderhalve reep chocolade weg zitten werken...Euuuh dat is helemaal niets voor mij hahahhaha maar ik vond het bijzonder lekker...



Super verra!!!
Dag acht alweer! Chocolade...zwijg me ervan..

Afwassen Fleur!!
Ja ja..

ff weg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mmm, 'k moet je dan toch teleurstellen, 'k denk dat we allemaal op de één of andere manier verwachtingen hebben naar elkaar, al is het maar dat de rendez-vous leuk zal zijn dus dat de persoon die voor je zit interessant is, je een aangename tijd met elkaar hebt doorgebracht,... dus dat is altijd spannend en the name of the game...

en wat die 'kijk' betreft ook hier kan ik enkel zeggen, wat mezelf betreft: ja ik heb een kijk op je obv je geschreven uitspraken op de forums waar ik je heb ontmoet maar of dit klopt ... dat zullen we moeten uitproberen
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat ken ik verra..ik at bijna nooooooooooooit chocolade. Nee geen zoetebek hier..en vorige week op één dag 4 snickers en drie chacha's. Nog ff en ik ben zo vet als een varken!

Ik denk niet dat ik mezelf kan vergelijken met de persoon die ik oog te zijn op het forum zonnetje :D.
Ik heb meestal niet zo veel te vertellen in real life :). Of het moest over anderen zijn...ik heb daar zo'n vaartje naar. Mijn leven is dan ook niet zo interessant..grrrrrraaaaaaauwwwwww.

Stuur je nog wel een pb'ke. Maar eerst nog vlug naar de winkel met dochterlief voor die haar schup weer wil afkuisen :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou jullie zijn druk in de weer thuis, ik zit hier op m'n werk het e.e.a. te lezen over welke stappen ik ga ondernemen. Dat ik een probleem heb dat heb ik al lang geleden erkent, heb zelfs een periode een anonieme behandeling achter de rug waar ik overigens veel van opgestoken heb.
Zit te denken om een 1 op 1 behandeling, bestaat zo iets eigenlijk ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Spike,
welkom hier,
:present:

Nou er is nog wat onrust bijgekomen,
al moet ik zeggen dat ik gelukkig een goed
gesprek heb gehad.

Gedeeltelijk kunnen achterhalen waar de onrust vandaan komt.
Dus weer iets om aan te werken en naar te kijken.

En wat betreft de onrust erbij,
ik heb een uitnodiging om vlgd week naar de
woning te gaan kijken.
Ben zóóóó benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Spike,

ik ben meer het beweegelijke type,
;).
Van ontspanningsoefeningen krijg ik op zijn
Amsterdams gezegd de gillerietus.

Voor mij werkt fietsen en lopen het beste.


En, jij kan het ook, dat heb je immers al 3 jaar bewezen.
Zet 'm op hoor.
Je kan het.

@typfout.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
fleurtje

Hey Lenie! Werd tijd dat je nog eens binnensprong
;)
.


Redelijk klinkt tussenin..niet zo goed, niet zo slecht.



idd...het gaat
met het niet drinken gaat het goed...maar de rest even niet.
ga even een week terug lezen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Max super joh. Kijk dat moeten we hebben hé?

Lenie gaat het niet zo goed meisie? Wil je er iets over vertellen?

Zo we hebben een eind gewandeld en dat was heerlijk. Ben er normaal gesproken niet zo kapot van maar we hebben een heerlijk terrasje gepikt en lekker rustigaan gedaan.
Us ff kijken wat we gaan eten. Haché met rode kool en aardappeltjes. Dat gaat er denk ik hier wel in.:P

O welkom Spikie/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...