Spring naar bijdragen

dinsdag 12 juli


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kan je de knop gemakkelijk terug omdraaien Lytse?
Minderen maalt nog altijd door mijn hoofd. Meestal zet ik het opzij. Alleen wordt het soms zo warrig in mijn hoofd dat de reden ergens verdwijnt in al de mist. Deze moet namelijk voor mezelf gegrond zijn. Trek heeft verschillende gezichten en hoe weet je dat je zoiets niet beslist onder de invloed van je verslaving. De menselijke geest is een ingewikkeld iets. Jezelf bedotten is heel gemakkelijk. Niet dat ik het niet onder controle kan houden, de drank..Maar ik wil de afhankelijkheid niet meer. Kan je het één loskoppelen van het ander?
Zeur zeur zeur Fleur :D

Helpt je therapeut ook bij je lichamelijke klachten? Wel tof dat je zoveel aan je partner hebt!

Pijn hebben moet verschrikkelijk zijn..
Drinken heel verleidelijk..maar je doet het toch maar! Is behoorlijk knap van je!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja AR in z'n tijgerslip!
Er moet hier op het forum nog ergens een foto zijn (van den dikke bb als ik me niet vergis).

Bol en papegaai????

Ah Tina gaat de aankondigingendoen bij de meeting! In bloemenlegging, lopend ophet pdoium, ala van oekel waldolala! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur,

Het is wel zo dat ik vrijdag aan het einde van de middag al denk aan dat glas van 's avonds! Echt een alci dus.
Als ik me erop instel lukt het me om de knop om te draaien en te zeggen: vandaag niet!
Ik hoop alleen vurig dat ik dat kan blijven volhouden, want als het op de lange duur weer misgaat, dan zit er niets anders op dan helemaal te stoppen. Dat helemaal stoppen wordt mijn wederhelft te gortig en dat zou ik dus alleen moeten volhouden.
Hopelijk komt het niet zover.

Lytse.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...