An Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Spike precies zoals je het zegt!!In het begin is het lichamelijke wel heftig.En wat doen we onszelf telkens aan?????????Ik ben trouwens ook op de zoveelste herhaling hoor.Maar nu heb ik wel zoiets van, niks volgende maand of dan en dan misssssssschien wel.NUL ga ik doen.En dan weer je tijd opnieuw in zien te vullen.Zeker als je geen werk hebt.Van de andere kant kan je je dan wel concentreren op jezelf.Ik durf NU beter de stap te nemen omdat ik vrij ben.Want ik ben zo onrustig als de pest en daarom ben ik blij dat dit forum er is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Ha Desi.... eigenlijk zou ik mijn bril af moeten zetten, dan zien ze tenminste het verschil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Quote.....Spikevind het heeeeeel erg moeilijk vooral om weer in actie te komen en weer te gaan eten er komt nog maar weinig uit mijn handen alles is moeilijk, zelfs de was in machine wassen ben letterlijk mijn leidraad kwijt en zit nu op de blaren letterlijk, verveel me en ben behoorlijk chagerijnig bibbers in de ochtend, bij het wakker worden heeft ook veel te maken met niet weten hoe de dag in te vullen heb geen werk op het moment geen vrienden, ben eenzaam en ook wel bang voor hoe het verder zal gaan er zijn voor mij zoveel triggers.... ik ook ( weer) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Albertientje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 mupkeen heb je face book aan gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Nee, ik had niog geen tijd Snoep. Je bent zeker benieuwd mij te zien he? Ik ben heel knap :$ Nog effies geduld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 mupke...ik val niet op vrouwen dat weet je nu toch wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 quote: Originally posted by: snoepjemupke...ik val niet op vrouwen dat weet je nu toch wel Je hebt mij nog niet gezien. Wacht maar af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 @Jaap moest er toch maar een keer aan geloven maar tot nu toe nergens last van:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 quote: Originally posted by: Mupkequote: Originally posted by: snoepjemupke...ik val niet op vrouwen dat weet je nu toch wel Je hebt mij nog niet gezien. Wacht maar af. nee ik ga voor fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Spike: over het eten, ik eet me ongeluk, of beter gezegd, snaaien.Misschien moet je proberen meerdere malen per dag een hapje te nemen?Ik heb zuurkool gegeten en ga nu uitbuiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 quote: Originally posted by: snoepjenee ik ga voor fleur Ik ook! Maar nu ga ik voor een dutje. Het is er echt weer voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Heb vandaag al 2 dutjes gedaan....Breekt zo lekker de dag Owja ik heb een foto van mn nieuwe kostuum wat ik aan het maken ben, even imageshacken, momentje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 http://imageshack.us/photo/my-...s/30/purplelilac.jpg/Wel weer op zn kop....irritant is dat zeg :s Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Mooi Woman. Talent!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Volgens mij is het etenstijd.Zoooooo rustig nu.Ik zit met eten nog op P. te wachten. Hij zit weer in een file:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Goeie avond allemaal,Ben net thuis en ga nu voor het eten zorgen. Heb erg veel trek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Hoi An,Zou het zo goed vinden als je nu eens echt stopt.Het is een never ending story.Ga er verdraaid nu eens helemaal voor.De drank heeft je nog geen meter vooruit geholpen.Ja soms ontspant het wat, ik weet het!!Dan ben je weer twee drie dagen ziek en drinkt nooit meer!Beste An, sluit het smoezenboek en doe iets.Gaan met die banaan. Leidt jezelf niet steeds om de tuin. (kan dat?)An actie, Wat velen kunnen, kan jij ook.Groet,Doe iets!! Om moedeloos te worden, toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Goedenavond allen,Ik vond roken zonder te drinken niet lekker, dus ik had makkelijk praten. Nu is dit anders. Wanneer ik even niet drink, dan snak ik juist naar een sigaret. Het lijkt wel gewoonte te zijn, of gewenning. Ik begrijp wijfie helemaal. Zelfs ik, als roker, vind het nog steeds vies als er in mijn auto, of in een kleine ruimte gerookt wordt. Het is ook een domme rot verslaving en helemaal nergens goed voor. Is er wel een goede verslaving??? Volgens mij niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Voor An en al die gene die al zo vaak gestopt zijn maar waar het niet bij gelukt is, we hebben een weekpactdraadje. Misschien helpt het jullie ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Hééé An,welkom terug maar weer.Leuk je weer te lezen al is de reden minder geslaagd.Go for it,voor het overige sluit ik mijaan bij broeder Soothe.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Bolletje dank je voor de tip.Ha Soothe, bekend gezicht. Ja om moedeloos van te worden.Maar nu gaat het ECHT gebeuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Ha Albertinaatje: ja de rede is wat minder, evengoed.Toch de moed maar niet verliezen want dan is het einde zoek.Jij gaat goed he?!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Ja An,ook ik was hardleers,nu ben ik blij met mijn nuchtere leven.Niet altijd een feest maar véél beter.Kom op, de smoezen door de plee,en huppakee!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 An,Ik hoop het en ik gun het je zeker.Je probeert het steeds weer, dat moet ik je nageven.An, per dag, weet je wel.Vandaag houden we het droog.En...wie schrijft die blijft.An, je kan het.In ieder geval leuk te zien, dat je nog bestaat.Verders alles wel, naar ik hoop?Dag An. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden