albertina Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Mmmmmmm?zo druk zijn we toch niet?Ik hoor geen lawaai. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 ik ga ook maar ff mediteren op mijn matjerust ik toch uit (zou mijn moeder gezegd hebben)de zon schijnt:rose:tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 joop ook een pannekoekkie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Jopie foei, daar kom je wel voor terug he,nou je mag in de rijik heb nr 1 getrokkenwie volgt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Jopie: ik neem mijn massage tafel...je bent de eerste!!!Nu ben ik weg anders ben ik te laat....fijne dag lieve mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 matten is knokken Joopkom maar op!ik sta nr UNO op de lijstnanananana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Susana ik was eersteeerlijk is eerlijken ja ik weet de wereld is niet eerlijkmaar jij toch wel?slijm slijm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Zeg Jopie,voor iemand met een ochtenhumeurben je wel druk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Ja, graag jopie,dan word ik wellicht nr.1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 thnx Jopieals ik heb ontvangenkan ik ook zaliger geven, ha haen kan ik Sus helpenop kijn arthrose naheb ik ook gouwe handjes:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Tina, niet voorkruipen jij heanders moet je achteraan de rijzo doen ze dat in Elysium ookbij de opgietrituelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 ik ben geloof ik ook wat hyper hevoor iemand die aan het mediteren ismet 3 mokken koffie in dr donder:Dnog maar eens proberen dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Goooooooooooeeeeedddddeeeeeeesssssss smorgens lieve kanjers.Iedereen goed geslapen? Ik moet zo gaan werken, en als het goed is ga ik vandaag kijken naar een hele grote kooi. Een kennis van de D.A. heeft een papegaai gekocht en weet er nog eentje te koop.Misschien dat ik die ga kopen. Wil er weer graag eentje hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Goedemorgen allemaal,Sorry voor mijn spijbelgedrag van de afgelopen dagen; ik heb het gewoonkeidruk gehad. Voor de Vlaams- en Friestaligen onder de forumbewoners:keidruk is een Nederlands-Brabantse uitdrukking en betekent zoiets als zeerdruk of heel erg druk, maar dan nog veul en veul meer. * typefoutje, grammaticafoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Een papegaai?Die vind ik zóóóóó eng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Ik zou zo dolgraag een Ara willen hebben. Hij heeft er twee zitten waar hij (denk ik ook mee fokt) maar die dieren zijn zo allejezoes duur. Ik zie wel, en dan wil ik een jonkie. Maar het kan ook een andere zijn hoor. Ik wil hem dan echt heel tam hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Goeie morge !het slapen is een ramp maar voel me wel lekkerheb gister helemaal geen trek momenten gehadvandaag naar de jellink voor een gesprek en ik denk volgende week bloedprikken voor de lever waarden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Goeie morgen Sowhat en Marq.Borrie lieverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Even goedemorgen zeggen en dan zo naar het werk:)Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 een hele Goedemorgen, al wat laat, gauw naar m'n werkFijne dag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Goed. Ik ben weer werken. Mensen houdt het lekker droog vandaag hé? Dan kan je morgen zonder kater, ook weer genieten van de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 goeienmorgen alleme jongste is weer thuiswas echt zielig gisteren...hij kwam binnen en zei..ik moet gewoon huilenal die jaren hiervoor heeft hij daar geen last van gehad dat hij mijn echt misteen nu opeens wel ...ben ook heel anders gewordennormaal had ik het niet echt leuk gevonden dat die weer naar huis kwamwant dan had ik niet door kunnen drinken en weer alles moeten ondernemen met hemmaar nu ben ik echt blij ermee:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 weer een voordeel van het niet drinken Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 goedemorgen, weer lekker aan de koffie, al voel ik me alles behalve lekker, beetje down!zo nuchter ga je wel veel voelen en nadenken!! is niet altijd makkelijk, Hopelijk gaat het de rest van de dag beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 quote: Originally posted by: Shahireweer een voordeel van het niet drinken Snoep jaaaaa...en normaal wilde hij niet naar huisdan zei hij tegen zijn oma...wilde dat jij mijn moeder wasniet dat ik niet goed voor hem zorgde of zo hoormaar was er gewoon niet echt bij en dat voelen kinderenzo en nu even weg want wordt emotioneel:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden