lady jane Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 voor mij niet Niwihet is klem zettenverantwoordelijk makenboos en angst tegelijkmaar dan nog ergerzoietsvoor mij dus he!ff de sauna instoom afblazen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Rekel we drinken hier niet dus iedereen kan zich inhouden, geen zorgen. En anders zet ik ze gewoon de deur uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 lijken wel een stel hongerige wolfen..maar een hoop zijn natuurlijk al heel lang zonder?????als man zijnde zou ik niet naar de meeting durven te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Jawel, je hebt gelijk, Jane...we zullen ongetwijfeld hetzelfde bedoelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Nu hoe je het ook bekijkt. Ik houd persoonlijk niet zo van dit soort "grappen" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 en bam en franoh nee die zijn getrouwd:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Ben het met Niwi en Jane eens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 welke grappen bedoel je aicha???vd tomaat?dat niwi gedeeld gaat worden op de meeting?of wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 nee idd weten we niet Han,maarre sommige dingen wil ik geloof ik liever ook niet weten...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 haha kreng Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 quote: Originally posted by: Hannah1eng hoor zo'n meeting! En dan heb ik het niet over de saté inmiddels zie ik mezelf ook al bijna op zo'n stokje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Jij lijkt toch niet op een champignon Niwi??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 nee...maar er is al blijkbaar al onenigheid over mijn onderkant... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Nou eh.... Ik moet er maar is weer vandoorDit gaat geheel de verkeerde kant op als ik hierop ga reageren.Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond toeLaterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Afijn, afijn...tis wat he Wittevrouwen en drank... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 ik... eh... distangeer (ofzoiets) me hiervan.Nu echt weg..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gabber Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Ik heb net weer zitten te lezen op dit forum. Geeft goed gevoel.Ik heb geen drang om te drinken en heb wel een aantal spannende gevoelsmomenten gehad. Zonder alcohol de baas geworden !!! Geweldig.Nu reeds 18 dagen zonder alcohol. Zelfs "honger"-gevoel heb ik niet echt.Relaxed.Groetjes aan een iederGabberGestopt 29 juni 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 quote: Originally posted by: Hannah1En dan heb ik het niet over de saté Ja we krijgen ook wel eens zielige kippen binnen bij de d.a. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Gabbertje geweldig joh. Ja soms zijn hier de "stillen"onder ons, rustig maar gestadig bezig, a.d.b. te worden.Ga verder mijn zoon.Ja we zijn een beetje melig. Is vaker zo als we toch met z'n allen een beetje in de spanning gezeten hebben. Sorrie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Gabber: Super top, goed van je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Beste Yala,Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. :present::present:Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Aré lap...ik draai me nog maar ff om en ik kan het weer doen met den bovenkant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Hoihoi,ik kom er zo even tussen,vanmiddag was de crematie.In en in triest, er waren bijna geen mensen,alleen wat naaste familie en watAAers.Alles verloren door de drank.Ik ga even mijn zinnen verzettenen een beetje tv. kijken.Fijne avond nog allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Niwi, Jaap,Het lijkt me toch noodzakelijk om een apart verdedigingspactvoor mannetjes af te sluiten voor de meeting op 14 augustus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 tina..triest hoormaar voor ons wel weer iets om over na te denken toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden