Spring naar bijdragen

Vrijdag 15 juli


Max72

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 470
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve Yvon,
voor jou absoluut niets persoonlijk. Je bent een topwijf!!! Twijfel nooit over jezelf. Je bent een topper en heb altijd veel aan je feedback gehad. Mijn negatieve feedback geldt voor lang niet iedereen, absoluut niet. Maar ik wil gewoon heel goed duidelijk maken dat de drempel voor nieuwkomers heel erg hoog is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was dus gewoon heel lekker Joop, mooi.
En die krieltjes.. zijn de volgende keer ook helemaal goed dus...

Snoep... ik kan van geen kant begrijpen dat ik zou moeten opflikkeren door een posting van Bol.
En Niets is nog stees online... dus...

Sorry lui, dit is forumvervuiling, ik weet het, maar ik wil gewoon een antwoord van Niets...
Kan een hoop hebben, maar laat me door niemand en niets zomaar zeggen dat ik ******en al helemaal niet met de reden die erbij staat.



quote:


Originally posted by:
Niets

Yvon, sorry hoor. Ik heb niet gedronken. Maar ben dagelijks betrokken bij studiepatienten bij 1 van de 2 studiecentra mbt kanker in nederland. dus een heel andere doodsnood onder mensen in nederland. sorry dit schiet me in het verkeerde keelgat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: Djoon

@Sowhat, 't is ook geen verwijt of iets dergelijks, mijn berichtje. Alleen, zo sta ik er nu zo even in. Weet (nog) niet hoe ik goed met dit forum om moet gaan. Dat zegt iets over mijzelf, probeer zorgvuldig om te gaan met mijn berichten en reacties. Als ik mezelf loslaat in woorden, dan kan ik iemand krenken of mezelf. Dat kan je in gesprek goed corrigeren, maar niet op een internet forum. Zag dat zojuist net terug op berichten en reacties van Lenie en Niets. Dan treed er ruis op. Maar misschien denk ik teveel.

Djoon,
Vaak wordt die ruis veroorzaakt doordat mensen zich aangevallen voelen en zich dan gaan verdedigen. Dat is de pest met geschreven berichten je hoort de stem niet.
soms kunnen mensen het heel goed bedoelen maar komt het verkeerd over.
Ik ben diegene die aan Niets gevraagd heeft of ze soms gedronken had, maar dat is verkeerd gelezen.
Als ik vind dat iemand "anders"schrijft dan dat ik normaal gesproken lees, vraag ik of deze persoon gedronken heeft. dit heb ik geleerd hier op het forum.
Vroeger was ik ook erg bang om mensen pijn te doen of ook pijn gedaan te worden. een van de reden waarom ik dronk. Nu ben ik daar minder bang voor maar zal altijd toch proberen om mensen zo min mogelijk pijn te doen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Niets

Lieve Yvon,


voor jou absoluut niets persoonlijk. Je bent een topwijf!!! Twijfel nooit over jezelf. Je bent een topper en heb altijd veel aan je feedback gehad. Mijn negatieve feedback geldt voor lang niet iedereen, absoluut niet. Maar ik wil gewoon heel goed duidelijk maken dat de drempel voor nieuwkomers heel erg hoog is



Onbegrijpelijk nogmaals je reactie Niets.
Nu opeens de andere kant op?

Sorry, maar jouw reactie was wel degelijk heel persoonlijk gesteld.

En ik denk dat je eens heel goed naar alle positieve reacties moet gaan kijken Niets, in plaats van de negatieve dingen te benoemen.
Ben je nou echt zo naief om te denken dat alleen posting van nieuwkomers af en toe niet worden opgemerkt?


Iedereen is hier ooit een nieuwkomer geweest.
Ik ook.
En soms ben ik nog steeds een nieuwkomer, of meer : weer een nieuwkomer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...