Spring naar bijdragen

dinsdag 12 juli


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi !
Ik heb zo,n leuke date vandaag :)
Gisteravond belt hij op, spreekt hij plat Rotterdams..... oef. Ja gek he als je daar in de buurt woont. Had ik wel kunnen bedenken...Maar ja ik zal wel in zijn oren plat Zaans praten...
Hij heeft nog langere dreads dan dreadwonder, tot zn kont. Opgewekt en echt zo'n spring in het veld.
Als ie maar geen grove woorden gebruikt, dan kan ik er wel doorheen prikken. Ik kreeg al een sms met: hieroo nog een kussie
Gek want op msn was hij wel beschaafd nederlandsch
Nou ja, dat wordt leuk. In ieder geval dikke pret vanavond..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman,

Bij de dikke pret kan ik me veel voorstellen.
Het zal wel leuk zijn.

Echter dit, neem niet te snel steeds vreemd volk mee naar huis.
Wees niet te goed van vertrouwen.
Het is een rare wereld.

Je hebt reeds zo het één en ander meegemaakt.
Straks ben je bestolen, of erger.

Op de dating sites lopen veel mafkezen en ontregelde figuren rond.

Ik maan je slechts tot enige waakzaamheid.

Verder zeg ik, ieder diertje zijn pleziertje.:P


Woman een groet.:heart:


P.S hier sprak een ouwe wijze man.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat lees ik? morgen storm /wind e.d? :wacko:
ik ben in mijn tuin bezig, heb dat ff niet nodig, staat nu een half hok, als de dood dat dat dan omwaait, met N z'n buien, is het toch altijd maar afwachten wanneer er weer wat wordt gedaan, maar nu is mijn oom er weer eens om te schilderen, afplaktape heeft er meer dan een week opgezeten, dacht nog, kan niet goed gaan, en nu is het eraf en ja hoor.... alle verf eronder eraf, gewoon kaal :( oom zegt, ligt niet aan tape, maar aan verf :huh: heb ik zo mijn vraagtekens bij, maar ja ik moet niet zeuren, ik heb in mijn leven zoveel geschilderd, en er zo'n hekel aan gekregen, dat ik blij mag zijn dat iemand anders het doet, maar hou m'n hart vast, want ik kan het inmiddels zelf wel heel netjes, haha het is ook nooit goed. N komt zo iets halen, kreeg weer zo'n gezellig smsje. Ik vindt 't goed... ben i.i.g rook en drankvrij gebleven :)

Woman, een date spannend hoor, ik bewonder jou er wel in, ik zou dat denk niet durven, maar dat komt ws ook omdat ik nooit chat, misschien heb je dan net als hier, toch wel een beetje een idee hoe of wat, i.i.g veel plezier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik hoor ook van die rare verhalen, had vroeger een bazin, net gescheiden en haar afspraakjes waren verschrikkelijk (enkel sexueel e.d) rare verhalen gehoord toen, andere vriendin van mij is verliefd geworden op een getrouwde man (wat doet zo iemand op een dating site?) ,maar ken ook 2 vrouwen bij wie het allebei bij de eerste date ''raak'' was, eentje gaat er trouwen en de ander is al een hele tijd heel gelukkig, leuke mannen! Dus tsja... dat kan ook!

Maar voor mij, nee laat maar, ik heb er te weinig vertrouwen in, zal je zien dat van de 100 beschaafde mannen ik net de ''slechterik'' eruit pik of zoiets :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij geldt; hij moet te traceren zijn op internet (facebook, hyves enzo) en daar ook actief op is, niet met allemaal chickjes maar met vrienden en familie enz. en zn msn moet ook gewoon een msn naam hebben, geen extra msnadres met veel cijfers erin, zonder profiel en zonder schermafbeelding en historie. Ook geen taalfouten en behoorlijk taalgebruik op msn. Kan je wel zien dat iemand beetje niveau heeft.
Allemaal erg makkelijk te checken these days.

Soothe thanx voor je bezorgdheid. Ik wil bijna zeggen je hebt gelijk maar ik ben wel streetwise. Toch dank broeder, door wat mij is overkomen ben ik juist extra scherp geworden. Te scherp juist, mag wel een onsje minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi Woman,

Streetwise, zo hoort het.
Komt allemaal redelijk solide over.

Fijne dag.


Straks gebeurt mij Dit ook.

Lekker rustig, zullen jullie denken.;)


Nu naar de H*ma. Sokken ruilen.
Koop ik gisteren sokken, zonder te denken, dat er ook maten bestaan.
Wat een oen.:angry:


Wellicht laters.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi MsLuzac

Welkom hier bij ADB!
Knap dat je met je huiosarts gaat praten!
Ik heb er even over gedaan om naar de huisarts te gaan,
schaamde me diep....
Maar....hij had geen oordeel,geen commentaar en luisterde juist heel goed en wat was ik achteraf blij dat ik ben gegaan zeg!!!


Sterkte en heel veel succes!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoihoi,

ik kom ook weer even binnenwippen,
;).
Druk ochtendje en deel van de middag gehad.
En ik ben net voor de bui binnen.

Woman,

wat Soothe schreef heb ik ook wel eens gedacht,
een gewaarschuwd mens telt voor twee.
:present:.

Verder weinig te melden,
behalve dat ik een lijst voor een houttekening
heb opgehaald.
Kom ik thuis, beschadigd.
Nou morgen maar terug naar de winkel.
Had ik maar beter op moeten letten.
:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi

Hier giet het al..en toch ga ik lopen vandaag! Niets houdt me tegen :huh:

Bah balen Tina..allez ik baal toch van zoiets. Ik hou me dan al een hele discussie voor..jakkediejakkedieja.

Het is een vreemd iets..ik broed..nog net geen ei. Op en neer..neer en op..op en neer..
Koekoe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje, ik houd je helemaal niet tegen om te gaan lopen.

Hoe kan het dat je zo onrustig bent?

Spike, goed bezig! Volhouden!

Ya: fijne vakantie!!! Ik hoop dat je lekker kan genieten van je eerste 'droge' vakantie.

Hier gaat het redelijk, alleen super chagie vandaag. Irriteer me aan alles en krijg niets uit mijn handen. Morgen een betere dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...