niwi Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 ben bolletje se....alles goed met ons ?den kruimel ook se... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Met de kruimel is het prima, goed geslapen en de twee logeetjes kleinkinders, nog heel klein hebben keurig door geslapen en niet om drinken gevraagd. Dus super.Toch goed om zo nu en dan even te melden op het forum, geeft een lekker gevoel.En ik hoop dat mijn kleinzonen zich nooit zo gaan gedragen met drank.Doen m'n kinderen gelukkig ook niet.Fijne dag allen, het weer is goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 fantastisch he, kruimel...en blijven schrijven als je je daar zo goed bij voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 bekkie og gefeliciteerd en een prettige dag nog!!.Ben er vandoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Alles goed met ons hoor Rekel. We houden het nog steeds droog dus wat willen we nog meer hé?Lekker Kruimel twee van die ukkies in huis. Dat moet een zalig gevoel geven. Fijn dat je af en toe toch ff op bezoek komt.doeg doeg Max. Maak er een mooie dag van hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Goeie morgen allemaalwas bekaf gister en sliep al om half 9ik heb beter door geslapen dan andersom 4 vanacht even koffie gedronkenen weer geslapen tot 9 uur, tot 12 uurtjes geslapenen ik had t nodig, voel me nu wel lekker en uitgerust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Goede morgen,wat een verhaal Tina! Brrrrrrrrrrrrrrrrr.Die tuin komt vast ok Hannah. Toch maar wat geduld hebben,voor je het weet groeit alles weer te snelmoet je gaan wieden en maaien. Sha Snoep BRAVO!Bekkie proficiat en hoop dat je alles krijgt zoals je het hebben wil.Bollie, wat een coole kooi zeg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 den Nina se...ook al weer van de partij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 oh en dan zag ik nog iemand over het hoofd....maja me al diee rook rondom mijne kop....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Voila da wast!Den Niwi se. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 dat heb je als je een rookgordijn optrekt he....dan zie je maar de helft... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Goedemorgen allemaal.Dire Straits - Calling Elvis (Live) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Goeie :rose:nige morgen frummers!Tina, wat een rotgevoel om zo iets aan te moeten zienen wat raar dat de gastvrouw/-heer het lieten gebeuren ook.Wat zul jij blij zijn geweest nuchter en alert te kunnen zijn zegen wat zal die knul nog lang zich rot voelen als hij er al goed vanaf komt.Sha en Snoepje::light::present::present::heart::light::present::present::heart::light::present::present::light::present::present::heart::light::present::present::heart::light::present::present::light::present::present::heart::light::present::present::heart::light::present::present::light::present::present::heart::light::present::present::heart::light::present::present::light::present::present::heart::light::present::present::heart::light::present::present::light::present::present::heart::light::present::present::heart::light::present::present:6 hele maanden toppers! Gefeliciteerd hoor meiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 heel erg bedankt voor jullie felicitatieseen half jaar alweer...wat gaat die tijd toch hardveel geleerd in dit half jaar en toch wel een ander mens gewordenmoet er wel aan blijven denken ..dat het niet vanzelf sprekend gaat wordenben blij dat ik door heb gezet door deze toch wel moeilijke strijden als ik het dan moeilijk had was er altijd wel 1 van jullie:heart:sha..jij bent gelijk met mijn begonnen..en we zijn samen de strijd aan gegaanal kennen we mekaar nog niet echt...je bent voor mijn toch speciaal:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 ach, Snoephoe harder de strijd, des te zoeter de overwinning... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Voor wie mij vrijdagmorgen gelezen heeft:mijn zoon is met zijn vader op de oplichter afgestapten heeft zijn geld zo teruggekregen, de aangifte blijftstaan, maar wat de politie er nog mee zal doen is vaag.Die jongen kwam met een pak geld en telde het zo uit: hijnoemde allerlei smoezen waarom hij niet heeft geleverd of terugbetaalden degenen die er niet achteraan gaan hebben vette pech.Ik denk dat hij zo ook niet aan te pakken is, want degene die er wel werk van makenkrijgen wel hun geld terug en die knul gaat gewoon door op een ander IP-adres enonder een andere naam. Misdaad loont soms dus wel, maar de aanhouder wint nog steeds in dit geval:)en nu strandweervroeg heen en vroeg terugwant rond etenstijd gasten in de B&Bdie heb ik gister helemaal gekit en de voegen gewitdus ziet er weer spic&span uitmag ik nu ff volleyenmet mijn beachboys-harem:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Oh en Beks: uit het oog, maar nog niet uit het :light::present::light::present::light::present::light:van harte meis en ik hoop dat het goed gaat naar omstandigheden. Succes in de detox! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 niwi...klopt helemaal..ben een stuk zoeter gewordenjane...fijn voor je zoon..is toch een hoop geld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Jane,wat fijn dat je zoon z'n geld heeft teruggekregen.Top..Wat betreft het laten gebeuren door deouders, mijn vriendin is best wel allert,ze heeft een broer die ook teveel drinkt.Dus heeft wat dat betreft ook het nodige meegemaakt.Echter, als er zo'n 40 mensen zijn ben je het overzicht snelkwijt.Waarschijnlijk heeft hij voor het feestje al thuis het nodige ingenomen.Maar goed, ik houd erover op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 tjee wat een verhaal albertina, wat een drama, fijn dat je hebt kunnen helpen!!zo zie je maar weer wat drank met je doet,hoop dat mijn kinderen zich later wel kunnen inhouden!!!fijne zondag toch nog! hoop dat je het een plaatsje kunt geven vandaag.Ik ben nu mijn 3 week in!!! dus al 2 weken drank vrij, en ik voel me heerlijk!! op de moeilijke moment na! Op naar de volgende weken.Net als snoep en sha, op naar het half jaar!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Goedemorgen allemaal.Heel erg bedankt voor de felicitaties en wensen heel erg lief. Alleen ben ik nog langgggg niet jarig. Snap er niks van in mijn profiel staat het ook goed, dus raar??¿¿Een fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Zo ik heb de kleine vijver die zorgt voor het filteren eens schoon gemaakt. Er zat een hele hoop drap in dus het ding werkt, en ik trots.Vanmiddag een gesprek samen met W. met wat mensen van de D.A. omdat er ergens een bom gebarsten is. Nu gaan Wim en ik proberen om het toch weer een beetje te bepraten. Ze hebben net met spoed gebeld.Het huidige hoofd kan het niet meer aan maar kan niet delegeren, dus alles loopt in de soep. Bovendien is ze vaak niet aanwezig dus daar moet eens verandering in komen.Het zat er al lang aan te komen, maar het rotte is dat W. en ik het dan op moeten knappen, maar goed ik kijk wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 MorgenAl ff aan de afbraak hier. Kelder staat helemaal open dus trekt een beetje.Tina, wilde nacht gehad . Nondeju!! Jane4, nondeju!! nogmaals..Volgens mij word ik geplaagd door....BEKKIE...jij dikken vetten deugniet...daar gaat ze weer met haar omgekeerde ?? Grrrrrrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Nee ik kan het nog steeds niet en bij deze vertik ik het ook nog te leren..Terug aan de afbraak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Wat ben je aan het afbreken Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden