fleurtje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 quote: Originally posted by: jopievoor iedereen die te weinig krijgt te weinig aandacht, te weinig begrip maakt niet uit..... rupsje nooitgenoegIk snap de moraal van het verhaal niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 En ik ben er weer vandoor voor effe..Dochter is met een vriendinnetje weg en ik ga naar den doehetzelver...doe het zelf spul kopen Later gekke vogels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Joepie, hier hebben we ook weer hemelwater.Daar hoort wel een mooi liedje bij: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Tja, weer geen was buiten hangen vandaag:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Fijn weekend luitjes, ik ben morgen lekker vrijeigenlijk nu al, mocht eerder weg vandaagheb geen computer tot mijn beschikking dit weekendstap zo op de trein...tuftuftuf...tram....kedengkedeng....mijn weekend zit vol, ben denk pas dinsdag weer terugenjoy the day.....ga ik ook doen!!Snoep ik kan je mail eventueel niet meer lezen, sorry!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Goeie middag Anton, Rae en An.Hoe is ie An? lukt het een beetje om het weekend door te komen?En Jij Rae trek je het nog een beetje? Sommigen hier hebben wat moeite met het weekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Dit weekend is voor niemand leuk lijkt me,of zijn er ook boeren onder ons? Die zijn er wel blij meehoorde ik op het nieuws gisteren.Ik heb net 2 verzopen Franse katjes mijn B&B binnengelaten,ze waren 1 1/2 uur te vroeg en ik kwam netr, ook verzopen,aangefietst met de croissantjes voor morgenochtend. Wel sneu hoor,een echtpaar met fietsvakantie. En vd week ook al 2 op de fiets, met dat erge noodweer,ik schaam me dan een beetje plaatsvervangend, want ja dat weer trekt zich er niks van aan he.Zal wel weer een modderboeltje worden, bah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Goede middag allemaal,Ik daarentegen kan wel genieten van dit weer. Gezellig samen met m'n lief rommelen in huis. Even niet het gevoel hebben dat ik, vanwege het mooie weer, naar buiten MOET. Heerlijk!Wel jammer voor de mensen die vandaag buiten plannen hadden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 @Jane, ik ben geen boer. Ook al gedraag ik me wel soms zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Yalala van harte gefeliciteerd:DB);)Jammer dat je je verjaardag niet binnen kan vieren,maar als je je echt jarig voelt dan schijnt de toch wel binnen in je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Och ikzelf heb wat geklooid in het huis, een beetje van dit en een beetje van dat. ik heb nooit zo'n moeite met de weekenden. Dat komt denk ik ook omdat ik het nergens aan koppel. Voor de meeste mensen is het weekend rustigaan doen, niet werken enz. maar ik kan me gelukkig altijd erg fijn bezig houden met van alles. Das het voordeel als je alleen woont, je moet alles zelf doen.Goeie middag lief Witje:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Dag lieve tante Bol.Jij en vervelen das zo ongeveer echt iets wat bestaat he,volgens mij moet jij eerder afgeremd worden toch??Lekker soepje gemaaktlekker soepje gemaaktlekker soepje gemaaktZeg dan gelijk wat voor soepwant dat wil ik dan gelijk weten!!!!mijn tweede naam is Aagje Sowhat, dusss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Nou Witje ik heb wel zo'n hekel aan het gevoel van verveling, dan ga ik me erg onrustig voelen. Zoiets van, dan ben ik niet nuttig of zo, ik moet zo'n beetje aan de gang blijven, gewoon stil zitten en niksen dat kan ik niet. Och en er is hier altijd wel wat te doen, en als ik echt niets meer kan doen ga ik wat zitten gamen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 jammie, klinkt lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Wijffie Goedemiddag, ik doe mee met het avondpact! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Je mag alles hebben hannah, graag zelfs.Gaby en Wijfie, willen jullie zeggen dat je alco in huis hebt dan?De drempel om nu door dit hondenweer (sorry Han) te moetenis toch wel hoog genoeg?!Maar zet mij er maar bij hoor, al is het maar om jullie even bij deoren te pakken mocht je het in je hoofd halen:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 is het niemand op gevallen dat sha haar stop datum heeft veranderdze is van plan om te gaan drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Ik heb preisoep en ja ik doe ook mee met het avondpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Meen je dat nou echt snoepie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Naja, wat doe je er aan, als het in je kop zit, zie het er dan maar uit te krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 wijfie.....ik heb haar via een sms toe gesproken maar kan haar verder niet tegen houdenheel jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 ja witte....ben boos en verdrietig waarom ze dit nou doet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 zet mijn er ook maaar op wijfie want ik ben nu zo boos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Nou dat kan ik me voorstellen, dat je je machteloos voelt SnoepieHet lijkt wel of ze iedereen bewust buitenspel zet.Ik vind dit helemaal niks voor haar, zo kenik dr niet....Maar goed ze is er niet, kan niks terugzeggendus wie zijn wij om te oordelen??Maar als maatje moet dit wel heeeel naar aanvoelen pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden