albertina Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Ik zal het er niet meer over hebben hoor.Maar achter me laten, nee dat gaat nietéén twee drie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Albert en Hannah: van harte gefeliciteerd! :sun::light::musicnote::sun::light::musicnote::sun::light:Han ik hoop dat je veel planten voor je tuin krijgt vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 En Tina, het is Triest dat die ouders de schuldbij je vriendin leggen, maar ja hun geweten zal ookniet echt brandzuiver zijn he, dus een ander de schuld gevenis dan makkelijker, in eerste instantie dan.Vriendin kan ook verhaal halen bij hem/hen voor het verstoren van hun feest!Maar voor iedereen een voorbeeld dus, hoe het niet moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 11 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Verrandering; wees trots op jezelf..heel knap!!We gaan voor nog een week!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Goede Morge !!!!Jullie zijn er vroeg bij.ik heb wel lekker geslapen moet ik zeggennu evne koffie en verder wakker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Hihi, Vera , wij zijn al bijna aan de lunch toe he? Luitjes, ik ga wat doen, heb vrij, moet ik de dag wel een beetje benutten.. Ik begin met even van het zonnetje te genieten.... Laterrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gabber Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Hallo allemaal,Gefeliciteerd aan de jarigen.Het gaat heerlijk en relaxed met mij.Het weer zit ook mee, maar in de brains schijnt het zonnetje ook.GroetjesGabber.Gestopt 29 juni 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Hannah1, van harte gefeliciteerd!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 goedemorgen, het zonnetje schijnt, koffie smaakt goed, ik ben een blij mens vanochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Goedemorgen Heb ik ff lang geslapen..en ik kon nog langer alleen moet ik dringend. Vandaag dagje vrij, morgen weer werken.Het gaat hier goed lees ik . Zo moet het ook..Tina, eindelijk is het verhaal zo goed als rond. Nu nog ff verwerken en dan kan het opzij die boel. Ik vind het trouwens niet vreemd dat de ouders niets melden van de epilepsie. Zoiets doe je als het nog kids zijn en kan me voorstellen dat een tiener er helemaal niet van gediend is dat ouders dat dan nog gaan liggen rondbazuinen. Zeker niet als ze zo oud zijn dat ze al alcohol op mogen. Maar daar verschillen de meningen..Had hij zijn medicatie genomen en niet zoveel gedronken was er waarschijnlijk niets aan de hand geweest. Ik denk dat als de jongen groot wou doen, hij de enige is die wat kwalijk kan genomen worden. De andere partijen kunnen er weer van leren en het dan toch misschien anders doen de volgende keer. De reactie van de ouders is heel natuurlijk. De manier waarop misschien iets minder..Wou ik toch ff kwijt gezien de reacties Ik ga maar eens verder schuren denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Goede morgen,Hannah van harte en een heel groot pak in geschenkverpakking met "rust" en "kalmte" van mij!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Dat is toch wel straf hé!!! Wil ik reageren op een pb van tactive en macheert dat weer niet..Grrrrrrrrrrrrrrrrr...Sha, heb jij nog problemen met het versturen van pb's? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeWil ik reageren op een pb van tactive en macheert dat weer niet..Grrrrrrrrrrrrrrrrr... Kan je dat hier niet doen? Tactive leest net mee zie ik. Moggeh allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Voor ik in de startblokken schiet...Dinah ..hoop dat alles een beetje goed gaat...laat je vlug nog iets weten?laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Mups Is da ni een beetje lomp? Kan het hier zetten natuurlijk...maar dat is zo hmmm... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Dat staat er stom Volgens mij loopt diene net weg..Niet vloeken Fleur..niet vloeken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Ze lezen alles wel hoor Fleur.Sapperdeflap vind ik wel een keurig scheldwoord. Maar misschien is het toch handig als je ze een keer vraagt hoe dat zit met het niet kunnen verzenden van pb.. Is je box Snet items niet te vol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Ik haal het weg..vind het hier echt te stom staan..Heb tactive daar eerder al eens een mailtje rond verzonden. Zei toen net hetzelfde als jij..nee sent is leeg.Heb nog wat ruimte ook in de inbox.Ach ja, het is nu niet dat ik elke dag in mijnen box zit hé. Zal hem later nog eens mailen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Ik zen ff nor den bakker ..ik eet echt niet goed zo op mijn eentje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 zo dochter zit in de bus richting loretstraks met vriendin en kids middag speeltuin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Dag Mup, dag Fleur. Dag allen. Ja Fleur, nu moet ik nog effie broeden op je pb. Komt straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 quote: Originally posted by: RaeJa Fleur, nu moet ik nog effie broeden op je pb. Hé, dat doen kippen ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Maar hanen niet :DHet is supermooi weer buiten..heb geen zin om te schuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 quote: Originally posted by: verranderingfleurtje, beetje kinderachtig dat je nu met dit weer niet gaat schuren.... :D :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden